środa, 20 kwietnia 2016

Długi kardigan w roli głównej oraz granatowy garnitur w nowościach...

Wspomniałam ostatnio, że nie samymi dresami człowiek żyje.... ;-)


Zdarzają się okazje, gdy dresy i sportowe buty trzeba zamienić na coś eleganckiego i nie ma mowy o kompromisie.  Ja jutro w nocy wyjeżdżam do Włoch a w niedzielę czeka mnie tam właśnie taka okazja - pierwsza komunia mojego Maximilianka.

Do tej pory, gdy myślałam 'komunia' to oczami wyobraźni widziałam sukienkę. Jednak po obejrzeniu filmu "7 rzeczy, których nie wiecie o facetach" poczułam nieodpartą chęć posiadania garnituru (zainspirowała mnie Alicja Bachleda-Curuś, która właśnie w tym filmie świetnie i baaardzo kobieco prezentowała się w ciemnym garniturze)!

Znalezienie odpowiedniej marynarki nie było trudne - jak zawsze w tej kwestii Mohito okazało się niezawodne! Wybrałam taliowaną, granatową (w rzeczywistości jest trochę ciemniejsza, niż na zdjęciach) marynarkę ze złotymi guzikami.


Ze spodniami było już znacznie gorzej. Miały być w kant (ale wąskie) i pasujące kolorystycznie. W sieciówkach nie udało mi się znaleźć niczego sensownego (bo albo nie pasowały mi kieszenie, albo materiał, albo po prostu rozmiarówka była duża). Z pomocą przyszedł mi mały, stacjonarny butik w moim mieście - dopiero tam trafiłam na odpowiednie spodnie do mojego garniturku! :)


Na komunię zamierzam założyć złote szpilki (dobrze Wam już znane) ale każda kobieta wie, że konieczna jest też płaska alternatywa ;-)
Ja postawiłam na złote cichobiegi z www.czasnabuty.pl


Czy to połączenie zda egzamin? To się okaże za kilka dni... ;-)

A już dzisiaj pokażę Wam inny zestaw, nieco luźniejszy (jednak z dodatkiem szpilek :)).

Podarte jeansy, których dziury podszyte są koronką, zestawiłam z szarym, luźnym T-shirtem. Na wierzch narzuciłam baaardzo długi, również szary kardigan. Żeby nie było zbyt szaro (zamszowe szpilki są w tym samym kolorze) to postawiłam na dużą, pudrowo-różową torebkę. Jest to stylizacja typowo codzienna, a szpilki bez problemu można zamienić na wygodne, płaskie tenisówki, mokasyny czy balerinki.





Sweterwww.vubu.pl/?affiliate=totallysexy
Jeansy - www.lagattini.pl
Szpilki - www.renee.pl
Koszulka - www.ragazzashop.pl
Torebka - H&M
Okulary - www.brylove.pl

Powoli muszę zacząć przygotowywać się do wyjazdu...
...do zobaczenia po moim powrocie! :)

39 komentarzy:

  1. Lubię szarości więc zestaw jak najbardziej przypadł mi do gustu. Udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw :-) udanego wypoczynku! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje posty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja Justynko, kochana teraz jest -49% na kolorówkę w Rossmannie będziesz coś kupować jakieś kosmetyki? co polecasz zakupić? Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie zaszaleję podczas tej promocji, z dwóch powodów:
      1. Wieczorem wyjeżdżam i nie mam już dziś czasu, a gdy wrócę, to pewnie już będzie po promocji.
      2. Obecnie mam dobrze zaopatrzoną kosmetyczkę w podkład, korektor i bronzer (a z tego co wiem to te produkty obejmuje promocja) :)

      Usuń
  5. zakupiłam taki kardigan w Bershka brakuje mi jeszcze takich szpileczek do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarość i czerń bardzo lubię, a ostatnio polubiłam duże toby więc Twoja bardzo wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie można zobaczyć zdjęcia z tą granatowa marynarka? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłam jedno na Instagram, ale po powrocie do domu na pewno stworzę z nią kilka stylizacji :)

      Usuń
    2. Oj ale to nie jest garnitur jak piszesz . Bo to są dwa odcienie granatu . To jest widoczne
      Dla mnie to granatowe spodnie z granatowa marynarka .

