środa, 1 czerwca 2016

Dresy w towarzystwie koszuli i szpilek!

Ostatni weekend zaliczam do bardzo udanych! Nie dość, że był długi, to jeszcze w całości spędziłam go w towarzystwie rodziny i znajomych. Jedna rzecz tylko mi się nie udała... planowałam porządnie się wyspać, ale nic z tego nie wyszło. No cóż, może następnym razem... ;-)

Zwieńczeniem dobrego weekendu były owocne zakupy :)


W ostatnim czasie powiększyła się zawartość nie tylko mojej szafy, ale również kosmetyczki (w dużej mierze przyczyniły się też do tego moje urodziny :))


W nowościach znalazło się coś dla ciała...


...oraz dla zmysłów :)


Perfumy La vie este belle dostałam, ale idąc na ciosem, sama skusiłam się na jeszcze jeden produkt firmy Lancome. Od dawna miałam ochotę przetestować którąś ze słynnych maskar tej firmy i ostatecznie wybrałam Hypnose Drama.


Przy okazji krótkiej pogawędki o kosmetykach, muszę Wam polecić mój absolutny must have w pielęgnacji - wodę termalną Uriage. Ląduje ona w moim koszyku przy niemal każdej wizycie w Superpharm. Teraz, gdy lato zbliża się wielkimi krokami i zaczyna się sezon na opalanie, jest mi niezbędna. Oprócz standardowej wersji wybrałam również taką mini, która zmieści się do każdej torebki. Dzięki temu mogę ją mieć zawsze przy sobie i sięgać po nią w każdej chwili w ciągu dnia :)


Po urodzinach moja kolekcja hybryd powiększyła się o trzy nowe, piękne kolory - miętowy, różowo-pomarańczowy oraz złoty.


Naszywki to niekwestionowany hit tego sezonu. Nie mogłam się im oprzeć i mnie również dopadło wszechobecne naszywkoweLOVE :)


Tak się złożyło, że naszywki wylądowały tylko na moich spodniach.

W szarych dresach z Mohito zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Są wykonane z dobrego, cienkiego materiału a naszywki pokryte są cekinami, Jaki mam na nie pomysł? Zobaczycie już za chwilę :)


Sklep Szachownica omijałam zawsze z daleka, jednak pewnego dnia moją uwagę przykuły jeansowe szorty, które wróciły ze mną do domu.


Długich spodni jeansowych mam naprawdę dużo, jednak takich z naszywkami mi brakowało. Odpowiednie znalazłam w jednym ze sklepów no name. Nigdy nie podejrzewałabym tego sklepu o to, że kryje w sobie takie "perełki". A jednak ;-)


Moi najbliżsi zadbali o to, żeby w nowościach nie zabrakło ubrań typowo sportowych. A takie ostatnio cieszą mnie najbardziej :) (koszulka - Nike, szorty - H&M)


Wszyscy poszukują obecnie nowych modeli letnich sandałków, a ja na przekór kupiłam skórzane workery ;-) (bo właśnie teraz można trafić na najlepsze przeceny takich modeli)




Uff... uporałam się już z nowościami, teraz czas na stylizację!

Główną rolę grają dresowe spodnie z naszywkami. Przekornie, zamiast z trampkami, zestawiłam je ze szpilkami, białą koszulą oraz cienką kurtką (spodnie mają taki materiał, że mogę sobie na to pozwolić). Bardzo lubię łączyć elementy eleganckie z pozornie sportowymi!






Spodnie - Mohito
Koszula - Mango
Kurtka - www.facebook.com/marsala.butik/?fref=ts
Szpilki - www.stili.pl
Bransoletki - www.maybeme.pl
Okulary - H&M

Obowiązki już wzywają, więc... do zobaczenia za niedługo! :)

71 komentarzy:

  1. Zdradzisz cene tych dpodni z Mohito i tych spodenek z Szachownicy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz jak zwykle swietnie !!!! Według mnie prowadzisz najlepszy blog . Zadna z blogerem nie może się z Tobą równać. Świetne zakupy. Koszula jest z najnowszej kolekcji ? Ile kosztowała ?pozdrawiam serdecznie .
    Twoja FANKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie miło mi to czytać, dziękuję! :)
      Koszulę kupiłam w kwietniu w Mango we Włoszech za 20€ :)

      Usuń
  3. W jakiej cenie udało Ci się upolować buciki ?sa świetne . widziałam w poprzednich stylizavjach że masz podobne Ale chyba jaśniejsze niz te ktore prezentujesz .wygladasz rewelacyjnie w tym zestawueniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne, ale mają już kilka lat i trochę się zniszczyły, więc skusiłam się na te :) kosztowały 250 zł a jeszcze z rabatem 10% za dołączenie do klubu Wojas zapłaciłam za nie ok 225 zł :)

      Usuń
  4. Czy Twoja opalenizna to natura czy może jakiś dobry samoopalacz? Jeśli tak, jaki polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedzielę udało mi się w końcu skorzystać ze słońca :) ale jeśli chodzi o samoopalacz, to polecam Fake Bake

      Usuń
  5. Właśnie szukam takich butów . Ile za nie zaplacilas . Bardzo mi się podobają . Twoja dzisiejsza stylizacja również na wielki Plus !!!!!! Brawo za pomysł .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były przecenione na 250 zł a z rabatem 10% za dołączenie do klubu Wojas zapłaciłam ok 225 zł :)

      Usuń
  6. Szybkie pytanko gdzie dostane taki lub podobny kubek termiczny - no rewelacja! ��
    Pozdrawiam.
    P.s jak zwykle wszystko wyszukane na ��

