poniedziałek, 7 grudnia 2015

Coraz bliżej święta... oraz długi sweter i kozaki overknee!

Uwielbiam tą przedświąteczną atmosferę!  

Jeszcze kilka lat temu okres przedświąteczny nie budził we mnie takich emocji, a teraz z niecierpliwością czekam na grudzień! Nawet zwykłe wyjście do rynku czy spacer po centrum handlowym są magiczne, dzięki wszechobecnym ozdobom, choinkom, kolorowym mikołajkom, śnieżynkom itp. Gdy wchodzę do sklepu z artykułami dekoracyjnymi (Home&You to chyba mój faworyt w tej kategorii) to po prostu przepadam a oczami pożeram wszystkie wystawy! 
Oczywiście na ubieranie własnej choinki jest jeszcze dla mnie za wcześnie (chociaż widziałam, że niektórzy już w listopadzie przyozdabiali drzewkach w swoich domach!), ale chętnie przeglądam już zdjęcia ze świątecznymi inspiracjami. Jutro natomiast wybieram się do kina na "Listy do M" - wiem, że chyba już każdy oglądał ten film, ale ja chciałam poczekać z tym możliwie jak najdłużej i obejrzeć go dopiero w grudniu :)

Natomiast już dzisiaj biorę się za świąteczne wypieki. Ten wieczór minie mi w towarzystwie choinek, gwiazdek, aniołków i całej reszty foremkowej ekipy, z której powstaną oczywiście pierniczki (ale dekorować je będę dopiero po dwudziestym grudnia). Co roku przy pieczeniu pierniczków towarzyszą mi mama, siostra i grzane wino, więc dzisiaj również nie może ich zabraknąć! ;-)


No i nareszcie ja również mam te słynne światełka Cotton Balls (dzięki mojej kochanej babci, która z Biedronkową ofertą jest na bieżąco ;-)) - na żywo faktycznie dają świetny klimat i bardzo przyjemne, ciepłe światło! 

Zimowy czas to dla mnie nie tylko choinki i ozdoby, ale również połączenie długiego swetra z zakolanówkami (uważam, że o tej porze roku wygląda to najbardziej uroczo :)).


Tutaj zatrzymam się na chwilę i odejdę od tematu, bo właśnie znalazłam plus bycia niską - sweter, który według przeznaczenia jest swetrem a nie sukienką, można sukienką uczynić ;-) dla wyższej kobiety byłby on zdecydowanie za krótki, natomiast ja mam z niego ciepłą sukienkę z golfem, którą od dawna szukałam :)

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na totalny minimalizm i sweter połączyłam z czarnymi kozakami za kolano (w zakolanówkach czuję się lepiej, gdy założę je do płaskich butów) i z okularami w tym samym kolorze. Osobiście bardzo lubię połączenie obszernej góry z kozakami overknee.





Sweter - www.romwe.com/Grey-High-Neck-Sweater-p-139259-cat-684.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Kozakihttp://born2be.pl/products/search/kozaki?utm_medium=baner&utm_campaign=blog&utm_source=blog1018
Okulary - kupione w Bułgarii
Rajstopy - www.beli.pl

Miłego wieczorku życzę a ja biorę się za pierniki! :)

28 komentarzy:

  1. Exxtra:) cotton balls to aktualna oferta biedronki?ile kosztowały?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiły się dzisiaj w ofercie i z tego co wiem to również dzisiaj zniknęły a kosztowały 40 zł :)

      Usuń
  2. Mam do Ciebie prośbę może mogłabyś przygotować wpis o swoich ulubionych blogach polskich jaki i zagranicznych. Na pewno każda z nas chętnie by się dowiedziała na jakie blogi lubisz zaglądać. Z góry dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to na blogi zaglądam bardzo rzadko, ale na Instagramie obserwuję blogerki i tam mam szybki wgląd do ich nowych postów :)

