czwartek, 14 kwietnia 2016

Bomber jacket w roli głównej i sportowe nowości!

W ostatnim czasie najbardziej cieszą mnie sportowe zakupy!

Jestem zadowolona, gdy kupię wygodne buty czy legginsy, a koło sukienek w sklepach przechodzę obojętniej, niż kiedyś...



Uwielbiam czapki z daszkiem! Według mnie spełniają one dwie funkcje - ozdobną i ratunkową (gdy mamy akurat ten dzień, w którym nasze włosy za żadne skarby świata nie dają się okiełznać ;-)).
Do tych z New Era to ja mam chyba szczęście - pamiętam, jak ponad rok temu wymyśliłam sobie, że koniecznie chcę czerwoną czapkę ze znaczkiem New York Yankees. Weszłam na stronę, znalazłam odpowiedni model, a on.... jako jedyny był przeceniony na 25 zł (a wszystkie pozostałe kosztowały co najmniej 60/70 zł)! W tym roku natomiast naszła mnie ochota na szarą. I znów sytuacja się powtórzyła - jedyny kolor, który był w promocji (za 40 zł), to właśnie szary! :)

www.newera.pl



Sportowych, wygodnych butów nigdy za wiele! Całkiem niedawno pokazywałam Wam moje nowe legginsy od Gym Hero - są tak wzorzyste i kolorowe, że wymagają zestawienia z całkowicie gładkimi rzeczami. Dlatego z myślą o nich skusiłam się na mój drugi już model Adidas Flux - tym razem są one różowe, baaardzo miękkie i bardzo cienkie (na nodze mam uczucie, jakbym miała założone skarpetki, a nie buty :))

www.czasnabuty.pl





Na co dzień najczęściej noszę niewielkie torebki przewieszone przez ramię. Są wygodne i pakowne (wszystko, co jest mi potrzebne, bez problemu się do nich mieści). Lubię czerwone dodatki, więc wybrałam listonoszkę Nike właśnie w tym kolorze (kupiłam ją w sklepie stacjonarnym Nike).



Już drugi sezon prowadziłam poszukiwania czarnych, gładkich szortów z przewiewnego materiału (które dodatkowo byłyby w rozsądnej cenie ;)). Będąc w Krakowie po raz pierwszy odwiedziłam Factory Outlet (teraz już wiem, że na pewno wrócę tam nie raz! :)) i znalazłam idealne szorty.

Legginsy noszę bardzo często, więc w swojej szafie mam ich całkiem sporo. Bardzo zaskoczyła mnie Bershka - za 50 zł kupiłam legginsy, które materiałem i jakością w ogóle nie odbiegają od tych, które oferują typowo sportowe marki.


Zdarzają się jednak sytuacje, w których sportowy look nie przejdzie i adidasy trzeba zamienić na szpilki... ja taką okazję będę miała w przyszłym tygodniu, więc zaopatrzyłam się również w coś w eleganckim klimacie. Ale o tym następnym razem.... :)

Na dzisiaj mam jeszcze przygotowaną luźną, sportową stylizację.

W tym sezonie największym hitem wśród kurtek są tzw 'bomber jacket'. Najczęściej widuję je w kolorze czarnym lub zielonym (militarna zieleń). Ten drugi jest jednym z moich ulubionych odcieni, więc nie miałam problemu z wyborem. Kurtkę zestawiłam z czarnymi spodniami dresowymi oraz z czarnym T-shirtem z nadrukiem. Do tego dobrałam czerwone dodatki w postaci torebki i butów.







Kurtka - www.romwe.com/Coats-c-676.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Spodnie - Diverse
T-shirt - www.blinki.pl
Czapka - www.newera.pl
Buty - Nike
Torebka - Nike

Na dzisiaj to już wszystko! :)

11 komentarzy:

  1. Czy buty zamawiane z tej strony co podałaś są na 100% oryginalne? czy jakieś chińskie podróbki? Torebka fajna mam identyczną tylko czarną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak duży sklep nie pozwoliłby sobie na podróbki :) owszem, mają w ofercie chińskie trampki, balerinki itp, ale te modele, które mają być firmowe i oryginalne (Adidas, Nike) to takie są :)

      Usuń
    2. Przecież te oryginalne tez są produkowane w Chinach. ..

      Usuń
    3. A co teraz nie jest... :) ale myślę, że chodziło o to, czy buty są faktycznie z Adidasa i są porządnie wykonane (a w przypadku podróbek może być różnie z tą jakością) :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że sportowe ciuchy są już obecne w codziennych stylizacjach, a nie tylko na siłowni :) Adidaski Flux są piękne! I zachęcił mnie fakt, że takie wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To miejsce Twojego zamieszkania, tak? :)

      Usuń
  4. Kiedy będzie nowy post ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, choć nie jest on w moim stylu :) Podobają mi się połączenia miejskich zestawów ze sportowymi butami, typu rurki, koszula i kolorowe ,,adidasy", ale sama jakoś u siebie nie mogę się przekonać. Co do nowości, to dla takiej fascynatki sportowej mody jak najbardziej super, mnie urzekł ten różowy kolor butów :)

    OdpowiedzUsuń