poniedziałek, 21 marca 2016

Dwie stylizacje oraz dużo nowości!

Witam w pierwszym dniu wiosny!

Wiem, że trochę mnie tu nie było... nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. No, może poza tym, że pogoda trochę utrudniała mi zrobienie jakichkolwiek zdjęć i miałam sporo pracy.  Przy okazji pojawiło się to coroczne wiosenne przesilenie (i brak weny na wszystko). Ale jestem już z powrotem i nie zamierzam znowu znikać, także "stety" bądź niestety, ale jeszcze Was sobą pomęczę ;-)

Bardzo lubię ten czas, gdy zbliża się nowy sezon i można bezkarnie zaopatrywać garderobę w nowy asortyment ;-)


Chociaż prognozy pogody są bezlitosne, to mam jeszcze w sobie nutkę nadziei, że na święta uda mi się stworzyć stylizację z wykorzystaniem moich nowości. Mam na myśli obcisłą sukienkę z golfikiem w biało-czarne paski (czyli look al'a więzień jest w moim zasięgu ;-)) oraz płaszczyk w stylu marynarki ze złotymi guzikami (mam na ich punkcie bzika!).

EDAN - www.facebook.com/Edan1Edan1/?fref=ts


Buty, buty, buty... nie da się ukryć, mam do nich największą słabość!


Jedną z trzech par, które ostatnio wpadły do mojej szafy są klasyczne, szare, zamszowe czółenka. Sposób, w jaki były zapakowane, kompletnie mnie zauroczył - kolorowe, słodkie pudełka przewiązane wstążkami bardzo cieszyły oko! :)

RENEE - www.renee.pl




Trampki na koturnie to idealne rozwiązanie dla niskich osób, czyli takich jak ja. Skusiłam się aż na dwie pary, bo są niesamowicie wygodne! A przy okazji sprytnie dodają kilku centymetrów ;-)

RENEE - www.renee.pl



MADAMROCK - www.madamrock.pl



W ostatnim czasie dużą popularnością cieszą się kurtki typu bomber. Na próbę zamówiłam jeden taki egzemplarz ;-) ale zamierzam trochę podrasować ją naszywkami (co o tym myślicie?). Podarte jeansy to już mój stały punkt w szafie i ich nigdy dość!

ROMWE

http://www.romwe.com/Stand-Collar-Zipper-Crop-Army-Green-Coat-p-135329-cat-676.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna

http://www.romwe.com/Ripped-Low-Waist-Denim-Pant-p-145628-cat-681.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna



Jeśli chodzi o firmowe ubrania, uważam, że warto stawiać na outlety. Przy odrobinie szczęścia można upolować ciekawe rzeczy za stosunkowo niewielkie pieniądze w porównaniu z ceną wyjściową :) Ja wypatrzyłam dla siebie klasyczny, biały T-shirt z czarnym nadrukiem z Guess oraz granatowy strój kąpielowy z Michael'a Kors'a (do opalania odpada ale już na kryty basen będzie idealny :)).

AMERICANOUTLET - www.americanoutlet.pl



Trochę uzbierało mi się tych nowości.. oczywiście na pewno nie wszystkim z Was wszystko z powyższych rzeczy przypadnie do gustu, ale biorę to na klatę! ;-)

Na dzisiaj przygotowałam jeszcze dwie stylizacje - jedna z nich jest zdecydowanie codzienna a druga bardziej niedzielna ;-)

Na pierwszy ogień idzie futrzany luzak. Czarne spodnie dresowe z zamkami, które jakiś czas temu udało mi się znaleźć w Diverse (w którym zakupów nie robiłam od lat!) są zdecydowanie moimi ulubionymi - nie naciągają się i nie wiszą w kolanach po kilku godzinach noszenia, po prostu trzymają fason! ;-) biała bluza z naszywkami idealnie wpasowuje się w obecne trendy - ubrania z naszywkami są już w niemal każdej sieciówce czy butiku i ciekawie ożywiają zwykłe, proste ubrania.