      Usuń
  3. ale jesteś zgrabna;) mój plan na lato to właśnie takie zgrabne nóżki jak Twoje;) od zawsze byłaś taka szczupła czy to efekt diety i ćwiczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam dzieckiem to z natury byłam typowym chudzielcem. Teraz nie trzymam żadnej diety (to nie dla mnie, ja uwielbiam jeść :)) ale mam stałe nawyki żywieniowe - jem tylko ciemne lub chrupkie pieczywo, jem mało słodyczy, po fast foody sięgam sporadycznie. Ale gdy sobie trochę odpuszczę (tak było dwa lata temu w zimie - zero ruchu za to dużo chipsów itp :-)) to od razu widać to właśnie po moich nogach. Wcześniej ćwiczyłam, ale tylko w ciepłych miesiącach - gdy było chłodniej, to miałam lenia. Teraz od miesiąca chodzę na siłownie i dużo lepiej się czuję :)

      Usuń
  4. Przepiekny kolor różowej szminki, mogłabyś zdradzic jakiej firmy jest?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś polecić jeszcze jakąś w podobnym kolorze bardziej dostępną, bo szukałam i niestety nigdzie nie ma w sprzedazy ;/

      Usuń
    2. W to nie uwierzę - tydzień temu widziałam ją w Kiko w Arkadii w Warszawie ;-) od conajmniej roku Kiko ma też swój polski sklep online

      Usuń
  5. Pierniki mówisz ? <3 zaraz wyślę ci adres :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabym prosić o napisanie jaki model kozaków posiadasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego modelu nie ma już w ofercie, nazywał się "Blenda"

      Usuń
  7. Ile razy w tygodniu chodzisz na siłownię i po ile godzin ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A co jest napisane pod zdjęciami? RAJSTOPY (w końcu trafiłam na naturalnie wyglądające)

      Usuń
  9. Świetny sweterek, wszędzie takiego szukałam a tu prosze taka niespodzianka :)
    ms-vivente.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wyglądasz :) Też mam ciuszek, który noszę jako sukienkę a jest tuniką( nie wiedziałam o tym dopóki wysoka znajoma nie założyła tego samego :D ) . A co do świątecznej atmosfery to ja jakoś w ogóle jej nie czuję, podziwiam wystawy i reklamy w telewizji, ale zupełnie to na mnie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez tą pogodę też jeszcze nie czuję, że to już, ale staram się nastrajać świątecznie :)

      Usuń
    2. Może i mnie niebawem najdzie :) Miałam napisać do Ciebie maila, ale w sumie zapytam tutaj :) Dostałam propozycje pisania notatek na pewnej stronie, która chcę trochę zmienić kierunek swojej działalności. Mogłabym dodawać wpisy na dowolne tematy, ale głównie moda, kosmetyki itp. Zarobkową fuchą tego nazwać nie można, bo płaca jest jedynie symboliczna, ale może to ciekawe doświadczenie. Zastanawiam się jednak, czy dam radę wszystko pogodzić a jak człowiek już się za coś bierze to powinien robić to możliwie najlepiej. Jak sobie radzisz z takimi rzeczami?

      Usuń
    3. Powiem Ci, jak to wyglądało u mnie :) były miesiące (kwiecień/maj), gdy pracowałam w call center i jednocześnie przy zdjęciach na Allegro. Gdy szłam do pracy na godzinę 12, wstawałam wcześnie i od mniej więcej godziny 9 robiłam zdjęcia, na 12 szłam do call center a po powrocie do domu, czyli od mniej więcej godziny 20/21 obrabiałam zdjęcia do późnych godzin nocnych. Wstawać wcześnie i chodzić późno spać - to moja recepta, innej niestety nie znam :)

      Usuń
    4. Ale z Ciebie mróweczka :) Dzięki za odpowiedź, muszę się dobrze zastanowić, bo liczę na powrót do pracy na pełen etat od stycznia i nie wiem, czy pogodzę to wszystko z wymagającymi studiami.

      Usuń
  11. Justynko co to za rajstopy ???? Proszę napisz dokładnie ile mają DEN nazwę, firmę itp z tej strony beli.pl. Całe życie szukam cielistych rajstop które nie wyglądają tandetnie a Ty właśnie masz takie na nogach:) Odpisz proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, sama długo szukałam idealnych, cielistych rajstop! :) Te, które mam na sobie to Fiore Diana 20 den, odcień: tan, o te: https://beli.pl/p/528/c/17_145/Rajstopy/Rajstopy-wiosenne/Fiore-Diana-20-den?keyword=Fiore%20Diana%2020%20den

      Usuń
    2. Dziękuje Ci bardzo:)Muszę je koniecznie nabyć:)

      Usuń