poniedziałek, 8 lutego 2016

Stylizacja white & grey i kilka wiosennych propozycji!

"Wszystko co dobre szybko się kończy" - święte słowa! Gdy mam kiepski tydzień, to ciągnie się on niemiłosiernie, natomiast, gdy wybieram się do Warszawy (tak jak w zeszłym tygodniu) to te kilka dni przemija w mgnieniu oka! Ani się obejrzałam, a nadszedł czas powrotu do domu i do swoich obowiązków...

Przede mną ciężki czas - w ciągu dwóch dni (w tym na Walentynki) czeka mnie 6 zaliczeń/egzaminów i projekt do zrobienia, więc przypuszczam, że głowa pęknie mi od nadmiaru wiedzy ;-) ale staram się dostrzegać pozytywy. Bardzo pomaga mi w tym czerpanie radości z małych rzeczy i skupianie się na szczegółach. A miłe gesty ze strony najbliższych są nieocenione!

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od "dostawy" świeżych tulipanów i nowego, przydatnego gadżetu (uprzejmie donoszę, że od dzisiaj w ofercie Biedronki dostępne są Power Banki w kilku kolorach do wyboru :)). Po takim starcie dzień staje się bardziej kolory i pozytywniejszy!  


W odpowiedzi na Wasze wiadomości, w najbliższym czasie planuję przygotować kolejny post o tematyce kosmetycznej, uwzględniający aktualizacje i zmiany w kolorówce. Ale na razie do mojej kosmetyczki dołączył puder brązujący z firmy Vita Liberata, a ja jestem w trakcie jego intensywnego testowania :)

www.vitaliberata.com
www.sephora.pl/Vita-Liberata/BVITA?cm_mmc=Search_Search_Google_MarquesExclusivesNEW_VitaLiberata_vita%20liberata


Często podkreślam, iż wychodzę z założenia, że butów nigdy za wiele, W myśl tej zasady moja garderoba powiększyła się o kolejną parę kozaków za kolano (chociaż do wiosny już bliżej niż dalej, więc gdzie tu jest logika? ;)). Nareszcie udało mi się znaleźć odpowiedni odcień szarego zamszu. Odpowiedni, czyli jasny!

http://born2be.pl/products/search/kozaki?utm_medium=baner&utm_campaign=blog&utm_source=blog1018




Gdy w mojej kolekcji się coś nowego, lubię od razu w to skoczyć. Dlatego też długo nie czekałam i powyższe kozaki postanowiłam wykorzystać w dzisiejszej stylizacji :)

Dawno nie było u mnie zestawienia z butami na obcasie, więc czas najwyższy to zmienić, Jasne, szare kozaki połączyłam z biała sukienką. Mieszka ona w mojej szafie już dość długo i zdecydowanie jest jedną z moich ulubionych, Nie wymaga prasowania (ten materiał po prostu się nie gniecie!) i ma po bokach kieszenie (a ja często "nie mam co zrobić z rękami" i w każdym ubraniu szukam kieszeni ;)). Na wierzch założyłam szarą, futrzaną kamizelkę (gdy ją kupowałam, nie sądziłam, że będzie ona aż tak uniwersalna i będę ją zestawiać zarówno z sukienką, jeansami jak i ze spodniami dresowymi! :)).







Sukienkawww.allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=34762961
Kamizelka - no name

Kozakihttp://born2be.pl/products/search/kozaki?utm_medium=baner&utm_campaign=blog&utm_source=blog1018
Torebka - www.torebki-fabiola.pl

Chociaż mamy dopiero luty, to ja już czuję wiosnę!
Jak wiecie, od dłuższego czasu współpracuję z jednym ze sklepów w zakresie tworzenia zdjęć na aukcje. Wczoraj spędziłam pracowitą i owocną niedzielę, pracując nad najnowszą, wiosenną kolekcją sprzedającego 'topubrania_pl' na Allegro. Ubrania już za niedługo pojawią się w ofercie a ja przedstawiam Wam kilka moich propozycji na wiosenne stylizacje :)







Ja już nie mogę się doczekać, aż będzie można śmigać w samej bluzie czy w szortach! :)

Na dzisiaj to już wszystko, życzę Wam miłego tygodnia!