Bluza - www.facebook.com/BrillanteBoutique/?fref=ts
Spodnie - Diverse
Kamizelka - no name
Buty - www.madamrock.pl
Torebkawww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Okulary - Rayban
Breloczek - www.aliexpress.com

W drugiej stylizacji postawiłam na elegancję - długa marynarka i złote szpilki (pod kolor guzików :)) całkowicie różnią się stylem od pierwszego zestawienia. Czarny kombinezon to idealne rozwiązanie, gdy akurat mamy dzień pt. "nie mam co na siebie włożyć" - bo odpada tutaj problem doboru góry do dołu i odwrotnie - wbijamy się w "śpioszki" i look gotowy ;-)






Marynarkawww.facebook.com/Edan1Edan1/?fref=ts
Kombinezon - www.facebook.com/exclusiveshopping85/?fref=ts
Torebka - H&M
Szpilki - www.stili.pl
Okulary - na name (kupione w Bułgarii)
Bransoletka - www.maybeme.pl
Zegarek - Emporio Armani

Na dzisiaj to już wszystko!

Zostawiam Was z tym długim postem a ja tymczasem wskakuję w wygodne dresy i wybieram się na wieś w Bieszczady świętować pierwszy dzień wiosny blisko natury, przy kominku i z dobrymi trunkami w dłoni... ;-)

56 komentarzy:

  1. Szpilki z drugiej stylizacji są obłędne, sama się and takim zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztowal ten zegarek ?pofobs mi sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, bo nie ja go kupiłam (to męski zegarek :))

      Usuń
  3. może będziesz miała okazje włożyć sukienke bo w święta ma być ponoć ładnie i ciepło :) a jak już ją włożysz to poprosimy zdjęcia :) bo sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje jak zwykle świetne, ale to na co zwróciłam uwagę, jeśli chodzi o twój blog, to styl pisania. Jesteś jedną z niewielu blogerek, których wpisy są poprawne pod względem gramatycznym, stylistycznym oraz ortograficznym, dzięki czemu bardzo przyjemnie się go czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło i cieszę się, że ktoś tak jak ja zwraca na to uwagę :)

      Usuń
    2. To powinno być standardem. Trzeba ganić tych, którzy lekceważą swoich czytelników :)

      Usuń
    3. Dokładnie!! I przede wszystkim są napisanie w taki sposób, że aż chce się je czytać :))

      Usuń
  5. Ogladam Cie odkad pamietam, jeszcze jaka mialas tylko pingera. Wszystko staranie dobrane, ale jedyne co mi nie pasuje ze wiekszosc zdjec masz w okularach a na zdjeciach z dzisiejszego wpisu nie widac zeby slonce walilo po oczach :) tak ladna dziewczyna nie powinna akrywac buzi, bo z taka buzia to Ty nawet w przyslowiowym worku na kartofle wygladalabys super :-)
    Smieszy mnie tez jeden fakt ze piszesz ze jestes zapracowana, ale studia i robienie fotek dla sklepu internetowego to nie jest nie wiadomo jaka praca, oczywiscie wiadomo ze poswiecasz na to duzo czasu ale napewno nie jakbys pracowala na caly etat 5 dni w tyg po 8h.
    Pozdrawiam Natalia z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam okulary bo są dla mnie świetnym dodatkiem do stylizacji :) po zdjęcia bez zapraszam na Instagram, tam w domu zawsze mam ściągnięte a na zewnątrz zazwyczaj robię zdjęcia gdy jest ładna pogoda i słońce (chociaż czasem ustawiam się w cieniu i tego tak nie widać :)).
      PS. Od kwietnia zaczynam pracę po 8 godz 5 dni w tygodniu, do tego zdjęcia na Allegro i uczelnia - czy coś jeszcze Cię śmieszy i mam coś dodać? ;-)

      Usuń
    2. zdradzisz co to za praca?

