wtorek, 10 maja 2016

Moro i neon w roli głównej!

Chyba każdy z nas raz na jakiś czas ma taki dzień, w którym wszystko jest przeciwko niemu... i chociaż piątek trzynastego jest dopiero za kilka dni, to ja obchodziłam go już dzisiaj ;-)

Jakiś facet zatroszczył się o to, żebym miała sporą dawkę adrenaliny i złości od rana - prawie wjeżdżając we mnie na czołówkę. Następnie w pracy spadła mi półka i skaleczyłam się rozbitymi filiżankami, a w domu woda wybuchła mi niczym szampan, zalewając pół kuchni ;-) nawet idąc na ulubiony sernik (ja jestem dziwna i naprawdę nie lubię słodyczy, ale za to na sernik jaglany z musem cytrynowym chętnie wracam :)) zahaczyłam o krzesło i nieźle się podrapałam...



Chcąc zminimalizować ryzyko kolejnej porażki, odpuściłam sobie zaplanowany trening na siłowni (szansa, że jakaś sztanga zechciałyby na mnie spaść, była dzisiaj zbyt duża ;-)), w zamian biorąc kąpiel i spędzając wieczór z dobrym drinkiem..


Nie chcę jednak, żeby ten post był taki nudny i pesymistyczny, więc urozmaicę go trochę stylizacją w bojowych barwach :)

Codzienne ubranie nie musi się ograniczać do wyboru spodni. Do płaskich, wygodnych butów równie dobrze można założyć sukienkę. W moim dzisiejszym zestawie główną rolę gra "coś", co może być dłuższą koszulką, tuniką lub sukienką. Jako, że ja jestem krótka ;-) to za najlepsze rozwiązanie, biorąc też pod uwagę dzisiejszą wysoką temperaturę, wybrałam sukienkę (założyłam jednak pod spód cienkie, białe szorty, tak prewencyjnie ;-)). Do tego neonowe, rzucające się w oczy buty (bardzo lubię łączyć motyw moro z jaskrawymi kolorami) i czapka, która jest niezawodna, gdy moje włosy odmawiają posłuszeństwa.








Sukienka - www.facebook.com/La-Baajkaa-354637618061398/?fref=ts
Buty - Nike (Air Max Ttea)
Czapka - www.newera.pl
Okulary - H&M
Zegarek - Emporio Armani
Bransoletka - www.maybeme.pl
Torebka - Kazar

Widzimy się za niedługo! :)

30 komentarzy:

  1. Super stylizacja :) jaki mercedes ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babski i mały, czyli A klasa :)

      Usuń
    2. A fo już nie masz kaczuszki ????????

      Usuń
    3. Jeszcze mam, ale niestety czas najwyższy się rozstać, bo sporo teraz jeżdżę, a moje maleństwo dużo pali :( Mercedes jest znacznie ekonomiczniejszy, chociaż Kaczuszkę uwielbiam!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie komponuje się sukienka moro ze sportowymi, neonowymi butami :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmienilas tlo do zdjęć. Fajnie :) gdzie robisz ostatnio zdjęcia ?wygląda to tak jak byś była w jakiejś ladnej turystycznej miejscowości .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat robiłam w parku :)

      Usuń
    2. A co to za budynek?

      Usuń
    3. Nie wiem, nie interesowało mnie to za bardzo. Po prostu jakiś budynek, co to za różnica? ;-)

      Usuń
  4. Jaka polka Ci spadła ?taka wisząca na scianie Ci się oberwala ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szafce, na której stały szklanki, filiżanki itp

      Usuń
  5. Smiesznie wygladasz w czapkach z daszkiem ktore sa ci za duze :D :D wyglada to wrecz komicznie te uszy schowane pod czapka,o jezu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "są ci za duże" - to jakiś nowy styl pisania, którego nie znam? I niezmiernie się cieszę, że udało mi się dostarczyć Ci trochę radości moim komicznym wyglądem i uszami pod czapką, bo rozumiem, że Ty czapkę nosisz na uszach? :)

      Usuń
  6. Justynka, jak dbasz o figurę że jesteś taka szczupła?
    I czy kiedykolwiek miałaś problem z nadwagą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam takiego problemu. Z natury jestem drobna, ale nie polegam tylko na naturze :) nie jem białego pieczywa, nie przepadam za słodyczami, piję dużo zielonej herbaty i chodzę na siłownie :)

      Usuń
  7. Justynko mi się zawsze bardzo podobają Twoje stylizacje Ale faktycznie ,jak teraz zwróciłam uwagę na to jak nosisz czapkę z daszkiem i ... No nie za dobrze to wygląda . Ona nie didaje Ci uroku a wręcz przeciwnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się nosi czapkę z daszkiem? Na kolanach? Ludzie...

      Usuń
    2. Haha brawo Justyna! Nastepnym razem ubierz czapke daszkiem do tyłu albo z boku, to moze sie wieśniakom spodoba :D

      Usuń
    3. Wieśniakom? Gratuluję poziomu wypowiedzi.
      Każdy ma prawo do wyrażenia własnego zdania. A stwierdzenie "nie dodaje ci uroku" nie jest obraźliwe. W przeciwieństwie do " wieśniaka".

      Usuń
    4. Dzięki . Bo ja również uważam że nie użyłam obrazliwego sformułowania.

      Usuń
  8. Super stylizacja. Wiem, ze chcialas uzyskac jak najbardziej sportowy efekt ale czapeczka to moim zdaniem nietrafiony element. Za to figury zazdroszcze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna,zapisałam się na siłownię . chce się fajnie prezentować . Go mnie zmotywuje do częstego chłodzenia . Doradz proszę lepsze będą spodnie dresowe czy legginsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie legginsy! :) są wygodne (tylko muszą być z dobrego materiału) i nic nie wisi ani nie odstaje :)

      Usuń
  10. Dzięki za podpowiedź; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś napisała Ci żebyś zmieniła tło zdjęć i jeeest 😆😆 super, mnie się nie wydaje ze czapka nie pasujeba wręcz przeciwnie, sama bym taka ubrala 😉 buziaki i nie daj się 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to taki trochę osioł jestem, że najpierw uparcie swoje, a później kogoś posłucham (jak np. Ciebie w sprawie tła :)) i wychodzi mi to na dobre! ;-)

      Usuń
  12. Jak wpadłaś na stronę americanoutlet ? Jest świetna! Ceny w porządku a i można zdobyć jeszcze kody rabatowe.
    Czy znasz jakieś podobne strony do tej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na nią przeglądając blogi innych dziewczyn :) póki co żadna z podobnych stron nie przychodzi mi na myśl, ale może jeszcze w ten sam sposób trafię na kolejny ciekawy sklep :)

      Usuń