czwartek, 14 stycznia 2016

Militarny klimat z parką moro w roli głównej!

Nie wiem, gdzie uciekły mi te ostatnie dwa tygodnie, odkąd ostatni raz tutaj byłam! Ale jedno wiem na pewno - ten czas leci jak szalony... A ja niestety nie mam go teraz zbyt wiele - na uczelni zaczyna mi się sesja. Najbliższe zaliczenia mam z mało przystępnych przedmiotów, więc to na nauce muszę się teraz skupić (do poniedziałku jestem praktycznie wyjęta z życia ;)).

Ale w ciągu ostatniego tygodnia było też parę miłych epizodów. Jednym z nich jest wymiana telefonu. Mój poprzedni Samsung Core TLE (dla bliskich po prostu Złomek :)) powoli już przestawał dawać radę. Działał bardzo wolno i często się zacinał (w sumie nie ma się co dziwić, skoro codziennie musiał 'dźwigać' w sobie kilkaset zdjęć - ale ja po prostu uwielbiam robić i przechowywać dużo zdjęć, a każde z nich jest zbyt cenne, żeby je usunąć! ;-)). Od dawna więc wzdychałam do złotego Samsunga Galaxy S6, a od tygodnia jestem jego szczęśliwą posiadaczką (mój mężczyzna zrobił mi cudowną niespodziankę )
.
Dostałam od Was wiadomości z pytaniami o moje wrażenia i odczucia co do tego telefonu i póki co mogę śmiało stwierdzić, że jestem z niego bardzo zadowolona. Szybko przestawiłam się na ten nowszy Android, obsługa jest szybka i łatwa a jakość zdjęć baaardzo dobra :)



No dobrze, wróćmy do tematyki bloga, bo przecież nie o sprzęt a o ubrania tutaj chodzi ;-))

Dzisiejsza stylizacja jest całkowicie prosta i składa się z naprawdę niewielu elementów. Główną rolę gra w niej kurtka z motywem moro. Granatowa parka z wieeeeelkim futrzakiem na kapturze pozostaje nadal moim numerem jeden wśród kurtek zimowych, ale ta też daje radę. Za jeansowymi podarciuchami trochę się już stęskniłam (przy tych kilkunastostopniowych mrozach, które były niedawno, spokojnie czekały w szafie na swoją kolej i ustąpiły miejsca cieplejszym dresom), ale jako, że mamy styczeń, to wybrałam te, które mają najmniejsze dziury. Buty traperki to moja zimowa podstawa i od dwóch sezonów się z nimi nie rozstaję.






Jeansy - no name
Traperki - www.czasnabuty.pl
Czapka - Cropp
Okulary - Rayban
Zegarek - Emporio Armani

Życzę Wam udanego weekendu (bo to już niedługo :)) a ja wracam do nauki!

PS. Z mojego nowego telefonu nie cieszy się mój piesek, bo od tygodnia ciągle za nią biegam i robię jej zdjęcia ;-)


36 komentarzy:

  1. Śliczna Ty, piesek CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy się zareczycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy, kiedy będziemy mieli na to ochotę ;-)

      Usuń
    2. Mloda jestes - masz czas :-) ucz sie ,zwiedzaj i baw sie a na slub przyjdzie czas pozdrawiam

      Usuń
    3. Dokładnie jestem tego samego zdania! :)

      Usuń
  3. Jak będą dwie niedziele w kupie a między nimi święto :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dopiero 22 lata i nie czuję na razie potrzeby brania ślubu ;-)

      Usuń
    2. Nie wyglądasz na 22 lata .

      Usuń
    3. A jak się wygląda na 22 lata?

      Usuń
    4. Tyle niepotrzebnego jadu w ludziach...Powodzenia na egzaminach :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie zdążyłam powiedzieć, jakiego szamponu używam... :)

      Usuń
    2. Za to ja się chętnie dowiem ;)

      Usuń
    3. Wcześniej używałam szamponu Tresemme a teraz (przejściowo) sięgam po zwykły, tani, ziołowy. Obecnie jestem na etapie poznawania się z kosmetykami Montibello i myślę, że wybór następnego szamponu i reszty kosmetyków padnie właśnie na tą firmę. Co do odżywek/masek, to bardzo lubię Botox z Kallosa a gdy nie mam czasu trzymać kilka minut maski na głowie, to sięgam po odżywkę Biovax BB Beauty Benefit "Keratyna + jedwab" :)

      Usuń
    4. W takim razie do tego zacnego grona polecam jeszcze dodać szampon i odżywkę Joico K-Pak :)

      Usuń
    5. o dziękuje za odpowiedź

      Usuń
    6. A tak jeśli mowa o studiach co studiujesz ? pracujesz w tygodniu, bo aktywna jesteś bardzo widzę więc gdzie czas na pracę ? :)

      Usuń
    7. Ekonomię. Pracuję dorywczo ;-)

      Usuń
    8. o to taki sam kierunek jak mój, pracę piszesz juz?