      Usuń
    3. A czy możemy się dowiedzieć gdzie zaczynasz pracę?
      pozdrawiam, czytelniczka

      Usuń
    4. Lepiej by ci było nosić korekcyjne
      - też dobry dodatek do stylizacji
      - odpada dłubanie palcami w oczach

      Usuń
    5. 1. To staż w fundacji zajmującej się prowadzeniem i wspieraniem działalności na rzecz rozwoju społeczno-gospodarczego :)
      2. Pozwolisz, że to ja zadecyduję co jest mi lepiej robić? :) od około 10 lat "dłubię palcami w oczach" i wcale mi to nie przeszkadza a okulary korekcyjne również noszę - codziennie w domu i czasami na zewnątrz

      Usuń
    6. A o co chodzi z tym dlubaniem w oczach ? Nie rozumiem . fajnie w nich wyglądasz . Jak bizneswoman.

      Usuń
    7. Myślę, że o zakładanie soczewek. Dziękuję :) lubię swoje okulary ale często na co dzień soczewki są po prostu wygodniejsze (np. na siłowni)

      Usuń
    8. no wlasnie dopiero teraz zaczynac bedziesz prace po 8 h 5 razy w tygodniu, to bedziesz wiedziala co tzn prawdziwa praca,a do tego studia i zdjecia na allegro , wtedy mozesz powiedziec ze sie napracowalas :)

      Usuń
    9. Pewnie, bo ja nigdy nie pracowałam a już 8 godzin to w ogóle.. ehh co wy wiecie ;-)

      Usuń
    10. Każda nawet lekka praca łączona ze studiami to wyczyn. A jeśli to są studia na porządnej uczelni a nie w podrzędnej szkółce to już w ogóle. Dziewczyny popatrzcie na to z innej strony: Justynka się kształci, znajduje czas dla rodziny jak widać na blogu i Instagramie,dorabia i jeszcze wygląda zawsze perfekt. Czego wiecej oczekiwać od 22-23 latki? Taki wiek to chyba czas na odrobinę beztrosk,i a nie tyranie jak wól :)

      Usuń
    11. Co jakiś czas przeglądam bloga . I chwalilas się ze zwracasz uwagę ze zwracasz uwagr na pisownię . To dlaczego piszesz "wy"z małej litery ?powinno być z dużej.

      Usuń
    12. Anonimowy 1 - uff... cieszę się, że są tutaj jeszcze takie osoby, dziękuję! :)
      Anonimowy 2 - Skoro przeglądasz bloga to powinnaś zauważyć jak w postach zwracam się do czytelników ;-)
      PS. A kiedy to ja się tak CHWALIŁAM? Bo jakoś nie mogę sobie tego przypomnieć... ;-)

      Usuń
  6. Fajnie że zaczynasz taką normalna pracę a nie dorywczą:)pasujesz do takiej kobiety biznesu i sukcesu:)czym będziesz się zajmować jeśli można wiedzieć? i to normalna praca na etat czy staż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staż w fundacji zajmującej się prowadzeniem i wspieraniem działalności na rzecz rozwoju społeczno-gospodarczego :)

      Usuń
  7. Mogłabym prosić o cenę marynarki? Na stronie firmy nie ma cen a na wiadomość długo opisują :( A jaki masz rozmiar? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka kosztuje 165 zł a rozmiar mam 34 :)

      Usuń
  8. Natalia z Warszawy zapewne nie możesz się pogodzić z tym, że musisz siedzieć 8 godzin w robocie za 1800zł na produkcji, bez ambicji i stąd ten idiotyczny komentarz. To, że ktoś ma dorywczą pracę, studia itd,nie oznacza, że nie ma prawa być zmęczony? Czasem to połączenie wszystkich zajęć zajmuje więcej niż 8 godzin, 5 razy w tygodniu. Nie rozumiem jak można wiedzieć za kogoś czy ma prawo być zmęczony czy nie. Nie jesteś z Justyną cały dzień, nie wiesz jak wygląda jej dzień, czego wymagają od Niej jej pracodawcy, a masz jakieś durne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten komentarz to mam wrażenie że sama Justyna napisała. Żeby pokazać jaka jest broniona przez innych i ze inni myślą jak ona.

      Usuń
    2. Hahaha dobre! Nie mierz ludzi swoją miarą (pewnie pisanie komentarzy w tym stylu znasz z autopsji, że w ogóle przyszło Ci to do głowy ;)). Na szczęście mojego bloga odwiedzają również osoby, które mają podobne zdanie do mnie i same z siebie chcą mnie "bronić" a ja nie muszę niczego pokazywać ;-) smutne i zarazem żenujące jest to, że uważasz, że nikt inny nie myśli tak jak ja i muszę sama coś udowadniać (otóż nie, nie muszę :)).

