sobota, 2 stycznia 2016

Futrzaki tu, futrzaki tam... ja futrzaki wszędzie mam! ;-)

Witam po raz pierwszy w 2016 roku! :)

Jak Wam minął Sylwester? Kto był na hucznym balu a kto świętował z Polsatem? :)

U mnie jak co roku była domówka w gronie rodziny i znajomych, a jeśli chodzi o kreację, to postawiłam na złoto i czerń...


Z myślą o Sylwestrze i karnawale sprawiłam sobie nowe, złote szpilki. Okazały się niezawodne (są stabilne i wygodne) i bardzo efektowne!  




Natomiast moja pierwsza stylizacja w tym roku ma niewiele wspólnego z balową kreacją - dzisiaj postawiłam na luz i totalną wygodę. Na Podkarpaciu mamy teraz minusowe temperatury i nawet gdzie nie gdzie leży śnieg (oczywiście śladowe ilości), więc bez ciepłej czapki (oczywiście z wielkim pomponem :)) ani rusz! Do tego niezawodne spodnie dresowe (ja lubię łączyć je nie tylko ze sportową bluzą) i czarny golf (od kilku sezonów uwielbiam golfy!), moja poczciwa, kilkuletnia kurtka i ostatnio ulubione śniegowce (nie sposób w nich zmarznąć!).







Kurtka - no name (kupiłam ją online około 3 lata temu w sklepie, który już nie istnieje)
Golf - Cubus
Spodnie - Bershka
Czapka - www.czapkizimowe.info
Buty - www.czasnabuty.pl
Torebka - Kazar
Breloczki - www.aliexpress.com

Dzisiejszy post jest dość zwięzły, więc to już wszystko. Do zobaczenia za niedługo! :)

27 komentarzy:

  1. Gdzie dorwalas taka fajna maskę karnawałowa? Super jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie stylizacja sylwestrowa ?? :( kurtka mega ,jak zwykle fajnie wszystko połączyłaś :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sierotą i nie mam ani jednego zdjęcia z sylwestra! :(

      Usuń
    2. Szkoda :( chętnie zobaczyłabym jak wyglądałaś:)(pewnie nie tylko ja :) ) , ale rozumiem bo badzo często to ja robię zdjęcia na domówkach i też nie ma pamiątek :D

      Usuń
  3. Ta kreacja złota to sukienka? Mogłabyś ja pokazać bo szukam sukienki złotej? Aha i gdzie ja kupiłas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto-czarna (ta co leży na pierwszym zdjęciu) ale kupiłam ją ok 3 lata temu w stacjonarnym butiku w Rzeszowie, którego już nie ma :(

      Usuń
  4. Justynko :) pokaż jak prezentuje się bucik na stopie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko :) pokaż jak prezentuje się bucik na stopie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przy tych -10 stopniach to nie nadają się za bardzo do stylizacji, ale napisz do mnie na maila justyna.cz93@o2.pl albo do szufladki na Instagramie to podeślę zdjęcia :)

      Usuń
  7. Te szpilki na pierwszym zdj wygladaja na srebrne 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz :) Ja też już przeprosiłam się z cieplejszymi rzeczami typu czapki i rękawiczki, dzisiaj u mnie -16 stopni. A Sylwester również spędziłam na domówce z rodzicami, dziadkami i bratem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty są po prostu boskie :) W końcu udało mi się zawitać na twojego bloga, Justynko, aczkolwiek mam wiele zaległości :) Życzę ci dużo zdrówka, spełnienia marzeń i jeszcze więcej czytelników tutaj. Bardzo fajny blog, będę wpadać. Buziak :* (Kacha z tej strony)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś napisać coś o swoich treningach na siłowni? Co dokładnie trenujesz, jak często? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co zaczęłam dopiero trzeci miesiąc chodzenia na siłownię, więc za bardzo nie mam jeszcze o czym pisać i nie czuję się na siłach, bo jest wiele bardziej doświadczonych dziewczyn ode mnie :) Ale mogę powiedzieć, że chodzę 3-4 razy w tygodniu, poświęcam trochę czasu na cardio (orbitrek, rowerek, bieżnia) i trochę na ćwiczenia siłowe (na brzuch, nogi, plecy, ręce i pośladki) :)

      Usuń
  11. Masz linki do tych breloków na aliexpress? Ciężko trafić takie ładne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak długo szukałam, aż trafiłam ;-)
      ZHIZ Jewelry Factory - u tego sprzedawcy szukaj :)

      Usuń
  12. Kochana mam prośbę dotyczącą nowego wpisu. Wiem że używasz lakierów hybrydowych Semilac, może mogłabyś zrobić wpis o swojej kolekcji tzn. jakie posiadasz kolory i jak się prezentują na paznokciach, jeśli oczywiście masz ochotę na taki wpis to czekam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, chętnie pokażę kolory, które posiadam :) ale z pokazaniem ich na paznokciach gorzej, bo nie mam zdjęć wszystkich kolorów (te, które zrobiłam, czasami pojawiają się na blogu i IG) no a malować każdego paznokcia na inny kolor to nie będę ;-)

      Usuń
  13. Justynko zgradzisz gdzie kupilas ta szara futrzana kamizelke? Jest super!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest super, dlatego nie zdradzę! :P

      Usuń
  14. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się do wyjścia? Ja mając autobus na uczelnię o 7, wstaję o 4:40... A Ty jak organizujesz sobie czas rano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo czasu zajmuje mi jedzenie (tak, naprawdę wolno przeżuwam! :D), nie lubię się też spieszyć przy makijażu itp, więc u mnie jest to jakieś 1,5 godziny (chyba, że dochodzi do tego umycie włosów to wtedy czas się wydłuża). Ale jeśli już muszę, to w godzinę też się wyrobię :)

      Usuń
  15. Kiedy nowy post ?:)

    OdpowiedzUsuń