sobota, 14 maja 2016

Szarości i frędzle oraz nowości...

Chociaż moje urodziny są dopiero w przyszłym tygodniu, to już teraz pomyślałam o prezencie dla samej siebie :)


Uwielbiam dawać prezenty najbliższym, ale lubię też sprawiać je samej sobie (uważam, że każda z nas powinna siebie rozpieszczać!).

Skórzane buty, na które się zdecydowałam, budzą skrajne emocje - dla jednych są one świetne, dla drugich to frędzlowe potworki ;-) ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy, a odpowiedniego modelu szukałam już od jakiegoś czasu. W internecie jest ich pełno i na pierwszy rzut oka wszystkie były dla mnie takie same, ale gdy się dobrze im przyjrzałam, to dostrzegłam znaczące różnice. Na szczęście udało mi się znaleźć odpowiedni rozmiar (zazwyczaj ten model ma zawyżoną rozmiarówkę, więc potrzebowałam rozmiaru 35) i fason (chciałam, żeby były szerokie, z możliwością wywinięcia i z duuuużą ilością frędzli).

www.marsala-butik.pl



Przy okazji do mojego koszyka trafił czarny T-shirt z biały napisem (takie lubię najbardziej!) oraz jasna kurtka-żakiet (zobaczycie ją za chwilę w stylizacji).



W myśl zasady, że w weekend trampki zamieniam na szpilki, pokażę Wam moją dzisiejszą stylizację.

Założyłam szarą sukienkę z cieniutkiego, bardzo przyjemnego zamszu (jest to kolejna z moich ostatnich nowości). Bardzo lubię takie luźne fasony, które można nosić zarówno na elegancko, jak i na sportowo. Jako, że pogoda była bardzo zmienna, to na wierzch narzuciłam kurtkę z materiału a'la żakiet. Buty, które miałam dzisiaj na sobie, zamówiłam jeszcze w zimie i nie mogłam się doczekać, aż nareszcie wyciągnę je z pudełka (są takie stabilne i wygodne, a do tego ażurowe, więc przewiewne :)).









Sukienka - www.facebook.com/Moda4everyou/?fref=ts
Kurtka - www.marsala-butik.pl
Buty - www.czasnabuty.pl
Torebka - www.torebki-fabiola.pl
Bransoletka - www.edibazzar.pl
Okulary - H&M

Szczerze Wam powiem, że byłam przekonana, że pracując na pełny etat można zapomnieć o przyjemnościach, hobby czy fitnessie. Teraz wiem, że nic bardziej mylnego!

Porównując czas, w którym miałam mniej obowiązków, to widzę, że też mniej wykorzystywałam dzień! Teraz wstaję codziennie rano, mam czas na przygotowanie porządnego, zdrowego śniadania (które obowiązkowo zawsze jem przed wyjściem z domu) oraz drugiego śniadania i obiadku (czyli najczęściej sałatki).


Nie zapominam również o aktywności fizycznej. Kiedyś uważałam, że osoby, które wstają rano i lecą na trening, lub po pracy wskakują w dres i wylewają siódme poty na bieżni, to totalni wariaci. Teraz sama chodzę na siłownię rano przed pracą lub zaraz po niej - w samochodzie zawsze czeka na mnie spakowana torba treningowa :)


Nie da się też ukryć, że w ostatnim czasie dużo częściej na blogu pojawiają się posty, bo mam więcej okazji do zrobienia zdjęć. Oczywiście nie rezygnuję też ze spędzania czasu z moim facetem czy z rodziną.
W tym tygodniu zmieniłam również samochód (niektórzy zauważyli to już w ostatnim poście ;-)).

Więc jak widać w maju dużo się u mnie dzieje! :) a ostatnio już Wam wspominałam, że jest to mój ulubiony miesiąc i nadal to podtrzymuję :)

Widzimy się za kilka dni! 

34 komentarze:

  1. a na którą kochana chodzisz do pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co na 9 (ale planujemy otwarcie Punktu Obsługi Ruchu Turystycznego, więc wtedy będą różne zmiany :))

      Usuń
    2. I do 17 pracujesz ??

