środa, 2 marca 2016

W kratkę...

Z utęsknieniem czekam na wiosnę i zdecydowanie potrzebuję dużej ilości słońca... ale te chłodne, mokre, szare wieczory też mają swój urok. W lecie o tej porze zapewne byłabym na spacerze albo siedziałabym na tarasie, obcując z naturą, natomiast dzisiaj spędzam wieczór w domu, przy kominku, z ulubioną gazetą i z serialami w tle...


Kto z Was ma podobne upodobania jak ja? :)
Oczywiście nie myślcie, że jestem taką nudziarą... w weekend było imprezowanie, więc żeby była równowaga, to w ciągu tygodnia są ciepłe kapciuszki i baaardzo kusząca polarowa piżamka w gwiazdki ;-)

W dzisiejszej bieganinie udało mi się zrobić kilka zdjęć, dokumentujących dzisiejszą stylizację ;-) rozkloszowaną sukienkę w biało-czarną kratkę, którą kupiłam już jakiś czas temu, udało mi się założyć dopiero po raz pierwszy. Najpierw tułała się po krawcowych (musiałam ją nieco zmniejszyć), a później czekała na swoją kolej w szafie. Na co dzień wybieram dresy, leginsy lub ewentualnie jeansy, więc założenie sukienki w ciągu tygodnia to u mnie rzadkość ;-) zestawiłam ją z moją ulubioną, czarną kurtką (nie znam bardziej uniwersalnej kurtki - zakładam ją zarówno do sportowych zestawów, jak i do eleganckich) i z kozakami za kolano (zamiennie założyłam podobny model, ale płaski - w takich lepiej prowadzi mi się samochód ;)). Miałam dzisiaj ważne spotkanie, więc zamiana soczewek na okulary była celowa (a przy mojej wadzie na rezygnację z jednego i drugiego nie mogę sobie pozwolić) - podobno mówią, że osoby w okularach wyglądają na inteligentniejsze... ;-)








Sukienka - warszawski bazarek (widziałam ją też w wielu internetowych butikach :))
Kozaki - http://born2be.pl/products/search/kozaki?utm_medium=baner&utm_campaign=blog&utm_source=blog1018
Kurtkawww.facebook.com/Coco-Look-1519883871609233/?fref=ts
Torebka - Kazar
Okulary - Prada

Widzimy się za niedługo w następnym poście. Powinnam pokazać Wam wtedy kilka nowości... :)

PS. Nawiązując do dyskusji w komentarzach pod ostatnim wpisem - nie wiem dlaczego, ale niektórym ludziom wydaje się, że mogą się wtrącać w czyjeś życie i jego indywidualne decyzje. Otóż nie, nie macie takiego prawa! :)

61 komentarzy:

  1. Uwialbiam koszule w kartę, ale sukienka też warta uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam koszule w kratę, ale stwierdziłam, że sukienka może być dla niej niezłą alternatywą :)

      Usuń
  2. Świetna na sukienka:) poszukam tez dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ludzie w Polsce mają tendencję do wpychania nosa w życie innych zamiast zająć się swoim. Nie ma się czym przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zmieniłaś miejsce do zdjęć, super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jakaś nazwa na metce tej Twojej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierową metkę już dawno wyrzuciłam a w środku niestety nic nie ma (oprócz rozmiaru i składu)

      Usuń
  6. Nie przejmuj się ludźmi potrafią tylko zajmować się życiem obcych osób a nie swoim. Te wszystkie negatywne komentarze pisały zdesperowanie ,,młode polki,, tworzące patologie cieszące się z 500 zasiłku , które tylko zazdroszczą współczesnym kobietom rezygnującym z macierzyństwa bo same się tego bały ( lub rodziny) bądź zaliczyły wpadkę.
    Ps. Mam 27 lat , męża , mieszkanie , pracę i wcale facet nie kopnął mnie w dupę bo to nasza wspólna decyzja nie posiadania dziecka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna jak zawsze, a okulary bardzo ci pasują więc choć w nich często!:-)
    Ps. Ludzie uwielbiają wtrącać się w życie innych, to chyba taki rodzaj hobby. Jesteś młoda, w trakcie studiów, masz chłopaka więc korzystaj z życia. Na ślub i założenie rodziny masz jeszcze czas tym bardziej, że tego w danej chwili nie czujesz. Twoje życie i twoje wybory, pamiętaj to ty masz być szczęśliwa!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, fajnie w niej wyglądasz. Okularki trochę nie pasują ci do twarzy masz za małą buzie dp tych okularów

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Moja sukienka też wylądowała u krawcowej i będzie czekała na swój debiut . P.S Okulary przebijają wszystko , są BOSKIE !

    OdpowiedzUsuń
  10. beznadziejnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, ale grunt to konstruktywna krytyka! ;-)

      Usuń
  11. Justynko właśnie czytałam twój ostatni post odnośnie tego ze nie chcesz mieć na ta chwile dzieci , zauważyłaś ze powodem tej burzliwej dyskusji była niewinna sałatka , to od niej się wszystko zaczęło .tak banalnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie sądziłam, że od głupiej sałatki zacznie się dyskusja o życiu i dzieciach. Ale jeśli ktoś chce sobie znaleźć problem, to go znajdzie :)

      Usuń
  12. No mogłaś nic nie pisać na ten temat , pewnie teraz żałuesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, od tygodnia nie śpię po nocach!

