czwartek, 24 marca 2016

Podarte jeansy, koszula i czapka czyli mały luzak!

Witam Was już po raz drugi w tym tygodniu! :)

Od jutra zacznie się to całe przedświąteczne zamieszanie, więc korzystam jeszcze dzisiaj z okazji, żeby dodać szybki post :)

Stylizacja, którą dzisiaj Wam pokażę, jest jedną z tych, w których czuję się najlepiej!
Setki razy wspomniałam, że uwielbiam podarte jeansy. Noszę je od wielu sezonów (a moje pierwsze "dziurawce" nabyłam w szóstej klasie podstawówki, do dzisiaj je dobrze pamiętam ;-)) i łączę zarówno z płaskimi, wygodnymi "cichobiegami" jak i ze szpilkami. Biały t-shirt z czarnym napisem to klasyk, których w szafie nigdy za wiele. Ostatnio złapałam się na tym, że koszule w kratę częściej noszę przewiązane w pasie, niż normalnie ubrane (dzięki temu moje zestawy mają więcej elementów i są trochę urozmaicone :)). Natomiast czerwona czapka z daszkiem to dodatek, który zakładam podczas każdej pory roku (wyłączając oczywiście mrozy i upały ;)). Sprawdza się idealnie, gdy akurat mam tak zwany "bad hair day" ;-)







Kurtka - www.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts
T-shirt - www.americanoutlet.pl
Jeansy - no name (kupione dawno temu na rynku czyli coś w stylu SH na świeżym powietrzu ;-))
Buty - Nike (model Air Max Thea)
Torebka - Kazar
Czapka - www.newera.pl
Koszula - www.missmis.pl

Jutro zamierzam zacząć świąteczne porządki, ale nie tylko w domu...


...ale też na głowie, na ciele i na paznokciach ;-)

A Wam wszystkim życzę pogodnych, radosnych, rodzinnych Świąt! :*

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajna propozycja. Podoba mi się pod każdym względem. Jak przeglądałam Twój poprzedni post w którym miałaś na sobie elegancka marynarkę pomyślałam że bardzo pasowała by Ci fryzura bob . Oczywiście w tej obecnej wersji tez mi się podoba jsk nodisz włosy związane w kucyk. Nie myślałas o zmianie fryzury ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kiedyś boba, ale to nie dla mnie :) teraz oszalałabym, gdybym miała mieć ciągle rozpuszczone włosy! :) najczęściej związuję je w kucyk albo robię koczka i mam spokój :)

      Usuń
  2. " na rynku czy coś w stylu SH na świeżym powietrzu" hahahahaha
    czego na kazdym zdjeciu masz pomaranczowa twarz ??? chyba zle dobrany podklad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo mam inne ustawienia kolorów w laptopie albo ktoś tu ma problemy z ich rozpoznawaniem :)
      PS. I chyba poczucie humoru mamy zdecydowanie inne, bo ja w zdaniu "na rynku (...)" nie widzę nic śmiesznego ;-)

      Usuń
  3. Mam wrażenie że niektórzy wchodzą na blogi tylko po to żeby się do czegoś bezsensownie i bezpodstawnie przyczepić :/ jak nie masz nic mądrego i na temat to powiedzenia to lepiej nic nie mówić!
    Justyna dawno kupiłaś tą czapkę? Ile za nią zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wszystko opisane, tak trudno kliknac w link i sprawdzic ile kosztuje

      Usuń
    2. Akurat czerwonej od dawna nie ma na tej stronie a każdy kolor ma inną cenę.
      Ja swoją ponad rok temu kupiłam i udało mi się, bo była przeceniona z 70 na 25 zł :) a wczoraj zamówiłam szarą przecenioną na 40 zł :)

      Usuń
    3. Fajna stylizacja . Gdzie tym razem robiłaś zdjęcia ??

      Usuń
    4. galeria sanowa Przemysl
      co z twoimi oczami ? :) takie male w tym makijazu
      stylizacja moja ulubiona :)

      Usuń
    5. Tak jest, w tym miejscu robiłam :) makijaż mam prawie zawsze taki sam ale było dość jasno (chociaż bez słońca) to mrużyłam te moje oczęta ;-) a i czapka daje trochę cienia (w ogóle to często na niektórych zdjęciach wygląda, jakbym miała cienie albo zrobione kreski, a mam sam tusz)

      Usuń
  4. Jesteś śliczna :) stylizacja jak zwykle strzał w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A kto zci zawsze robi zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sanowa to jest galeria handlowa ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twojego bloga i Twoje stylizacje, zawsze dobrze wyglądasz i mam wrażenie że wszystko Ci pasuje :D jedyne co mi tu przeszkadza to... te anonimowe wredne komentarze -.- to naprawę irytuje nawet mnie, więc Ciebie tym bardziej podziwiam że jeszcze tego nie zablokowałaś :P trzymaj się ciepło i Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie jest twoje zdanie odnosnie testowania kosmetykow na zwierzetach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz :) Świetny t-shirt, masz rację, takich nigdy za wiele a ten chyba ma błyszczący napis i jest super. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiego koloru farby używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez kilka lat był to "czekoladowy brąz", ale ostatnie farbowanie robiłam odcieniem "ciemny brąz" (dzięki czemu nie mam już czerwonych refleksów) :)

      Usuń
  11. Super stylizacja :) Buty masz bez skarpetek czy nosisz niewidoczne stopki ? :) no i co sadzisz o panujacej modzie na odsłanianie kostek nawet zimą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie noszę takich butów bez skarpetek. Tutaj mam założone te krótkie, wycięte stopki :) lubię odsłonięte kostki ale ja w zimie tego nie robię :)

      Usuń