      Usuń
    9. W lipcu obroniłam licencjat, więc do obrony magisterki mam jeszcze trochę czasu :)

      Usuń
    10. :) wracając do tematyki włosów masz coś może wypróbowanego na ich porost? :)

      Usuń
    11. Nigdy nie korzystałam z takich specyfików bo i tak co miesiąc muszę farbować odrosty. Moje włosy rosną szybko, ale nie są gęste i są cienkie :(

      Usuń
    12. właśnie tak samo moje cienkie i na dodatek nie są gęste, ale za to mi
      nie chcą rosnąc :(

      Usuń
  6. hej, mam pytanie, jak długo używałaś samsunga core ? bo ja go właśnie kupiłam i też nie oszczędzam telefonów, jestem ciekawa ile Ci 'wytrzymał' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go dokładnie 1,5 roku. Na początku był bardzo dobry, ale z czasem stał się zbyt mało wydajny na moje potrzeby :)

      Usuń
  7. Cudowny piesek :) A stylizacja też bardzo fajna. Czytałam Twojego bloga już na Pingerze, bardzo fajny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw nie w moim stylu, ale podoba mi się Twój kolor na ustach :) Kupiłam sobie w tym roku parkę na zimę i jestem z niej zdecydowanie bardziej zadowolona niż z puchówki. A telefon świetny, te złote też mają wiele uroku. Ja dostałam na Gwiazdkę nowy, bielutki telefonik, bo wcześniejszy to nawet na miano złomka nie zasługuje, także podzielam Twoją radość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki miałaś wcześniej ?bo piszesz ze miałaś zlomka , jestem pewna że nie miałaś większego ode mnie . Ja mam od 2012 roku cały czas ten sam i nie zanosi się żebym miała jakiś lepszy , bo wciąż są inne potrzeby i na zakup telefonu juz mi nie starcza ,a mam Nokie C2 nawiasem pisząc

      Usuń
  9. Odnoszę wrażenie że interesują cię tylko ciuchy kosmetyki, naciągnełaś faceta na telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, skoro dla Ciebie dostanie prezentu-niespodzianki wiąże się jedynie z naciąganiem kogoś na to... ;-)
      PS. Gdybym go naciągnęła, to nie byłaby to niespodzianka ;-)

      Usuń
  10. hej mam pytanie mozesz powiedzieć coś o hybrydach pokazać zdjęcia po sciaganiu ich jak kondycja Twoich pazurków jak je ściągasz i pielęgnujesz? Ja robiłam sobie kilka razy ale moje paznokcie póżniej wyglądały tragicznie byly cienkie i słabe:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ściąganiu hybryd moje paznokcie wyglądają normalnie, jak dobrze je wyczyszczę z resztek lakieru i wypoleruję to wyglądają jak przed rozpoczęciem mojej przygody z hybrydami (a że zawsze z natury były łamliwe i rozdwajające się, to w tej kwestii nic się nie zmieniło). Gdy mam kilka dni przerwy od hybryd smaruję dłonie i paznokcie olejkami lub maluję paznokcie odżywką (żeby wytrzymały te kilka dni bez utwardzenia hybrydą) :)

      Usuń
  11. jesteś śliczna. Tym wpisem chyba zachęcasz mnie do zmiany telefonu :) Rozumiem, że dokładnie to ten Samsung Galaxy S6 czy z końcówką edge - nie znam się, ale Twój wygląda zacnie. Możesz króciutko opisać jak się sprawuje poza zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zwykły S6, nie Edge :) jestem z niego bardzo zadowolona, szybko działa, nie zawiesza się i dla mnie, przyzwyczajonej do Androida, jest bardzo łatwy w obsłudze :)

      Usuń