czwartek, 17 grudnia 2015

ZAMSZowy zawrót głowy! + zimowe nowości

Wiem, że połączenie obszernego swetra, spódniczki i kozaków za kolano nie jest zbyt oryginalne - w tym sezonie to chyba najczęściej powtarzający się zestaw na Instagramie czy na stronach butików internetowych ;-) ale ja również nie mogłam się mu oprzeć.

Gdy tylko zamówiłam kolejny sweter z dużym golfem, tym razem w kolorze brudnego różu, oczami wyobraźni widziałam go w towarzystwie szarej spódniczki. A jak spódniczka (lub sukienka) to w tym sezonie obowiązkowo z kozakami za kolano  






Sweterwww.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts
Spódniczkawww.facebook.com/fashion.twice.k/     www.instagram.com/twicekfashion/
Kozaki - www.stukstuk.pl
Torebka - www.torebki-fabiola.pl
Rajstopy - www.beli.pl
Breloczek - www.aliexpress.com

Jeśli zaś chodzi o ostatnie nowości, to dzięki nim jestem gotowa na przyjście zimy.,. tylko gdzie ona się podziewa!?


Bardzo lubię czapki z pomponami, ale brakowało mi jeszcze czarnej i szarej. No i mam! ;-)

www.czapkizimowe.info


Wiecie, że bardzo lubię kozaki za kolano. Mam już kilka modeli  i kolorów, a najnowsze są płaskie i ciemno-szare :)

http://born2be.pl/products/search/kozaki?utm_medium=baner&utm_campaign=blog&utm_source=blog1018



Czarne futrzaki może i są śmieszne, ale są też baaaardzo ciepłe i bardzo wygodne! ;-)

www.czasnabuty.pl


Sukienkę w biało-czarną kratkę kupiłam podczas ostatniego pobytu w Warszawie, ale pokazuję ją dopiero teraz, bo odbyła wizytę u krawcowej (zmniejszałam ją trochę). Tak na prawdę był to wybór mojego faceta - stwierdził, że jest świetna i koniecznie muszę ją mieć :)


A szary sweter to szary sweter - długi, obszerny, a'la sukienka - taki, jaki lubię najbardziej :)

 www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy


Wam życzę udanego weekendu, natomiast mój nie zapowiada się zbyt ciekawie, bo pod znakiem uczelni (kto wymyślił zajęcia od godziny 7:45 do 20:30!?)..

13 komentarzy:

  1. słodko i tak kobieco wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, ale moją uwagę najbardziej przykuły Twoje włosy. Są PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktore z twoich kozakow za kolano najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter wygląda cudownie, przymierzam się do podobnego tylko dłuższego w szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim sklepie jest do kupienia ta sukienka ?strzelam ze sinsay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędny strzał - kupiłam ją na moim ulubionym bazarku na Bakalarskiej ;-)

      Usuń
  6. Masz mega świetny styl! Wszystko jest takie świeże! to cenię bardzo w stylizacjach i uważam, że na tle innych blogerek pokazujesz swój styl a nie "wrzucenie" wszystkiego na siebie co jest w danej chwili modne, lecz widzę, że łączysz rzeczy, które można ubierać zawsze, gdyż są ponadczasowe! Oby tak dalej. pozdrawiam :)
    P.S. zrób jakiś post o włosach! masz piękne włosy i jesteś mega śliczna i zgrabniutka. Meg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! :)
      Co do włosów - sama wciąż poszukuję odpowiedniej pielęgnacji.. może i są długie i gładkie, ale z natury są też bardzo cienkie i niechętne do współpracy :(

      Usuń
  7. Wyglądasz bardzo kobieco :) Też chciałam sobie kupić kozaki za kolano na zimę, ale niestety nie znalazłam niczego ciekawego :( A takich godzin na uczelni współczuję, ja mając zajęcia od 8 do 20 już wysiadam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Justyna jakiej farby uzywasz kolor i firma? I jak czesto musisz farbowac? Aha no i jaki jest Twoj naturalny kolor wloskow? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat używam Lecher Geneza, kolor 'czekoladowy brąz' - jest dostępna w sklepach z artykułami do salonów fryzjerskich. Odrosty farbuję co miesiąc a mój naturalny kolor to blond :)

      Usuń