piątek, 27 maja 2016

Czarny kombinezon w roli głównej!

Wiem, że przyzwyczaiłam Was do tego, że posty na blogu pojawiają się w odstępie co najwyżej kilku dni. Jednak przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam okazji, żeby na dłużej tutaj zajrzeć (w wolnej chwili odpowiadałam jedynie na komentarze osób, których życiowym zajęciem i rozrywką jest śledzenie dyskusji na cudzych blogach - nie chciałam iść zawieść, więc w miarę możliwości starałam się być na bieżąco :)).

Przez ten czas zrobiłam dwie imprezy urodzinowe (chociaż "stara" ze mnie baba, to z urodzin cieszę się jak dziecko :)), pracowałam, odwiedzałam rodzinę, siłownię oraz uczelnię (nie wiem jak u Was, ale u mnie już sesja w pełni). I wiecie co? Lubię taki intensywny tryb życia! :)

W odpowiedzi na wiadomości typu "koniecznie pochwal się prezentami" wrzucam poniższe zdjęcie. A zawartość, między innymi perfumy, lakiery hybrydowe, kosmetyki czy sportowe ubrania, będę pokazywać na bieżąco.



Przechodząc jednak do sedna...

Stylizacja, którą dzisiaj Wam pokażę, ogranicza się do totalnego minimum i składa się tak naprawdę z dwóch głównych elementów - kombinezonu i butów. Złoty pasek, torebka czy okulary, to jedynie (albo aż :)) dodatki.

Osobiście bardzo lubię kombinezony! To chyba najszybszy pomysł na założenie czegoś na siebie. Nie trzeba zastanawiać się nad doborem spodni do bluzki, bluzki do spódnicy itp... Wskakujemy za to w jedne "śpioszki" (tak, kombinezony kojarzą mi się z dziecięcymi śpiochami :)) i jesteśmy już całkowicie ubrane! Mój poprzedni czarny kombinezon mocno się już wysłużył, więc postanowiłam zamienić go na lepszy model :) zdecydowałam się na taki bez rękawów, ze sznurowaniem na plecach i z przyjemnego, nie prześwitującego materiału.







Szpilki - www.deez24.pl
Torebka (kosmetyczka) - Kiko
Okulary - kupione w Bułgarii

Dzisiaj ograniczam się do krótkiego postu z jedną stylizacją, natomiast następnym razem pokażę Wam kilka moich nowości! :)

PS. Kto z Was ma długi weekend? Kto zamierza go dobrze wykorzystać, tak jak ja? :)

Idealnym rozpoczęciem tych czterech dni wolnego było dzisiejsze święto naszych mam. Chociaż sama mamą nie jestem i przede mną jest jeszcze baaaardzo długa i wątpliwa droga, to bardzo lubię ten dzień. Co roku staram się podarować mojej mamie coś, co będzie tylko dla niej, z czego tylko ona sama skorzysta. Jej zadowolenie jest dla mnie bezcenne! :)

35 komentarzy:

  1. Co dałaś mamie z okazji dnia matki ?Justynko bardzo ładnie się prezentujesz w swoich spioszkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mamie dałam voucher do kosmetyczki na rzęsy :)

      Usuń
    2. Oj moja mama by na pewno sobie nie zrobiła sztucznych rzęs . Uważa ze jest na to za Stara . A ile lat ma Twoją jeśli można wiedzieć że się na nie zdecydowalas ?

      Usuń
  2. Pokazuj kochana prezenty! jestem ciekawa co masz w środku :) La Vie Est Belle mam uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na razie ciężko jest mi jednoznacznie stwierdzić, ale po pierwszym założeniu wydają się być całkiem wygodne :)

      Usuń
  4. Hej! nie obraź się, ale zastanawia mnie jedna rzecz: tu na blogu wspominasz o ludziach czepiających się tego co piszesz i wytykających Ci błędy, jednak zauważyłam, że sama robisz to niejednokrotnie (mowa np.: o dyskusji na temat urlopu macierzyńskiego na jednym z fanpage) i to w ten sam sposób, w który tutaj ludzie piszą do Ciebie. Mówisz o dystansie i podkreślasz to na każdym kroku niejednokrotnie zapominając czym on tak na prawdę jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzę, że ludzie wypisują swoje mądrości typu np. "(...) moim dzieciĄ" lub ktoś chce gdzieś "pUjść", to zwracam na to uwagę. Napiszę co mam napisać i tyle, zapominam o wątku i wracam do realnego życia. A niektórzy to chyba żyją od jednego do drugiego wejścia na strony typu mój blog i śledzą komentarze, niezdrowo przeżywając niektóre sprawy i interesując się nimi bardziej niż własnymi ;-)

      Usuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz w tym kombinezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko . Miewasz czasem nieudane zakupy odzieżowe ? Jak sobie z tym radzisz ?np . Przerabiasz ubranie ?czy to po prostu leży w szafie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy z nas je ma :) najczęściej przytrafiają się przy zakupach online, gdy kupujemy trochę w ciemno. W moim przypadku zdarzają się one sporadycznie, ale czasem trafię na coś, co mi nie pasuje (zazwyczaj jest to za coś za dużego). Jeśli mi na tym zależy i opłaca się przerobić, to zanoszę do krawcowej. Jeśli nie, to odkładam do worka z rzeczami do sprzedania :)

