poniedziałek, 15 lutego 2016

Skórzane rurki i długi kardigan czyli stylizacja black-white-grey oraz nowości...

Ostatni weekend to był dla mnie istny maraton - maraton pisania zaliczeń i egzaminów... Na szczęście dobiegł on już końca a ja mogę znów wrócić do świata żywych! ;-) 

Jeśli chodzi o Walentynki, to spędziłam je na uczelni. Ale aż tak bardzo nie ubolewałam nad tym, że ominęła mnie romantyczna kolacja, wszechobecne serduszka itp., bo dla mnie Walentynki są przez większość dni w roku ;-) 

Jak już wspominałam, dwa tygodnie temu wybrałam się na kilka dni do Warszawy. Po raz pierwszy nie zaszalałam na zakupach ani w galerii, ani na moim ulubionym bazarku... za to obłowiłam się w SH! :) nigdy wcześniej nie odwiedzałam tego typu sklepów w stolicy (chociaż wiecie, że u siebie w mieście czasem do nich zaglądam, bo lubię wyszukiwać ciekawe rzeczy za niewielkie pieniądze :)), ale tym razem zrobiłam wyjątek, gdy skusiła mnie duża, kolorowa witryna i informacja o nowym towarze. Jak się później okazało, trafiłam do jednego z kilku sklepów dużej sieci Szmizjerka. Po raz pierwszy spotkałam Second Hand ze stroną internetową, gdzie można znaleźć informacje o nowych dostawach i propozycje stylizacji.



Często mam problem z dobraniem dla siebie odpowiednich spodni. Większość jest na mnie albo za szeroka, albo za długa (a to marszczenie nogawek doprowadza mnie do szału! ;)). Jakież było moje zdziwienie, gdy w SH udało mi się trafić na skórzane rurki w rozmiarze 32! :)


Ramoneski są moimi faworytkami wśród kurtek. Są uniwersalne, pasują niemal do wszystkiego i nigdy nie wychodzą z mody. Z warszawskich zakupów wróciłam z ramoneską, która, jak się później okazało (po domowych oględzinach ;-)) jest z prawdziwej skóry.



Znalazłam dla siebie również szarą, cieniutką kurtkę, taką typu "wiatrówka" - idealną na wiosnę czy chłodniejsze, letnie wieczory.


Kolejna część nowości pojawi się w następnym poście.... 

A na dzisiaj przygotowałam jeszcze stylizację. Prostą, minimalistyczną, nieco elegancką. Skórzane spodnie połączyłam z białą, gładką koszulką typu basic (uwielbiam takie koszulki, są niezastąpione!) a na wierzch narzuciłam długi, ciepły kardigan z kieszeniami. Tym razem dla odmiany, zamiast malutkiej torebeczki wybrałam większą, pojemną torbę a zamiast płaskich śniegowców czy workerów założyłam czarne, klasyczne czółenka. Przez kilka ostatnich lat okulary korekcyjne nosiłam tylko w domu, ale odkąd dostałam moje wymarzone, czarne oprawki, to często rezygnuję z soczewek i wybieram właśnie okulary :)








Koszulka - Zara
Torebka - Guess www.americanoutlet.pl
Okulary - Prada

Do zobaczenia za niedługo! :)

25 komentarzy:

  1. zazdroszczę tej ramoneski

    OdpowiedzUsuń
  2. SLICZNA RAMONESKA ILE DAŁAS ZA NIA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam łącznie za te trzy rzeczy bo liczone było według wagi, więc nie wiem ile sama ramoneska wyszła :(

      Usuń
  3. dużo zapłaciłaś za wszystkie rzeczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justanko świetnie wyglądasz. Takie stylizacje najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twój blog i pierwszy raz coś komentuję.Opis tych sklepów i te ciuchy to ewidentnie reklama,bywam w tych sklepach często,także w dzień dostawy i tam nie ma takich ciuchów!!!podlinkowanie kilka razy nazwy mówi samo za siebie.Szanuje to co robisz prowadząc bloga,ale takie wprowadzanie ludzi w błąd to lekka przesada,owszem tam można coś wyhaczyc ale nie takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba sobie żartujesz? Jakim prawem zarzucasz mi wprowadzanie ludzi w błąd? To, że Ty nie znalazłaś nic ciekawego w tym sklepie, nie znaczy, że ja również nie miałam tyle szczęścia (albo po prostu potrafię szukać)... Nie pozwolę sobie na zarzucanie mi kłamstwa czy nierzetelności.
      PS. Jakbyś faktycznie odwiedzała mój blog, to wiedziałabyś, że za każdym razem podaję linki do nowości oraz linki do rzeczy użytych w stylizacjach (jeśli się pokrywają z nowościami, to logiczne jest, że wkleję je kilka razy)..

      Usuń
    2. Co za typowy polaczek-cebulaczek !! Myślenie typu 'sama czegoś nie znalazłam, więc zazdroszczę komuś, że jemu się udało, no to zarzucę mu że kłamie' !! No ręce opadają !!

      Usuń
    3. Haha tak, reklama, a jak Justyna wrzuca coś co kupiła np. w H&M i widać na zdjęciach logo i podaje sklep to też jest to reklama i na pewno taki H&M płaci jej za to krocie? Albo np buty Nike, których ma dużo?

      Usuń
    4. https://www.facebook.com/sklepyszmizjerka/photos/pb.507172329451944.-2207520000.1455661210./543627149139795/?type=3&theater

      Usuń
  6. Może i reklama. Ale to akurat nie ma nic do rzeczy, bo na tym polega praca blogerki. W każdym razie sama często bywam w Szmizjerce i polecam bardzo! ;) Ostatnio sama kupiłam tam podobną kurteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam byłam po raz pierwszy (u mnie nie ma tej sieci SH więc nie wiedziałam o jej istnieniu :)) ale na pewno jeszcze kiedyś wpadnę, jak będę w Warszawie :)

      Usuń
  7. Jaki masz rozmiar buta ?duża stopa się wydaje w tych butach

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz :) Ja jakoś pod koniec sierpnia wymieniłam swoje stare okulary na czarne z widocznymi oprawkami i jak na początku miałam mieszane uczucie tak teraz je uwielbiam. Lubię, gdy nosisz okulary korekcyjne :) Świetne łupy w Szmizjerce! U mnie w okolicy są 2 takie sklepy i kilka lat temu w jednym można było znaleźć coś fajnego( choć nie aż takie perełki). Jednak teraz bardzo rzadko trafia się coś wartego uwagi. Moja babcia co jakiś czas tam chodzi i czasem znajdzie dla mnie jakiś sweterek czy bluzkę, ale z każdym rokiem coraz trudniej o coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie odnośnie butów ze sklepu CZAS NA BUTY.Jak sprawdzaja sie zamszowe i lakierowane szpilki?Czy szybko sie niszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są buty, które noszę sporadycznie (bo na co dzień biegam w płaskich) więc raczej nie miały jeszcze okazji się zniszczyć, ale mam je już trochę i myślę, że nie grozi im to :)

      Usuń
  10. Naprawdę świetne łupy!!! Zastanawiałaś się może nad lekkim rozjaśnieniem włosów? Mam wrażenie, że te czarne postarzają Cię i są zbyt "ciężkie" dla Twojej delikatnej urody.. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie, bo mój kolor to ciemny brąz a nie czarny (na zdjęciach tylko tak wychodzi) :)

      Usuń
  11. Można wiedzieć, skąd jest ta piękna kurteczka w kolorze szarym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wszystko jest w poście napisane... :)

      Usuń
    2. Tak, tak, ale jaka firma jest na metce? :) Jest piękna :)

      Usuń