      Usuń
    2. Nie przejmuj się Justynko tym .rozumiem ze się tym przejmujesz i nie możesz spać , to przez to ze jesteś bardzo wrażliwa osobą. ludzie już tacy są . Musisz być silna psychicznie . trzymaj się .

      Usuń
  13. Kiedyś pisałaś o cootton balls, przypomnij ile za nie dałaś . w leroymerlin je widziałam wczoraj za 59 zl

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupilas swoj dermoroler?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie w Rzeszowie.

      Usuń
    2. A co to jest dermolorer?

      Usuń
    3. Ile zs niego zaplacilas ?

      Usuń
    4. Z tego co pamiętam to ok 100 zł

      Usuń
  15. Ja również zazdroszczę Justynie figury, garderoby,ale w zdrowy sposób. Nie każdego stać na wszystko, nie można mec wszystkiego. Czerpie inspiracje i raz na jakiś czas sobie pozwolę na podobna bluzkę czy buty :) Nigdy nie zrozumiem jak można kogoś krytykować i wtykac nos w życie kogoś o kim tak naprawdę nic nie wiemy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana jesteś idealna pod każdym względem!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiana w plenerze :) chyba moj komentarz pomógł:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Justyna,ja troche z innej beczki :) mam pytanie odnosnie siłowni,chcialabym sie dowiedziec czy stosujesz jakies wspomoagacze np.odzywki jesli tak to podpowiedz prosze jakie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie biorę tylko białko - kazeinę z KFD :)

      Usuń
    2. Dzieki :)

      Usuń
    3. A co to bialko Ci daje ?

      Usuń
    4. Białko jest potrzebne przy budowaniu mięśni, poczytaj sobie o jego właściwościach.

      Usuń
  19. Olej ludzi.. zawsze ktoś się pojawi i będzie wracał.

    Piękne zdjęcia i stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynka, kiedy nowy post? Coś się obijasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nareszcie poprawi się pogoda i umożliwi zrobienie jakichkolwiek zdjęć :(

      Usuń
    2. No lepsze sa zdjecia w plenerze niz przy scianie .

      Usuń
    3. A ja wolę przy ścianie ;-)

      Usuń
    4. Dlaczego wolisz przy ścianie ?

      Usuń
    5. To tak jakby zapytać dlaczego wolę kolor czarny od zielonego. Po prostu :)

      Usuń
  21. Uwielbiam Twoje zestawy :) Co do okularów to sama czasem zastanawiam się, czy nie zamienić ich na soczewki, ale prawda jest taka, że mam wrażenie, iż z nimi wygląda się ciekawiej. A wieczory również uwielbiam spędzać w spokoju w domu- zdecydowanie domatorka ze mnie :) Impreza to u mnie się pojawia raz od wielkiego dzwonu, także doskonale rozumiem Twoje upodobania.

    OdpowiedzUsuń
  22. PS. Justyna przepraszam za komentarz pod poprzednim postem. Chciałam tylko napisać, że podobają mi się Twoje równo pokrojone sałatki i kanapki a wywołałam taka burzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty nie masz za co przepraszać! Wstydzić powinny się te osoby, które tak się w tą burzę zaangażowały i próbowały wleźć z buciorami do mojego życia ;-)

      Usuń
  23. Justynko ,planuje kupic sobie koszule w kratkę .na co powinnam zwrócić uwage przy jej zakupie ?powinna niec kieszenie ?czy nie ?powinna byc fasonu slim ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ico z tą koszula ??bo mi nie odpisałaś :(

      Usuń
    2. Przepraszam, ale nie zauważyłam, że Twój komentarz się opublikował (po tym, jak zniknął ze spamu).
      To zależy, jaka koszula Cię interesuje, czy ma być luźna czy dopasowana (wtedy najlepiej, żeby była taliowana). Jeśli ma to być luźna koszula w dużą kratę to proponowałabym, żeby miała kieszenie (szczególnie kojarzę je z flanelową koszulą w biało-czarną albo czerwono-czarną kratę). Natomiast dopasowana niekoniecznie musi je mieć :)

      Usuń
    3. Nie no spoko nic się nie stało :)dziękuję Ci za odpowiedź .kupię dopasowana .

      Usuń
  24. Justyno czym robisz zdjecia na blog? Nowym telefonem? Bo teraz czytałam poprzedni post . Że jesteś zadowolona z S6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bloga robię zdjęcia starą cyfrówką Nikon Coolpix natomiast na Instagram telefonem :)

      Usuń
    2. Nie odpisałaś mi co do koszuli w krate. Można prosić o info.?? :)

      Usuń
    3. Nie wiem dlaczego ale Twój komentarz znalazłam w spamie a jak oznaczyłam go jako "nie spam" to mi całkiem uciekł :( możesz mi przypomnieć o co dokładnie pytałaś? Chętnie odpowiem :)

      Usuń
  25. Widzę że masz parę zdjęć z tulipanami .gdzie je kupujesz i w jakiej cenie ?ja kupuję w netto za 7,99.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej raz na tydzień dostaję tulipany od mojego mężczyzny.

      Usuń
  26. A ile Ci się utrzymują tulipany ?czy używasz jakiś odżywek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze stoją ok tydzień a odżywek nie stosuję

      Usuń
  27. chlip chlip ponad 2 tygodnie bez postu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem a Wy ??

      Usuń
    2. Aaaa o to chodzi ze Justyna nie dodala wpisu .a ja myslalam ze o post przedswiateczny chodzi .

      Usuń