poniedziałek, 1 lutego 2016

Futrzak i dresy? Czemu nie! + nowości

W ostatnim tygodniu poświęciłam sporo czasu na naukę, ale w przerwie pomiędzy jednym zadaniem a drugim robiłam małe zakupy, więc przed weekendem obchodziłam Dzień Kuriera ;-) 


Lubię T-shirty z ciekawymi napisami, dlatego zainteresowała mnie oferta sklepu www.blinki.pl - nie mogłam oprzeć się koszulkom, które wyrażają moje myśli (chociaż z tymi kwiatkami to tak nie do końca ;-))


Od dawna ubolewałam nad tym, że firma Under Armour w swojej kolekcji Alter Ego pominęła kobiety... Swojego faceta już jakiś czas temu zaopatrzyłam w koszulki z tej serii, a sama niedawno wpadłam na pomysł, żeby wykorzystać to, że ze mnie taki trochę kurdupel jest i postanowiłam kupić sobie dziecięcego (w dodatku chłopięcego) Batmana :)

Under Armour, www.zalando.pl



Na sportową bieliznę Calvin Klein polowałam również od dawna, ale wszędzie, gdzie zaglądałam, był problem z rozmiarówką. Jednak pewnego, pięknego dnia w ofercie znowu pojawiły się mniejsze rozmiary a ja nie zastanawiałam się ani chwili dłużej nad zakupem ;-)

Calvin Klein, www.zalando.pl


W tym sezonie szalenie modne są różnego rodzaju naszywki, dlatego skusiłam się na kolejną bluzę (pierwsza to ta szara z Mohito) z tym motywem.

www.facebook.com/BrillanteBoutique/?fref=ts
www.instagram.com/BRILLANTEBOUTIQUE/


Wśród moich torebek przeważają listonoszki lub całkiem malutkie torebeczki do przewieszenia przez ramię, a tych większych mam stosunkowo niewiele. Ostatnio do ekipy dołączyła średnich gabarytów torba Guess - wielkość jest idealna, żeby pomieścić wszystkie niezbędne rzeczy (w tym nawet zeszyty i jedzenie na uczelnię ;-)) a torba jest bardzo poręczna.

www.americanoutlet.pl


Czas mnie bardzo goni a robota czeka, więc przejdę już do dzisiejszej stylizacji...

Tym razem postanowiłam nieco poeksperymentować i połączyć dwie rzeczy, które teoretycznie pochodzą z całkiem innych światów ;-) dużą, ciepłą, futrzaną kamizelkę zestawiłam z czarnymi spodniami dresowymi (one też należą do moich ostatnich nowości - w końcu znalazłam odpowiednie dresy z zamkami!). Do tego czarne workery i T-shirt z wymownym napisem i luźna, codzienna stylizacja gotowa! :)




Koszulka - www.blinki.pl
Kurtka - www.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts
Kamizelka - no name
Spodnie - Diverse
Workery - no name (sklep, w którym dawno temu je zamawiałam, po prostu już nie istnieje)

Przyjemnego tygodnia Wam życzę a ja prawdopodobnie wybieram się jutro do naszej stolicy... :)

23 komentarze:

  1. Kochana jaki rozmiar biustonosza wzięłas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystko:-) pieknie Ci w różowej pomadce

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontrast pomadki jest genialny :-) Wszyyystko fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki rozmiar wzięłaś tej koszulki z under armour ?
    Mam XS z kolekcji damskiej i jest duża :( i zastanawiam sie nad wzięciem z dziecięcej rozmiaru mniejszej 152 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zamówiłam 152 ale była na mnie za duża - za długa i za szeroka :D i wymieniłam ją na 140 i jest w sam raz! :D

      Usuń
  5. Justynka masz świetną figurę! Zdradzisz jak wygląda Twój dzienny jadłospis? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Szczerze mówiąc, w zimie szału nie ma. Na śniadanie najbardziej lubię kolorowe kanapki (z twarożkiem, pomidorem, kiełkami itd), na drugie np. jakiś owoc lub jogurt naturalny z płatkami owsianymi/orkiszowymi, suszonymi owocami, migdałami, kokosem. Obiad jem raczej normalny czyli zupa i drugie danie (w tym baaaardzo dużo makaronów, bo je uwielbiam :)) a kolacja zależy od tego, na co mam ochotę - czasami są to kanapki z pieczywa chrupkiego, czasami porcja białka z nasionami chia, migdałami itd. W lecie jest więcej możliwości i wygląda to całkiem inaczej. Jem dużo owsianki ze świeżymi owocami, same świeże owoce, dużo sałatek, pudding chia (również z dodatkiem owoców) :)

      Usuń
  6. Kochana, polecasz jakieś naturalne kremy? Ja używam GUINOT ale cena 160 zł chciała bym zakupić coś nieco tańszego do przetestowania pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, sama wciąż szukam ideału jeśli chodzi o krem :(

      Usuń
  7. Cześć Justynko, ja przychodzę z trochę drażliwym, ale jednak bardzo kobiecym pytaniem. Chodzi mianowicie o golenie okolic bikini, mam z tym ogromny problem, bo po maszynce zaraz na drugi dzień włoski pojawiają się znowu(są moim wielkim utrapieniem, zwłaszcza w lecie, gdy chcę ubrać stój kąpielowy). Jaki poleciłabyś sposób pozbycia się ich? Aby nie wrastały tak w skórę i nie przeszkadzały w życiu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety nie pomogę, bo ja, jako naturalna blondynka nie mam tego typu problemów :)

      Usuń
  8. Można wiedzieć skąd okulary? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulki z blinki.pl są naprawdę warte uwagi - też mam dwie ale zamówiłam swój własny napis :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile kosztowała kamizelka zdradzisz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochać się można w tych Twoich zestawach :) Ja na razie w dresach biegam tylko po domu, ale coraz bardziej mam ochotę kupić jakiś fajny model na niezobowiązujące wyjścia. A zakupy to idealny pomysł w czasie sesji, ja w weekend mam 2 ostatnie egzaminy i w niedzielę też planuję malutki rajd po galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy w tym komplecie bielizny z CK ta sa stringi, czy zwykle majteczki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynka kiedy nowy post? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żeby jutro pojawiło się coś nowego :)

      Usuń