poniedziałek, 28 marca 2016

Świąteczna stylizacja black&white!

Zrobiłam sobie małą przerwę od świątecznego biesiadowania, żeby zaglądnąć na bloga i dodać krótki post ze stylizacją świąteczną (jutro byłaby to już trochę taka "musztarda po obiedzie" więc myślę, że nie ma na co czekać ;-))


(PS. Te piękne pisanki niestety nie są przeze mnie wykonane ;-))

W zeszłym tygodniu wspomniałam, że mam cichą nadzieję, że na święta dopisze nam pogoda. Szczerze mówiąc, nauczona doświadczeniem, sama w to wątpiłam. Ale zostałam miło zaskoczona, bo nareszcie Wielkanoc była ciepła i słoneczna :)

Zestaw, który za chwilę Wam pokażę, jest oszczędny i dość minimalistyczny - zarówno pod względem ilości elementów jak i kolorów. Wybrałam pasiastą sukienkę z krótkim golfem oraz długą marynarkę a'la płaszczyk. Założyłam do tego złote szpilki, współgrające z guzikami marynarki.






Sukienkahttps://www.facebook.com/Edan1Edan1/?ref=ts&fref=ts
Marynarkahttps://www.facebook.com/Edan1Edan1/?ref=ts&fref=ts
Szpilki- www.stili.pl
Okulary - House

Do zobaczenia za niedługo! :)

35 komentarzy:

  1. Dobrze wyglądasz w takim eleganckim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie ❤ zestaw idealny 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. w koncu pokazal sie delikatny usmiech : ) :) :) :)
    ale co do stylizacji wydaje mi sie taka troche za ciezka :) ale usmiech twoj i tak wygral w tej stylizacji ;)
    pozdrawiam Lena ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno tu nie zaglądałam, ale nic się nie zmieniło - dalej perfekcyjnie, stylowo i po prostu pięknie. Podziwiam Cię, że masz energię, motywację i czas by zadbać o siebie i wyglądasz na bardzo zorganizowaną i szczęśliwą, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku ale ślicznie , tak elegancko. Justynka jak jest cena tej cudnej marynarki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a marynarka kosztuje 165 zł :)

      Usuń
    2. Po prostu rewelacyjnie :)miałaś na sobie rajstopy ?ładny kolor nóg .

      Usuń
    3. Dziękuję :) oczywiście, że tak! Jeszcze nie jest tak ciepło, żeby śmigać z gołymi nogami :)

      Usuń
  6. Malujesz nadal paznokcie hybrydami? Bo juz kolejny raz w poscie 9poprzednik) przwinął mi sie lakier z GR :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się dokładnie - obok stoi hybryda. Hybrydami robię manicure a zwykłymi lakierami pedicure ;-)

      Usuń
    2. Przyjrzyj się dokładnie - obok stoi hybryda. Hybrydami robię manicure a zwykłymi lakierami pedicure ;-)

      Usuń
  7. Pięknie :) Masz klasę i styl. Świetnie ogląda się twojego bloga, ponieważ się ubierasz a nie przebierasz tylko po to by zrobić zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałaś, że marynarka kosztuje 165 zł a na stronie sklepu jak i w wiadomości którą otrzymałam to cena 299 zł. Jak to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, 165 zł to cena w hurcie. Detaliczna to 299 zł

      Usuń
    2. Przepraszam, 165 zł to cena w hurcie. Detaliczna to 299 zł

      Usuń
    3. A czemu Tobie sprzedali w cenie hurtowej ? Nie rozumiem


      Usuń
    4. Bo było duże zamówienie.

      Usuń
  9. Używasz bronzera . Tez od niedawna jestem w jego posiadaniu. Niestety nie wiem jakim pędzlem mam go zaaplikowac.proszę o pomoc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam pudru brązującego z Vita Liberata a aplikuję go pędzlem kabuki, który był do niego dołączony :)

      Usuń
    2. Widzę że można go kupić w Douglas. Kupiłaś ten mineralny?jak go oceniasz w skali od 1 do 10 ?

      Usuń
    3. W Sephora również jest dostępny. Tak, mam ten mineralny, odcień 02 Bronze. Oceniam go na mocną 9 :)

      Usuń
    4. Ile zapłaciłas za swój bronzer ?i w której drogerii ??

      Usuń
  10. Dobrze wyglądasz :) Szpilki rzeczywiście pięknie współgrają z guzikami marynarki i dodają elegancji, świetne są. Pisanki też cudne, z chęcią bym takimi ozdobiła swój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko doradź mi dobry podkład do twarzy kryjący, widoczny, ale nie tworzący maski :) oczywiscie w cena w granicy rozsądku (do 50 zł )mam jasną karnację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kryjący jest moim zdaniem Double Wear z Estee Lauder (używam go obecnie i jestem bardzo zadowolona) ale jego cena jest dużo wyższa. Z podkładów w okolicach 50 zł mogę polecić Gosh X-Ceptional Wear oraz Maxfactor Facefinity. Obydwa używałam i całkiem lubiłam :)

      Usuń
    2. Wiele dziewczyn poleca również podkłady z firmy Revlon, ale mi one kompletnie nie służą

      Usuń
    3. Wiele dziewczyn poleca również podkłady z firmy Revlon, ale mi one kompletnie nie służą

      Usuń
    4. Dziękuje:-) niedługo ruszają promocje w rossmannie, więc można coś upolować;-)

      Usuń
  12. Kochana, kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że pytasz! :) postaram się, żeby był dzisiaj

      Usuń
  13. Ja też Justynko wyczekuje na nowy post ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana co robisz z włosami że tak Ci sie błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużej mierze dzięki farbie się błyszczą (szczególnie, gdy są świeżo po farbowaniu) :)

      Usuń