      Usuń
    3. nie nie siedzę na produkcji, a zarabiam dużo więcej bo mam własna firmę:)
      czasem jestem w niej dłużej niż 8h i też nie raz padam na pysk, tylko w przeciwieństwie do pstrykania zdjęć jestem cały czas na nogach i co chwilę mam spotkania i to nie w jednym miejscu :)

      a Tobie Justyna gratuluję nowej pracy i zyczę powodzenia, czesc ;)

      Usuń
    4. A czemu niby sama miała to pisać? Efekty pracy Justyny widac.Sądzę, że słusznie stanelam po Jej stronie.

      Usuń
  9. Ależ pięknie wyglądasz!! Jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz tak perfekcyjnie?? Zawsze fajne stylizacje, piękny makijaż, idealnie wyprostowane włosy - chodzący ideał :))

    PS. Szkoda, że nie pokazałas jak wygląda ten kombinezon bez tej białej marynarki :(( bo zastanawiam się nad jego zakupem. Do codziennych stylizacji też będzie pasował? Jak myślisz? Wygodny jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Ale zdecydowanie do perfekcji i ideału baaardzo mi daleko... :)
      Kombinezon bez marynarki możesz zobaczyć na moim Instagramie https://www.instagram.com/p/BC0mikDQ7qA/?taken-by=justyna.cz - jest bardzo wygodny i na co dzień jak najbardziej pasuje (ja np. założyłam go na uczelnię i zestawiłam z wygodnymi sneakersami) ale lekko prześwituje.

      Usuń
    2. A żeby wejść na instagram to trzeba mieć tam konto ??

      Usuń
    3. Nie trzeba, można przeglądać profile normalnie przez przeglądarkę w telefonie czy w komputerze :) chyba, że ktoś ma zablokowaną galerię, to można zobaczyć jego zdjęcia dopiero wtedy, gdy się go obserwuje (a do tego już konto jest potrzebne).

      Usuń
  10. Obie stylizacje bardzo dopracowane w każdym szczególe- jak zwykle zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam teraz na bloga "zrelaksowanej". Graficznie blog Justyny jest do niego bardzo bardzo podobny . Czy wzorowalas się Justyna na tamtym blogu ?

      Usuń
    2. Droga blogerko. Idę niedługo na wesele . Jestem brunetka z ombre ,szczupła ,wysoka mam ponad 170 cm wzrostu. Co byś mi doradzila żebym założyła na taką uroczystość ??

      Usuń
    3. Anonimowy - a ja na bloga Zrelaksowanej po raz pierwszy weszłam przed chwilą, po przeczytaniu Twojego komentarza, więc odpowiedź chyba masz gotową ;-)

      Usuń
    4. Anonimowy 2 - W ostatnim czasie bardzo podobają mi się sukienki z obcisłą, koronkową górą (lub z dodatkiem delikatnych diamencików) i z rozkloszowanym dołem (lub ten sam wzór ale całe obcisłe). Uważam, że na wysokiej, szczupłej dziewczynie taki fason wygląda świetnie :)

      Usuń
    5. A jaki kolor byś mi doradzila ?zastanawiam się nad bielą . Ale czy pasuje ?bo słyszałam że ten kolor jest zarezerwowany dla Pani młodej . Na stronie internetowej sklepu lejdi są białe z koronką i góry a na dole materiał . Rękawy z koronki . W dobrej cenie 168zł . Waham się ...

      Usuń
    6. W jakiej miejscowości spedzilas pierwszy dzień wiosny. Byłam dawno temu w tych rejonach Polski .jest tam przepięknie.zwłaszcza jesienią jak jest tak kolorowo.

