wtorek, 29 grudnia 2015

Świąteczne prezenty, kosmetyczne nowości oraz połączenie sukienki z koszulą!

Święta totalnie mnie pochłonęły, dlatego zniknęłam na dłuższą chwilę... ale jestem już z powrotem!

Tegoroczne świętowanie zaliczam do bardzo udanych! Przede wszystkim było bardzo rodzinnie - spędziłam dużo czasu zarówno z moją rodziną (chociaż, tak na prawdę, to ja nawet w ciągu roku spędzam z nimi mnóstwo czasu a ukochanych dziadków odwiedzam prawie codziennie :)) jak i z rodziną mojego mężczyzny (swoich bliskich krewnych mam niewielu, za to rodzina mojego faceta nadrabia liczebnością :)). Jak co roku nie obyło się bez prezentów - przyznaję, lubię je dostawać, ale jeszcze większą radość daje mi obdarowywanie nimi moich bliskich!  


Dla mnie pod choinką znalazło się całkiem sporo prezentów, a to oznacza, że chyba byłam grzeczna! ;-)


Od wielu lat mam wadę wzroku i bez soczewek kontaktowych czy okularów nie jestem w stanie normalnie funkcjonować. Po niedawnej wizycie u okulisty okazało się, że mój wzrok znacznie się pogorszył i konieczna jest wymiana szkieł. Jednak, zamiast samych szkieł, dostałam nowe, wymarzone okulary! Czarne, duże, ze złotymi dodatkami 


Moje włosy nie należą do tych najgęstszych na świecie, dlatego od dawna rozglądałam się za dobrymi termolokami, które raz na jakiś czas pomogłyby mi stworzyć wymarzone fale i w ogóle jakąkolwiek objętość ;-) moje poszukiwania zakończyły się, gdy po choinką znalazłam termoloki Babyliss.


Jako, że od dwóch miesięcy regularnie odwiedzam siłownię, to białko (moje ulubione, kokosowe!) i rękawiczki bardzo mi się przydadzą (akurat te dwie rzeczy były na liście moich najbliższych zakupów, więc mam już problem z głowy :)).

Pod choinką znalazłam również to, co pewnie większość z Was - kosmetyki :)



Przed świętami również sama sobie sprawiłam prezent, gdyż moja kosmetyczka potrzebowała uzupełnienia i małej zmiany w asortymencie.


Przede wszystkim skusiłam się na nowy podkład. Na słynny Double Wear od Estee Lauder miałam od dawna ochotę, a po przetestowaniu próbki (bez problemu można je otrzymać w Douglasie) nie miałam już żadnych wątpliwości. Jestem z niego bardzo zadowolona, świetnie kryje wszystkie niedoskonałości!


Mój dotychczasowy bronzer był już na wykończeniu, a ja chciałam spróbować czegoś innego. Wybrałam pudry modelujące Sculpting Powder od Inglota (kasetkę kupiłam celowo większą, gdybym w przyszłości miała ochotę na jeszcze jeden odcień).


Od dawna nie wyobrażam już sobie nakładania podkładu palcami, dlatego regularnie, co 3-4 miesiące, zapatruję się w nową gąbeczkę od Real Techniques. 


Moja cera przez wiele lat przyzwyczaiła mnie do tego, że jest tłusta i ma skłonność do świecenia, aż nagle zrobiła mi niespodziankę i mocno się przesuszyła (pomimo ciągłego nawilżania)! Z tego powodu musiałam na razie zrezygnować z mojej dotychczasowej bazy matującej z Kiko (którą polecam do skóry tłustej) i szukałam czegoś nawilżającego. Idealna okazała się nawilżająco - wygładzająca baza firmy Gosh (po raz kolejny oceniam kosmetyk tej firmy jako bardzo dobry).



Oprócz kosmetyków i innych nowości, przygotowałam również na dzisiaj stylizację.

Uwielbiam białą, klasyczną koszulę za jej uniwersalność. Jakiś czas temu zestawiłam ją z bluzą z aplikacjami, dzisiaj natomiast występuje u mnie w towarzystwie czarnej wstążki i sukienki. Uważam, że jest to niezły patent na urozmaicenie prostej sukienki i nadanie jej eleganckiego, nieco formalnego stylu.




Koszula - www.megs.com.pl
Rajstopy - www.beli.pl

Na dzisiaj to już wszystko, widzimy się ponownie za niedługo :)

35 komentarzy:

  1. Tez mam DW este lauder kryje niesamowicie i ciężko go zmyć. Nie polecam na codzień bo czyni spustoszenia z cerą. Na wesela imprezy w Sam
    raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnych problemów z jego zmywaniem, po dokładnym demakijażu i przetarciu twarzy wacikiem, wacik jest całkowicie czysty, bez pozostałości makijażu :)

      Usuń
  2. Kochana ile placiłaś za podkład i jaki masz kolor? sama jestem na kupnie, Powiedz mi dostanę bez problemu próbkę czy nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam w poście - w Douglasie można bez problemu otrzymać próbkę dowolnego koloru :) ja wybrałam odcień Sand i z przesyłką zapłaciłam ok 120 zł

      Usuń
    2. Gdzie tak tanio kochana? na jakiej stronie? bo w daglasie niestety ok 170 zł

      Usuń
    3. Dosłownie kilka komentarzy niżej pisałam o tym ;-) a w Douglasie 180 zł