      Usuń
  7. Justynko pokaż parę stylizacji pod tytułem ubrania na wakacjach . Wybieram się niebawem na urlop . Chce fajnie wyglądać . Jedziemy w góry . Na szlak wiem co na siebie założyć ale będziemy jeszcze wieczorami chodzić po knajpach ,spacerować deptakiem . Zależy mi na fajnym wyglądzie . Powinno być na luzie Ale nie banalnie ,czyli T shirt i spodenki .co z czym połączyć żeby było nowocześnie w klimacie wakacyjnym ??pomóż Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie planuję wakacji, więc ciężko byłoby mi się wczuć w ten klimat ;-) ale powiem Ci, co proponuję: szorty i bluzka z wyciętymi plecami (sama podczas zeszłorocznych wakacji nosiłam białą bluzkę z "gołymi" plecami i jeansowe, poszarpane szorty), sukienkę lub spódnicę maxi (najlepiej z rozcięciem), zwiewne, jasne (najlepiej białe) bluzeczki lub sukienki w stylu boho :)

      Usuń
    2. Co to za bluzka z golymi plecami ?nie wiem jaka masz na myśli .bokserke moze??

      Usuń
    3. Dziękuję oczywiście za rady
      A co myślisz o bermudach?

      Usuń
    4. Ja akurat tego fasonu spodni nie lubię :)

      Usuń
    5. Bokserka to bokserka, ja miałam na myśli coś takiego :) https://www.instagram.com/p/57d8uMw7lo/

      Usuń
    6. Zobaczyłam . Bardzo fajna . Na wieczór . Czyli uważasz że najlepsze były by takie krociutkie spodenki ?Bermudy są dłuższe . A jaki kolor tych spodni byłby uniwersalny ? Żeby pasował do największej ilości bluzek. Zastanawiam się nad białymi i granatowymi

      Usuń
    7. Nie należę do najwyższych osób, więc ja w bermudach wyglądałabym fatalnie (dlatego ich unikam), ale wysoka dziewczyna wypadłaby w nich jak najbardziej korzystnie :) myślę, że biały i granatowy to bardzo dobry pomysł. Możesz też się zastanowić nad pudrowym różem albo khaki :)

      Usuń
    8. Rozumiem :) Napisz mi Justynko proszę jaki kolor bluzki mam dobrać do białych spodenkow ,granatowych, khaki i pudriwego różu.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Miałam je dopiero raz na sobie, ale wydają się być wygodne jak na taką wysokość :)

      Usuń
  9. Używałaś już do przedlużania płytki Semilac Hard? ja próbowałam ale to chyba nie dla mnie, ciężko mi to idzie, nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do przedłużania polecam Hard Milk (Milk jest twardszy od zwykłego). Bez problemu przedłużyłam nim paznokcie (akurat dwa mi się złamały a nie chciałam poświęcić reszty i spiłować na zero :)) i trzymają mi się już ponad dwa tygodnie :)

      Usuń
    2. Jakis czas temu kupiłam spodnie dresowe z motywem w moro . Kolor :błękit pomieszany z bielą i granatem . Zaczynam żałować ich zakupu bo mam wrażenie ze wyglądają one jak spodnie od piżamy . Justynko co myślisz o takich spodniach ?do czego mogła bym je założyć ?wiem że Ty lubisz dresy . Proszę pomóż .

      Usuń
    3. Droga Justynko. Planuje zakup koszuli . Mam jedna różowa z długim rękawem i czuję się w niej świetnie . Biała klasyczna też posiadam . Jaki kolor bys mi radziła teraz kupić żeby był taki i uniwersalny i pasował do granitowych spodni i jeansow .

      Usuń
    4. Anonimowy 1 - osobiście uwielbiam motyw moro, ale wolę, gdy jest w klasycznych kolorach (czyli głównie w odcieniach zieleni). Natomiast fason dresów uwielbiam! W najnowszym poście możesz zobaczyć, jak połączyłam swoje spodnie dresowe z białą, gładką koszulą :)

      Anonimowy 2 - Polecam błękitną gładką lub w białe, pionowe paseczki albo białą w granatowe kropeczki (sama taką właśnie kupiłam :)).

      Usuń
  10. Justynko planuje sobie kupić na lato kilka T shirtow. Jest ich całe mnóstwo . Dodasz mi proszę które nadruki i jaka kolorystyka jest najlepsza?a może lepsze są zwykłe bez nadruków ?chciała bym wyglądać nowocześnie .widzialam że miałaś jedna czarna z białym nadrukiem . Też była fajna . Dodam że lubię nosić w chłodniejsze dni jeansowa katane .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że najlepsza jest klasyka - białe T-shirty z czarnymi napisami i czarne T-shirty z białymi nadrukami :)

      Usuń
  11. Justynko ,dlaczego prowadzisz i bloga i równocześnie pingera . Przecież to co jest tu na blogu i tam to to samo . Jaki jest tego sens ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy naprawdę uważasz, że treści postów na Blogspocie i Pingerze są takie same? Przecież tutaj dodaję pełne, długie posty a na Pingera wrzucam tylko informację o tym, że nowy wpis się pojawił (żeby te osoby, które mnie tam obserwują, miały powiadomienia o nowych wpisach - bo na Blogposcie nie ma takiej opcji). Widzisz już sens?

      Usuń
    2. Tak . Już widzę .

      Usuń
  12. Justynko rewelacyjnie wyglądasz w tym kombinezonie .

    OdpowiedzUsuń