23 komentarze:

  1. Justynka, opalasz się na solarium?? Powiedz mi czy płaszczyki rozkloszowane z koła wiosenne też będą w ofercie takie piankowe?? pozdrawiam
    Ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzę w zimie na solarium, ale używam Fake Bake bo lubię mieć ciemniejszą skórę przez cały rok :) a co do płaszczyków - nie mam pojęcia, póki co takich modeli nie widziałam, ale w przyszłym tygodniu będę robić kolejne zdjęcia i wtedy będę widziała następną dostawę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za od[powiedź marzy mi się taki http://allegro.pl/plaszcz-na-wiosne-z-pianki-z-kola-rozkloszowany-i5968808509.htmla boje się zamawiać w ciemno bez mierzenia

      Usuń
    3. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ten sweter szary bez ramion jest przepiękny! <3 szukałam takiego całą zimę :) kiedy będzie dostępny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, ja tylko odpowiadam za realizację zdjęć a na to, kiedy pojawią się na stronie nie mam wpływu :(

      Usuń
  3. Troszkę śmiesznie wygląda jesienny płaszcz w połączeniu z szortami :) gdzie tu logika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że to jest dość cienki, zamszowy płaszcz/narzutka na wiosnę czy na chłodniejsze letnie wieczory ;-) z jesienią niewiele ma wspólnego :)

      Usuń
  4. Ja mam pytanie trochę z innej beczki: pamiętam, że na Pingerze uzywalas podkładu z Gosha i chciałam zapytać czy byłaś z niego zadowolona? Długo utrzymywał się na buzi? Bo zastanawiam się nad jego zakupem. Będę Ci bardzo wdzięczna za odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo jest bardzo dobry, na długo matowi i jest trwały :) jedynym jego minusem jest dla mnie brak jasnego koloru w żółtej tonacji, dlatego z niego zrezygnowałam.

      Usuń
  5. Cudowna stylizacja aż nie mogłam się napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) Też mam dwie sukienki z takiego materiału i to prawda, super uniwersalny np. w podróży, bo się nie gniecie. Chociaż tuż po praniu zdarza mi się je trochę przeciągnąć żelazkiem. Ten Power Bank to fajny gadżet dla kogoś, kto dużo korzysta z telefonu. Super, że udało Ci się znaleźć go w kolorze swojej komórki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej polecisz mi jakis fajny sklep online/allegro itp gdzie moge kupic jakas fajna sukienke na wesele? Jestem taka chudziutka jak Ty a nie chce kupowac jakiejs i od razu oddawac do krawcowej oddac:( Mam podobny styl polec cos:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to ja, gdy szłam na wesele to zamawiałam sukienki z chińskiej strony shein.com i idealnie trafiałam z rozmiarem. Znam ten ból zanoszenia sukienki do krawcowej od razu po zakupie i niestety często mi się to zdarza, ciężko dobrać sukienkę, która od razu dobrze by leżała :( natomiast piękne sukienki widziałam w ofercie sklepu lou.pl ale nie wiem, jak wypada tam rozmiarówka.

      Usuń
  8. jak zwykle zachwycasz : )
    sukienka biała w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. w 100% potwierdzasz powiedzenie, że "ładnemu we wszystkim ładnie" :)
    kozaki super- coraz intensywniej zastanawiam się nad zakupem takich
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, taki fason jest naprawdę wygodny! :)

      Usuń
  10. Hejka. Mam prosbe moglabys napisac jak wyglada twoj trening na silowni od momentu wejscia na sale do opuszczenia? Wiem ze to dIwnie zabrzmi ale osobon takim jak ja ktore zaczynaja przygode bardzo pomoze :) bede wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie brzmi to dziwnie :) ale ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie, bo tak naprawdę każdy trening jest inny. Czasami robię tylko ćwiczenia siłowe, czasami siłowe i cardio. Raz zaczynam od tych a raz od tych (dużo zależy od tego, które sprzęty są wolne :)). Jednego dnia robię np. cardio (czyli orbitrek/bieżnia, rowerek) i ćwiczenia na ręce i plecy, innego dnia cardio i brzuch a jeszcze innego cardio i ćwiczenia na pośladki (czyli przysiady, martwy ciąg itp) lub nogi.

      Usuń
  11. Piękne są te szarości, ostatnio mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej :) mam pytanie dotyczące kozaków, czy nie zsuwają Ci się z nóg? już jedne kupiłam i nie mogę ich nosić do rajstop...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne szare futerko! Zakochałam się :) Można wiedzieć gdzie kupione?

    OdpowiedzUsuń