      Usuń
    7. Może wkleiłabyś link do sukienki, którą masz na myśli? Bo weszłam na tą stronę ale mają tam straaaaasznie duży wybór i ciężko mi ją znaleźć :) natomiast co do koloru, to ja uważam, że panna młoda i tak rzuca się w oczy i wiadomo, kto nią jest, więc nie widzę problemu w tym, żeby założyć jasną sukienkę, gdy jest się gościem (białą/kremową/łososiową itp). Chociaż pewnie za chwilę mnie za to zjedzą, bo dla większości biel zarezerwowana jest dla panny młodej ;-)

      Usuń
    8. Jeżdżę zawsze do Rozpucia, bo mój mężczyzna ma tam rodzinę :)

      Usuń
    9. Jesteś niesamowita !!!wspomniałam o sklepie lejdi ,a Ty się pofatygowalas i weszas na ta stronę i przeszuiwalas stronę . Bardzo poważnie podchodzisz do swojej roli blogerki . Zsinponowalo mi to . Oczywiście bardzo Ci dziękuję za poświęcony czas . Link już przesyłam .

      Usuń
  11. Dotyczy SUKIENKI NA WESELE . Niestety tylko przez wybor kategorii mozna wejsc na ta sukienke ktora jestem zainteresowana .podam Ci numer tej dukienki 336-1 .biala koronkowa za kolano..

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.lejdi-sklep.pl/p6011,biala-sukienka-za-kolano-335-2.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Udalo sie . Przepraszam za zamieszanie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dzieje! :) ładna jest, bardzo elegancka :) mi wpadła w oko też ta http://vestito.pl/produkt/vivienn/ ale tutaj cena jest już wyższa

      Usuń
  14. Jak bym się już zdecydowała na ta sukienkę to bym ja nieco skrocila . Mają też krótsze ale z rękawem 3/4 a mi zależy na długim rękawie . Poniewaz mam szczupłe ręce i mam wrażenie ze w długości 3/4wygladaja one niekorzystniej niz w dlugim badz krotkim . Bardzo mnie interesuje Justynko Twoja opinia na temat tej sukienki . Chciała bym żebyś mi napisała czy jest ona w dobrym stylu i w ogóle jak ja oceniasz . Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciekawa :) przeglądnełam tamtą stronę i znalazłam jeszcze dwie podobne, ale krótsze:

      https://www.lejdi-sklep.pl/p6951,koronkowa-sukienka-z-dekoltem-carmen-biala-351-3.html
      https://www.lejdi-sklep.pl/p6947,koronkowa-minisukienka-350-4-capuccino.html

      Tylko nie wiem jak z jakością tych ubrań :( obawiam się trochę, żeby ten materiał pod koronką nie okazał się taki tandetnie błyszczący..

      Usuń
    2. Wiesz tez się obawiam .No i ta cena tez nie jest wysoka . Więc może być słabej jakości materiał .napisz proszę czy Ty byś ta sukienkę zamwilas ??

      Usuń
    3. Myślę, że ja obawiałabym się właśnie tego materiału... gdybym szła teraz na wesele, to na chwilę obecną kupiłabym tą sukienkę http://vestito.pl/produkt/vivienn/

      Usuń
    4. Tak ,masz rację . Bardzo ładna jest tak sukienka. Prezentuje się o wiele lepiej niż ta która ją wyszukalam . Niestety ta sukienka która Tobie się podoba jest dla mnie za krótka . Mam 177 cm . Modelka ze zdjęcia 167 i juz dla niej jest krótka ... jeszcze raz dziękuję . Ostatecznie zrezygnowałam z zakupu tej białej. Obawiam się ze może być tandetna . Myślę że uratowałas mnie przed bezsensownym zakupem :)pozdrawiam Ania .

      Usuń
    5. Masz rację, pewnie będzie za krótka :( podaj mi swojego maila albo napisz do mnie na Facebooku albo na Instagramie (jeśli masz tam konta), jak wpadnie mi w oko jeszcze jakaś sukienka to Ci podeślę :)

      Usuń
  15. Obłędnie wyglądasz :) Podoba mi się ten puszysty breloczek :D Przydałby mi się nie tyle do torebki co np. do kluczy. I oczywiście świetne nowości, ale chyba rzeczywiście jutro może być jeszcze za zimno na pantofle.

    OdpowiedzUsuń