czwartek, 7 kwietnia 2016

Biel i zieleń w eleganckim klimacie oraz nowości!

Jak ten czas szybko leci... ostatni raz "widzieliśmy" się w marcu, a teraz, gdy do Was piszę, mamy za sobą pierwszy tydzień kwietnia! :)

Lubię ten miesiąc. Przede wszystkim dlatego, że wszystko budzi się do życia i czuć już prawdziwą wiosnę (szczególnie w ostatnich dniach pogoda bardzo rozpieszczała :)). W tym roku kwiecień podoba mi się jeszcze bardziej, bo zapowiada się pod znakiem wyjazdów. Zarówno tych krótszych, takich jak jutrzejszy wypad do Krakowa, jak i dłuższych (tu mam na myśli kilkudniowy wyjazd do Włoch w ostatnim tygodniu tego miesiąca :)).

Jeśli chodzi o nowości, to coś tam się pojawiło ;-)

Przede wszystkim lubię kupować ubrania i akcesoria sportowe. To mnie bardzo motywuje do ćwiczeń i aktywności fizycznej (bo lepiej męczyć się w nowych, kolorowych leginsach niż w starych, powyciąganych dresach, prawda? ;-)). Tym razem są to różowe shaker'y i różowo-fioletowe leginsy od Gym Hero. Bardzo kobiece, bez wątpliwości ;-)

www.gymhero.eu




Wiecie, że mam słabość do dresów. Zawsze staram się wyszukiwać takie, które mają w sobie jakiś wyróżniający je detal. Wcześniej były to zamki na nogawkach lub na udach, natomiast moje najnowsze spodnie dresowe ozdobione są sznurowaniem.
Do tego skusiłam się na prążkowane bluzki z głębokim dekoltem, odsłaniającym ramiona. Nie mogłam zdecydować się na jeden kolor, więc wzięłam trzy ;-)

Spodnie - www.facebook.com/La-Baajkaa-354637618061398/?fref=ts
Bluzki - www.vubu.pl/?affiliate=totallysexy






Stylizacja, którą na dzisiaj przygotowałam, całkowicie różni się stylem od dzisiejszych nowości.
To eleganckie, ale również codzienne połączenie bieli z militarną zielenią. Białą marynarkę z Mohito (jeśli chodzi o zakupy stacjonarne, to tylko tam kupuję marynarki, uwielbiam je!) ozdobioną guzikami, zestawiłam z białym, gładkim T-shirtem bez rękawów (tutaj najlepsza jest dla mnie Zara - te koszulki mają śliski materiał, dzięki czemu idealnie nadają się do połączenia ich z eleganckimi elementami). Do tego dobrałam luźniejsze, wiązane spodnie oraz zamszowe, szare szpilki. Duża torebka i duże okulary to dopełniające całość dodatki :)








Marynarka - Mohito
Koszulka - Zara
Spodnie - Bershka
Szpilki - www.renee.pl
Torebka - Guess z www.americanoutlet.pl
Okulary - www.brylove.pl
Zegarek - Emporio Armani

Życzę Wam udanego weekendu! :)

20 komentarzy:

  1. Wszystkko dopasowane perfekcyjnie jak zawsze.... a tą miejscówkę za Toba znam heheh :)
    Udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz . Jednak ja już u Ciebie widziałam tą propozycję na Twoim blogu . Miałaś tylko inne buty i torebkę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Wielu osobom przypadła wtedy do gustu, więc postanowiłam ją odświeżyć :)
      PS. Okulary też były inne :)

      Usuń
  3. Wyglądasz świetnie . Bardzo fajnie wygląda połączenie ze sobą tych kolorów . Do Krakowa wybralas się żeby zwiedzać miasto ?czy załatwiać sprawy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) głównym celem wyprawy były odwiedziny rodziny (jaki rym ;)) a drugim zakupy

      Usuń
  4. Pisałaś kiedyś o podkladzie z Estee Lauder . On nie ma pompki . Jesteś zadowolona z aplikacji ?jak sobie radzisz ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylewam odpowiednią ilość na wierzch dłoni i aplikuję gąbeczką :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Marta ... musisz się wiele nauczyć na temat robienia zdjęć . Weź przykład z Justyny .

      Usuń
    2. To miłe, że stawiasz mnie jako przykład, ale pamiętaj, że każdy od czegoś zaczyna i uczy się metodą prób i błędów :)

      Usuń
  6. Zaglądam tu systematycznie. Inspirujesz mnie i motywujesz do dbania o siebie :D Bardzo podoba mi się Twoja opalenizna. Założę się, że unikasz solarium, więc jakiego samoopalacza używasz? Przeraża mnie to, że mogłabym go źle nałożyć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dwóch lat używam Fake Bake 60 Minutes i jestem z niego bardzo zadowolona :) a solarium odwiedzam jakieś 2/3 razy w roku ;-)

      Usuń
  7. Perfekcyjna stylizacja - biała marynarka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co sobie kupiłaś fajnego w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sobie prawie nic - jedynie zwykłą koszulkę z Zary (taką jak w tym poście) i szorty Nike. Zdecydowanie większa część zakupów była tym razem nie dla mnie :)

      Usuń
    2. Ooo a dla kogo tym razem ?

      Usuń
    3. Z moim facetem szukaliśmy czegoś dla niego i na prezenty dla dzieciaków z rodziny ;-)

      Usuń
    4. A Ty jesteś taka osobista stylistka swojego faceta ?czy on sam sobie świetnie radzi i nie potrzebuje Twojej pomocy ?

      Usuń
    5. Powiedzmy, że na pół na pół :) większość ubrań dla niego kupujemy razem lub ja mu od czasu do czasu sama coś kupię a on je później zazwyczaj sam łączy :)

      Usuń
  9. Wyglądasz perfekcyjnie :) Połączenie tej oliwkowej zieleni z bielą wygląda bardzo elegancko. Podoba mi się też Twoja marynarka, z chęcią bym taką nabyła, bo mam tylko jedną beżową, w dodatku z dość specyficznego materiału. Kubki na siłownię też są świetne, odkąd założyłam swojego bloga to zaczęłam zwracać większą uwagę na akcesoria, zdałam sobie sprawę, że oprócz spełniania swojej funkcji mogą również cieszyć oko ;)

    OdpowiedzUsuń