środa, 2 grudnia 2015

Mała karmelowa, kozaki za kolano i futrzak!

No i mamy już grudzień!  
Jest to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku - uwielbiam tą świąteczną atmosferę, pieczenie pierniczków i biesiadowanie w rodzinnym gronie!

Podczas pobytu w Warszawie poczułam już ten klimat i udałam się na typowo zimowe zakupy. Wizyta w Ikea kończyła się oczywiście kupieniem paru dodatków do domu a ze Świątecznego Jarmarku nie mogłam wrócić bez grzańca (było naprawdę zimno!) i ciepłych, futrzanych kapciuszków ;-)


Świąteczny czas co roku oznacza dla mnie szukanie rajstop. Zaczyna się od grzebania w szafkach a kończy na bieganiu po sklepach (oczywiście w ostatniej chwili) w gorączkowym poszukiwaniu przyzwoitych rajstop ;-) w tym roku jednak postanowiłam zrobić wyjątek i pomyśleć o tym trochę szybciej.


Oprócz tego, że przybyła mi kolejna sukienka (w grudniu kupuję ich wyjątkowo dużo - każdą z myślą o świętach ;-)) to wybrałam dla siebie już kilka modeli rajstop i pończochy.



Jako, że nie w samych dresach człowiek chodzi, to dzisiaj dla odmiany w stylizacji pojawia się sukienka ;-) 





Kozaki - www.renee.pl
Kamizelka - Bershka
Rajstopy - www.beli.pl
Bransoletka - www.blinkshop.pl

Dzisiaj jest krótko i zwięźle, ale widzimy się ponownie za kilka dni! :)

18 komentarzy:

  1. no bardzo mi się podoba ta stylizacja. Jesteś niesamowicie elegancką kobietą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi to stwierdzić ale nieraz jesteś taką tandeciarą że szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak szkoda gadać, to po co gadasz? ;-)

      Usuń
    2. żeby Cię uświadomić

      Usuń
    3. No to ja Cię uświadamiam - będzie Ci ciężko, szkoda wysiłku ;-)

      Usuń
  3. cudownie wyglądasz:) piękną masz sukienkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!Bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś piękna i ta figura... a stylizacje jak zwykle w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjna jak zawsze :) Poszukuję zamszowej sukienki wpadła Ci może gdzieś w oko? Byłabym wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ta kamizelka jest z nowej kolekcji? Piękna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo stara kolekcja, ale takie kamizelki Bershka ma co sezon :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Wiadomo, że w dresach i legginsach czujemy się najwygodniej a jak zakładamy sukienkę to automatycznie pojawia się takie jakby zobowiązane do większej elegancji, ale pięknie w nich wyglądasz i cieszę się, że pojawiają się takie stylizacje :) I swoją drogą dobrze, że przypomniałaś o tych rajstopach, też nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo chce taką tandetną sukienkę w mojej szafie <3 !!!

    są i słynne lampiony ! to czekam na wspólne winko

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Mogłabyś powiedzieć jak dbasz o brwi? Czy używasz henny - jeśli tak to jaką polecasz :-D ? Czy stosujesz jakieś konkretne produkty do makijażu , może poświęciłabyś jeden post właśnie na ten temat? Gdzieś już zadawałam to pytanie aczkolwiek straciłam wątek :-) masz idealny kształt i kolor wiec dlatego pytam może twoje wskazówki okażą się trafione :-) Będę wdzięczna z góry za odpowiedz :-) pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej mogłabyś napisać jak dbasz o brwi? Czy używasz henny? Jeśli tak to jaką polecasz? I jakie produkty do makijażu oraz pielęgnacji. Jestem fanka ich perfekcyjnego wyglądu i juz raz pytałam w komentarzach ale zgubiłam wątek. Może osobny post o tym jak o nie dbasz? Będę wdzięczna! Z góry pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://totallyjustyna.blogspot.com/2015/03/dziury-i-kratka-oraz-o-farbkach-do-brwi.html

      tutaj masz wpis

      http://totallyjustyna.blogspot.com/2015/08/dla-odmiany-kilka-sow-o-kosmetykach.html


      ....

      Usuń
    2. Olga jak zawsze niezawodna, dziękuję! :)

      Usuń