poniedziałek, 23 listopada 2015

Szaro-czarny total look i kilka nowości!

Witam Was w nowym tygodniu! :)

Dzisiaj zacznę od kilku nowości, które w ostatnim czasie pojawiły się w mojej szafie i nie tylko..


Jeśli chodzi o biżuterię, to zazwyczaj jestem dość oszczędna - delikatne kolczyki, zegarek i pierścionki to moje absolutne maksimum. Tym razem postanowiłam jednak trochę poeksperymentować i przy okazji zamawiania kolejnego zegarka i wisiorka, postawiłam na wiszące kolczyki i bransoletkę typu mankiet (to już z myślą o nachodzących świętach :)).

www.blinkshop.pl






Od dawna chciałam wzbogacić moją garderobę o kolejną szarą spódniczkę, ale wszystkie albo były zbyt rozkloszowane (a taki model już posiadam), albo miały za dużo falbanek. Jednak udało mi się trafić na odpowiedni model! :)

www.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts


Dresy z kieszeniami, w kolorze militarnej zieleni to kolejna nowość, jednak w pełnej okazałości pokażę je następnym razem - trudno było mi uchwycić ich fason na zdjęciu ;-)

Sinsay


Masywne workery z szeroką cholewką to buty, których mi brakowało! (UWAGA: przy końcu postu mała niespodzianka... ;-))

www.stukstuk.pl


I właśnie z wykorzystaniem powyższych workerów i z nową spódniczką jest moja dzisiejsza stylizacja. Zazwyczaj do spódnicy wybieram wysokie buty, tym razem jednak postawiłam na płaskie i wygodne. Ciepły, obszerny sweter z golfem utrzymany jest, tak jak spódniczka, w szarej tonacji. Tym sposobem mam minimalny, szaro-czarny total look, w sam raz na co dzień! :)




\


Sweterwww.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts
Spódniczkawww.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts
Workery - www.stukstuk.pl

Mam dla Was małą niespodziankę, z okazji zbliżających się Mikołajek - po wpisaniu kodu JUSTYNA.CZ otrzymacie rabat w wysokości 15% na cały asortyment, bez ceny minimalnej zamówienia! :) (nie łączy się on z innymi promocjami)

Zegarek - www.blinkshop.pl

No i tutaj mam niespodziankę numer 2! Po wpisaniu kodu: totallyjustyna15 również w sklepie Blinkshop otrzymacie 15% zniżki na cały asortyment! :)

Torebka - www.torebki-fabiola.pl
Breloczek - www.aliexpress.com

Trzymajcie się ciepło! :)

13 komentarzy:

  1. Jaką masz szminkę na tych zdjęciach? Bardzo ładna, od dawna szukam takiego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makeup Revolution Salvation odcień Velvet Rebel :)

      Usuń
  2. Tym zestawem w końcu trafiłaś w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moj tez! Pieknie wygladasz :))

      Usuń
  3. Buty wyglądają świetnie, dzięki za pomysł, też takich szukałam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajna ta biżuteria i niedroga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) Kiedyś powtarzałam, że lubię wszystkie kolory oprócz szarego a teraz uwielbiam tę barwę :) A co do biżuterii to też od już dłuższego czasu jestem oszczędna- zegarek i kolczyki( czasem z nimi trochę zaszaleję) w zupełności mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba . pozdrawiam blogerke Justynke

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz na sobie rajstopy 60den?

    OdpowiedzUsuń