      Usuń
    3. I do 17 pracujesz ??

      Usuń
    4. 8 godzin od 9 to nie chce wypaść inaczej niż 17 ;-)

      Usuń
  2. Gdzie pracujesz,czym się zajmujesz? :) Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję na uczelni w biurze fundacji, która zajmuje się rozwojem gospodarczym i turystyką w moim regionie :)

      Usuń
  3. Jak zawsze kobieca i z klasą. Świetna sukienka chyba sama się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana widziałam Cię jakiś czas temu ma żywo, cudowna jesteś! Uśmiech masz gwiazdy! Powiedz wybielasz zęby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! :) a zębów nigdy nie wybielałam, bo boję się, że są na to za słabe :(

      Usuń
    2. Nie musisz 😊są tak białe że bylam pewna że jesteś po wybielaniu 😊

      Usuń
  5. Ile zapłaciłaś za tą sukienkę? Napisałam do nich na fb ale nikt mi nie odpisał! i jak wygląda rozmiarówka? jaki masz rozmiar bo ja też jestem taka chudzina jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niedziela, nie każdy sklep wtedy pracuje i sprawdza wiadomości :)
      Sukienka kosztuje 139 zł i jest to rozmiar uniwersalny, ale na mnie jest dobra (myślę, że na S i maksymalnie M też będzie ok) :)

      Usuń
    2. Dzięki. Napisałam do nich wczoraj, od wczoraj widzę że dodają nowe posty i zdjęcia czyli działają, może jeszcze odpiszą :)

      Usuń
  6. Sukienka przyciąga oko :) Bardzo mi się spodobała :) Wyjątkowo też spodobała mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadza się , kiedy pracujesz człowiek jest wtedy bardziej zorganizowany , a mniej obowiązków troszkę tak rozleniwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę nie w temacie, ale jak robisz sb hybrydy to cyrkonie przyklejasz klejem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Przyklejam klejem do tipsów na ostatnią warstwę koloru i później kładę top

      Usuń
  9. kochana, może jakiś post na temat Twojego dnia. Jak on wygląda, o której wstajesz, kładziesz się spać, jak wyglądają twoje codzienne rytuały urodowe i żywieniowe itd:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynka, zadowolona jesteś z tej kurteczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją dopiero raz na sobie ale już mogę powiedzieć, że jestem zadowolona :) materiał jest cienki, przyjemny i się nie gniecie

      Usuń
    2. No właśnie. Dobry pomysł ktoś podał na to żebyś zrobiła na taki temat post .czekam z niecierpliwością .

      Usuń
    3. No to czekamy na taki post Justynko .

      Usuń
    4. Będzie taki post ?

      Usuń
    5. Nie ma problemu, chętnie taki post przygotuję. Tylko powiedzcie mi, jak on ma wyglądać? Co chcecie w nim przeczytać, co zobaczyć? :)

      Usuń
    6. To co z tym postem?

      Usuń
    7. Co z postem ?

      Usuń
    8. Co z odpowiedzią na moje pytania?

      Usuń
    9. Napiszesz jak organizujesz dzień w którym masz dużo rzeczy do zrobienia :) inny post niż wszystkie z fotkami np jak przyrzadzasz jedzonko ;) takie w codziennych czynnościach. Mój pomysł.
      A będziesz zakladac snapchata ?

      Usuń
    10. Snapchata mam, ale tylko po to, żeby bawić się nowymi filtrami (moja mama bardzo je lubi! :D). Ja z kolei nie lubię filmików, więc raczej nie zamierzam w niego korzystać :) a taki post na pewno przygotuję, ale muszę mieć luźniejszy dzień, żeby zdążyć zrobić fotki, dużo fotek :) (a nie w pośpiechu łapać torbę i wybiegać z domu ;-))

      Usuń
  11. Czy są dostępne jeszcze te buty na stronie ? Nie mogę ich zlokalizować

    OdpowiedzUsuń