      Usuń
  3. Prezenty bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynka post jak zwykle świetny :), prezenty wymarzone ! zaintrygował mnie podkład i coś czuję ,że niedługo i w mojej kosmetyczce się pojawi , bardzo często jest tak ,że coś podpatruje u Ciebie i później gdy już to mam okazuje się celnym strzałem. A tak odbiegając od tematu- jesteś perfekcyjna we wszystkim co robisz, czy poznając nową osobę w swoim otoczeniu bardzo zwracasz uwagę na wygląd zewnętrzny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mówiąc szczerze, to zwracam, nawet bardzo. Człowieka najpierw widzimy, później dopiero z nim rozmawiamy i dowiadujemy się, jaki jest w środku. Ale to, na co zwracam uwagę przede wszystkim, to schludność i czystość: paznokcie, włosy itd :)

      Usuń
  5. Była promocja na podkład DW czy miałaś może kod rabatowy? 120 to atrakcyjna cena, właśnie sprawdzam na stronie douglasa i cena podkładu to ok 180 to trochę dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go w jakiejś drogerii internetowej przez Allegro (opinie były porządne więc się nie bałam) a w moim ulubionym, sprawdzonym sklepie Cocolita jest za 135 zł w regularnej cenie, ale nie było mojego odcienia. Douglas ma kosmiczną przebitkę, nie tylko na ten podkład :)

      Usuń
  6. Gdzie kupujesz gąbki do podkładu? są może dostępne w sklepach stacjonarnych? chodzi o tą którą masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze kupuję na cocolita.pl

      Usuń
    2. w rossmannie były ostatnio na promocji za 25zl

      Usuń
  7. Racja douglas ma ceny kosmiczne jeśli chodzi o kosmetyki, pamiętasz może nazwę sklepu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie pamiętam, później sprawdzę na Allegro i dam znać :)

      Usuń
    2. Xyntia nazywa się ta drogeria :)

      Usuń
    3. Dziekuję kochana :) na Ciebie zawsze można liczyć :)

      Usuń
    4. ...polecam się na przyszłość! :)

      Usuń
  8. Niesamowicie wyglądasz :) Ciekawy patent z tą koszulą pod sukienkę, jestem ciekawa jak bym się tak czuła, bo ostatnio tradycyjnie ubrałam koszulę pod sweterek, ale ciągle miałam wrażenie, że coś mi się marszczy, ściąga itp. :D Piękne okulary, mam nadzieję, że się w nich zaprezentujesz. Ja w sierpniu wymieniałam okulary, bo też pogorszył mi się wzrok i na początku nie chciałam słyszeć o plastikowych oprawkach, ale mama z panią optyk stwierdziły, że najlepiej do mnie pasują i nie mam wyjścia :P I teraz rzeczywiście się przyzwyczaiłam i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jestes perfekcjonistka, podziwiam Cie za to. Mogłabyś powiedziec jaki polecasz balsam ujedrniajacy i krem do twarzy, cery tłustej? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! :)
      Kiedyś używałam serum z Eveline (takie biało-miętowe/zielone) i było bardzo dobre (w połączeniu z ruchem oczywiście) ale teraz jestem w trakcie testowania masła od Bodyboom (pokładam z nim duże nadzieje, bo peelingiem tej firmy jestem zachwycona :)). Co do kremu do skóry tłustej - wychodzę z założenia, że tłustą skórę trzeba nawilżać a nie wysuszać (wysuszanie wzmaga produkcję sebum) i szczerze mogę polecić Oeparol Hydrosense Odżywczy krem nawilżający, spisuje się dobrze nakładany również pod makijaż.

      Usuń
  10. Dziewczyny, a czy wiecie ze kosmetyki Estee Lauder sa testowane na zwierzetach? Radze o tym przeczytac zanim kupicie jakikolwiek kosmetyk z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ta baze z Gosha mozna uzywac na codzien? Pamietasz moze jej cene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje ok 50 zł (kupiłam ją w Hebe) i wydaje mi się, że nie ma przeciwwskazań, żeby stosować ją na co dzień (tym bardziej, że dobrze nawilża skórę).

      Usuń
  12. Justynko, pamietam ze jeszcze na Pingerze pisalas ze bardzo lubisz podklad z Gosha, czy rzeczywiscie go polecasz do cery suchej/mieszanej?

    Bede Ci wdzieczna za odpowiedz :))

    PS. Jak zawsze wygladasz perfekcyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, który ja używałam (X-Ceptional Wear), bardziej nadaje się do cery tłustej/mieszanej, bo jest matujący, ale też długo utrzymuje się na twarzy :)

      Usuń
  13. Podkład DW odcień sand jest bardzo żółty? niestety nie widziałam go na żywo, czy nadaje się do bladej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie radzę kupować go w ciemno, bo to dość ryzykowne. Lepiej udać się najpierw do sklepu stacjonarnego i zerknąć na kolory :) odcień Sand jest żółty (zdecydowanie daleko mu do różowych tonów) i jest jasny (ale nie jest to najjaśniejszy odcień z całej dostępnej gamy kolorystycznej)

      Usuń
  14. witam, mozna wiedziec co to są za perfumy z versace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat żel pod prysznic Bright Crystal ;-)

      Usuń
  15. Czy u Ciebie DW tez tak szybko zastyga na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ładnie się stapia gdy nakładam go jajkiem (zakładając, że zaczynam od brody a kończę na czole, to podkład na całej twarzy dobrze się łączy, nie mam problemów z jego nałożeniem).

      Usuń
  16. Czy mogłabyś polecić jakąś fajna stronkę z czapkami z takim pomponem? :) Ta jest piękna, ale zbyt droga...

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkład estee lauder double wear najlepszy na świecie posiadam już piątą buteleczke - dla cer mieszanych/tłustych kozak! ;)

    OdpowiedzUsuń