środa, 27 stycznia 2016

Mini i futrzaki w zimowej stylizacji!

Pojawiam się dzisiaj tylko na chwilę, ponieważ  ten wieczór w całości zamierzam poświęcić nauce. Niestety sesja to gorący okres w życiu studenta, który chwilowo niszczy jego życie towarzyskie ;-)

Dlatego też zdecydowanie bardziej podobał mi się wczorajszy wieczór...


Ale, jako, że wychodzę z założenia, że nie samą nauką człowiek żyje, to na trening również obowiązkowo znalazłam dzisiaj czas. Nie wiem jak Wy, ale ja już mam dość tej zimy i pluchy (zima w grudniu jest przeze mnie pożądana, ale teraz mogłaby już odpuścić) i z niecierpliwością czekam na przyjście wiosny. W tym roku wyjątkowo wcześnie się do niej przygotowuję (tak naprawdę już od jesieni, gdy zaczęłam być aktywna fizycznie) i z utęsknieniem czekam na te cieplejsze, słoneczne miesiące 


Ale zanim one nastąpią, to zdążę Wam pokazać jeszcze kilka moich propozycji na zimowe stylizacje. Jedną z nich jest dzisiejsze zestawienie zamszowej spódniczki z czarnym golfem i krótką kurtką z futrzakiem. Do tego czarne, kryjące rajstopy (chociaż przyznam szczerze, że już nie mogę się doczekać, aż będzie można założyć spódnicę czy sukienkę bez potrzeby zakładania rajstop ;-)) i futrzane śniegowce. Jest ciepło i wygodnie :)





Kurtka - no name (kupiłam ją dawno temu online w sklepie, który niestety już nie istnieje)
Spódnica - www.instagram.com/twicekfashion 
www.facebook.com/fashion.twice.k/?fref=ts
Golf - Cubus
Rajstopy - Gatta
Śniegowce - www.czasnabuty.pl
Torebka - www.torebki-fabiola.pl
Breloczek - Aliexpress
Okulary - kupione w Bułgarii

W ostatnim czasie uzbierało mi się trochę nowości, ale pokażę je następnym razem, gdy wszystko już do mnie przybędzie :)

Miłego wieczoru!

15 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba bo jak na zimową to jest bardzo "lekka" : ) , swoją drogą wiosna mogła by już do nas zawitać, bo czapki i szaliki doprowadzają mnie do szału ; ( . Czekam z niecierpliwością na kolejny post ;) a tymczasem powodzenia na egzaminach ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=jwFdxviEBb8

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te buty! :) Niestety nie ma ich chyba już na tej stronce :/ Ja ich tam nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, bo ja je około dwa miesiące temu kupiłam, więc mogły się już wyprzedać :(

      Usuń
  4. Czytam komentarze pod Twoim ostatnim zdjęciem na Instagramie i aż uwierzyć nie mogę... Czego to jeszcze ludzie nie wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj też nie mogłam ale dzisiaj wszystko jest już jasne (napisałam o tym na Facebooku bloga)...

      Usuń
    2. Ktoś znowu założył profil podszywając się pod Ciebie? Ja pierdziele jak ludziom nie wstyd i nie boją się

      Usuń
    3. Gorzej - wypisuje do ludzi, a jak ktoś odkryje moje prawdziwe konto, to robi ze mnie złodziejkę zdjęć. Na Facebooku (totallysexy) wrzuciłam screen profilu i link do niego..

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Lubię połączenie czarnych kryjących rajstop z butami w tym samym kolorze, ale ostatnio zaczęłam przekonywać się również do połączenia czarnych kozaków z cielistymi rajstopami. Trochę narobiłaś mi ochoty na wino, ale wstrzymam się z takimi przyjemnościami do końca egzaminów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Twoja siostra prowadzi bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda byłaby świetna inspiracja. Ma świetny styl i zdjecia na insta.

    OdpowiedzUsuń
  8. czy ja jestem jakaś niewidoma, czy nie ma na blogu opcji obserwowania? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na czym polega ta opcja ?przecież normalnie wchodzisz i oglądasz ,czytasz bloga .

      Usuń
    2. Gdy zmieniałam wygląd bloga to pozbyłam się prawie wszystkich dodatków, żeby był jak najbardziej "czysty" stąd pewnie brak możliwości obserwowania :)

      Usuń