czwartek, 18 lutego 2016

Ponadczasowa, klasyczna koszula w roli głównej!

Czy jest jeszcze ktoś, kto tak jak ja nie może doczekać się wiosny? :) 

Zima jest całkiem fajna, ale nie wtedy, gdy trwa za długo ;-) z chęcią zamieniłabym już ją na wiosnę, na dłuższe, słoneczne dni, na zielone drzewa i trawniki. Jednak jeśli jest jeszcze chłodno, a sesję mam już za sobą, to skorzystałam dzisiaj z okazji do spędzenia spokojnego popołudnia w towarzystwie kawy i słodkości (które później spaliłam na spacerze ;-))...


Na przyjście wiosny przygotowuję się, kompletując wiosenną garderobę.
Na co dzień najczęściej noszę wygodne, sportowe buty, więc takich u mnie nigdy dość. Tym razem urzekły mnie buciki Adidas ZX Flux w cętki. Jeśli chodzi o firmę, to jestem wierna Nike, a wszystkie tego typu moje buty są kolorowe (czerwone, różowe, limonkowe) więc dla odmiany, wybierając Adidas, postawiłam na czerń i zwierzęcy motyw :)




Od czasu do czasu trzeba też założyć jakiś obcas i udawać wyższą, więc długo nie opierałam się tym szarym botkom na słupku ;-) są bardzo lekkie i wydają się być bardzo wygodne (z zeszłego roku mam podobny model na koturnie i są to zdecydowanie jedne z moich najwyższych i najwygodniejszych butów)



Jeansowa koszula (która zaraz pojawi się w stylizacji) to moja kolejna nowość. Uważam, że ten model nigdy nie wyjdzie z mody, jest klasyczny i ponadczasowy (na pewno posiadacie zdjęcia swoich rodziców, którzy w czasach młodości radośnie pozowali w jeansowych koszulach? ;-)). Mnie osobiście nie przekonuje jeansowy total look (jeden element w stylizacji zdecydowanie mi wystarczy :)), więc koszulę zestawiłam z szarą spódnicą z pianki. Przy moim wzroście taka rozkloszowana spódnica wymaga założenia wysokich butów, więc nie miałam zbyt dużego pola do popisu i postawiłam na ulubione kozaki za kolano.






Spódnica - no name (szyta na wymiar)
Bransoletka - www.maybeme.pl
Okulary - Rayban

Na dzisiaj to już wszystko, widzimy się za kilka dni :)

21 komentarzy:

  1. cudowna stylizacja;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :) ciekawa jestem tych ażurowych botków czy są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie zrobiły na mnie bardzo dobre! :)

      Usuń
  3. Ten lampion kupiłaś w IKEI ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też nie za bardzo przypadł do gustu jeansowy total look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko a kiedy do Włoch ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też, tak jak Ty, tęsknie za wiosną już :)
    a stylizacja jak zawsze w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę. Musicie mieć sporo pieniędzy.. Gdzie pracuja twoi rodzice ? tak z ciekawości.. wakacje, ferie we włoszech.. piękny dom ! i twój chłopak.. z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być niemiła, ale praca moich rodziców czy mojego faceta nie nawiązuje do tematyki tego bloga...
      PS. Na własne przyjemności typu wakacje zarabiam sama a we Włoszech mam najbliższą rodzinę ;-)

      Usuń
  8. W jaki sposób nakładasz fake bake na twarz? ja próbowałam ale ze względu na to że jest to płyn to mialam mnóstwo zacieków na twarzy i brzydko to wygladało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarz nakładam na samym końcu, gdy rękawica robi się już trochę sucha, nie psikam już kolejnej porcji Fake Bake, tylko delikatnie muskam twarz tym, co na niej zostało (dlatego jest to bardzo delikatny efekt, chodzi mi tylko o to, żeby nie było takiej różnicy pomiędzy szyją a twarzą) :)

      Usuń
  9. Czy przykładami dużą uwagę do aranżacji wnętrz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Uwielbiam szczegóły, zwracam dużą uwagę na dodatki - dekoracje, poduszki, świeczki i całą tą resztę, która tworzy klimat :)

      Usuń
  10. Cudownie wyglądasz :) Też marzy mi się jeansowa koszula, może w tym roku wreszcie jakąś kupię. Na wiosnę również czekam, byłoby super móc założyć balerinki, spacerować w słoneczne dni i rozkoszować się zapachem zakwitającej przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do jakiego miasta jeździsz do Włoch ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewne jadłas taka prawdziwa włoska pizze , czy te pizze robione w Polsce mają coś wspólnego z tymi we Włoszech ?Czy to zupełnie coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to moim zdaniem prawdziwa włoska pizza jest bardziej uboga w składniki, co dla mnie jest minusem (uwielbiam, gdy na pizzy dużo się dzieje :)) ale ma świetne, cienkie, chrupiące ciasto. W Polsce mam dwie ulubione pizzerie, w których pizza jest równie pyszna, jak nie lepsza od tych, które jadłam we Włoszech :)

      Usuń