      Usuń
    3. A dla mnie jest ;-) odcienie są bardzo podobne a znalezienie dwóch identycznych w dwóch całkiem innych sklepach graniczy z cudem.

      Usuń
  8. Zauwazylam ze w wielu stylizacjach masz czarną torebkę z H&M czy jesteś z niej zadowolona ?ile za nią zaplacilas ?i od jak dawna ja masz ?Tak wiem zasypiam Cię pytaniami Ale zastanawiam się nad jej zakupem .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauwazylam ze w wielu stylizacjach masz czarną torebkę z H&M czy jesteś z niej zadowolona ?ile za nią zaplacilas ?i od jak dawna ja masz ?Tak wiem zasypiam Cię pytaniami Ale zastanawiam się nad jej zakupem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli ten sam model, który mam w tej stylizacji, tylko w kolorze czarnym?

      Usuń
    2. Tak właśnie mam na myśli ten model .

      Usuń
    3. Cena regularna tych torebek to 150 zł. Są bardzo przyjemne - duże, pojemne i wytrwałe (biorąc pod uwagę to, jakie ciężary czasami w sobie mają ;)). Czarną mam już ponad 2 lata, różową i zieloną krócej.

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedź. Jestem już wkascicielka tej torebki. Zapłaciłam 104 zl . Była przeceniona o 30 % bo była ostatnia . Różowej ani zielonej nie mieli .jestem zadowolona z zakupu.

      Usuń
    5. Ta torebka jest różowa ??a na zdjęciu wygląda jak beżowa .

      Usuń
  10. Pisałaś kiedyś ze jesteś zadowolona z koszulek bez rękawów z ZARY. Ile one kosztują?

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałaś ze masz komunie chrześniaka w ortisei a na ig piszesz ze wyjeżdzasz to jak to jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, to nie chrześniaka tylko jego brata (chrześniak ma za dwa lata swoją) a po drugie komunia już była (23.04. w niedzielę, skoro śledzisz IG to na pewno nie mogły umknąć Ci zdjęcia robione nad jeziorem ;)), więc nie rozumiem w ogóle pytania i wątpliwości?

      Usuń
    2. Małe nieporozumienie , przepraszam :)

      Usuń
  12. Justynka, moze bedzie jakas foto-relacja na blogu z Twojego pobytu we Wloszech? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! :) Postaram się, żeby pojawiła się jeszcze dziś :)

      Usuń
  13. Dodalas teraz zdjecie na IG, ze bedziesz gotowac makaron (ja nie mam IG dlatego pisze tutaj do Ciebie) podasz jakis fajny i szybki przepis na makarony? Wcale bym sie nie obrazila jakby to byl jakis post z Twoimi fajnymi przepisami na makaron :) co o tym myślisz kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie :) tylko lubię, gdy przepis poparty jest zdjęciem, więc muszę chwilę poczekać, zrobić kilka makaronów i je "obfocić" ;-)

      Usuń
    2. Super, to czekam na taki post :))

      Usuń
  14. Moim zdaniem za duża torebkę wybrałaś do tej stylizacji. Chyba nie jesteś zbyt wysoka a ta torebka cie jeszcze obniża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli mam w danym dniu dużo rzeczy do noszenia, to mam je włożyć do reklamówki? :)

      Usuń
  15. Czy używasz kosmetyków z firmy GOSH ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam podkład i byłam zadowolona, ale obecnie nie używam niczego z GOSH :)

      Usuń
  16. Przypadł mi do gustu ten zestaw :) Uważam, że szpilki dodały fajnego charakteru stylizacji oraz kobiecego akcentu. A garnitur na taką okazję to super pomysł, takie komplety kojarzą mi się z eleganckimi kobietami sukcesu pracującymi w wielkich korporacjach ;)

    OdpowiedzUsuń