    OdpowiedzUsuń
  7. też kupiłam sobie wode termalną superpharm za super cene :)
    piękne buty z wojasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak do mnie przyjedziesz to będziemy się razem psikać :D

      Usuń
    2. Justynka też mam workery z Wojasa, ten sam model tylko brąz już 2 rok tylko niestety kupiłam bez promocji. Są świetne i idealnie się nosi. Jednak warto inwestować w dobre buty a nie te z eko skóry na jesień Nowości masz super, i świetnie wyglądasz. Pozdrawiam Ewelina

      Usuń
  8. Samoopalacz z Fake Bake zdradzisz wskazówki przed nałożeniem o jakich sama pamiętasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed aplikacją robię po prostu peeling i tyle. Nie bawię się w smarowanie łokci i kolan balsamem ani w jakieś inne sztuczki :)

      Usuń
  9. Hej po jakim czasie zwykle zmieniasz hybrydy? Masz boskie pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie wpisy gdzie piszesz trochę więcej tak jak dzisiaj. Jak zwykle świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd Justynko czerpiesz inspiracje stylistyczne ?kto jest Twoja ikona mody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, które obserwuję na Instagramie, są moją kopalnią inspiracji! :)

      Usuń
  12. Czy jest jakaś rzecz ,np. Firmowa torebka /buty / ubranie ,które bardzo byś chciała mieć ale jest w kosmicznej cenie . Sa rzeczy od znanych projektantów i z ekskluzywnych domów mody za kilka ,kilkanaście tysięcy złotych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... raczej nie ma takiej rzeczy, którą tak bardzo chciałabym mieć i śnię o niej po nocach :) ale kiedyś do mojej kolekcji mogłyby dołączyć szpilki Louboutin. Nie pogardziłabym też torebką LV model Pochette Metis a z tych niedorzecznie drogich to chyba najbardziej podoba mi się Hermes Birkin :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Piszesz o dxiewczynach na Instragramie . Czy mogła byś podać konkretne loginy tych dziewczyn ?chętnie bym również zajrzala.

      Usuń
    4. Ostatnio kupuję produkty do stylizacji włosów z firmy KALLOS,czy posiadalas lub posiadasz jakiś produkt z tej firmy ?jeśli tak to co o nim myślisz ?czy spełnił Twoje oczekiwania ?

      Usuń
    5. Jest ich baaardzo dużo, ale te, które w pierwszej chwili przychodzą mi do głowy to: aimstyle_official, alissja, magdajaa, patrycjabanas, karolina.banas, annaslaweta, pukkalifestyle, edziasamus, katekijo, little_kate_b, takie_tam_sobie, gosia_parylak, m_juliette_, nataliasiwiec.official, johannaeolsson, zorannah i wiele, wiele innych :)

      Usuń
    6. Z Kallos używałam tylko maski do włosów i bardzo je lubię :)

      Usuń
    7. jak dla mnie pukkalifestyle ma w sobie cos takiego ze mnie odpycha od niej :P:)

      Usuń
    8. Każdy ma swoje zdanie, ja Maję lubię, wydaje się być bardzo pozytywna :)

      Usuń
    9. Dziękuję w wolnej chwili zobaczę jaki mają styl . Może i ja coś podejrze dla siebie . Póki co inspirowalam się tylko Twoim blogiem .

      Usuń
    10. Masz rację . Bardzo fajny mają styl . Zwłaszcza to pierwsza dziewczyna której link podalas . A do tego jest bardzo urodziwa . Wygląda jak modelka .

      Usuń
    11. Dokładnie :) a ja lubię patrzeć na piękne kobiety :)

      Usuń
  13. Justynko ,który sklep stacjonarny bys mi poleciła w którym mogła bym kupić fajne spodnie jeansowe ?wiem że Ty się lubujesz w dziurawcach . Ostatnio mi również one przypadły do gustu i takie chciała bym zakupić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie nie do mnie ale jeśli mogę poradzić to ja kupuje tylko w Stradivariusie.

      Usuń
    2. Dawno już nie kupowałam nowych podarciuchów, ale myślę, że Zara ma duży wybór :)

      Usuń
  14. Jaka masz karnacje z natury ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej normalną (nie jest ani jakaś specjalnie ciemna, ani blada) i bardzo szybko się opalającą.

      Usuń
  15. Jak Ci sie spisuje nowa maskara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam ją po raz pierwszy dopiero w weekend i pierwsze wrażenie jest pozytywne :)

      Usuń
  16. Jak ktoś Ci pisze komentarze ,to gdzie Ci się to wyświetli ?pytam bo jestem ciekawa na jakiej zasadzie to działa . Czy dostajesz smsy ze ktoś coś Ci napisał na twoim blogu ,a może poczta @ jesteś informowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu się na swój profil na Blogspocie w zakładce "komentarze" wyświetlają mi się te, które oczekują na opublikowanie :)

      Usuń
  17. Cześć Justynko, mam takie pytanie, czy po nałożeniu tego samoopalacza można się normalnie opalić? Ciekawi mnie czy środki brązujące mają jakiś wpływ na to :) a i czy nakładasz samoopalacz na buźkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie mam zielonego pojęcia! Nigdy nie próbowałam, bo gdy zaczyna się sezon na opalanie, to odstawiam samoopalacz :) a twarz smaruję na samym końcu tym, co zostało na rękawiczce (już nie psikam kolejnej porcji na twarz). Stricte do twarzy polecam olejek z Bielendy Argan Bronzer, używam go od niedawna :)

      Usuń
  18. Czy to pierwsze zdjęcie prezentuje między innymi buty espandryle ? Czy tego rodzaju but jest wygodny ?wydaje się ze mają taką sztywna płaska podeszwe. Do czego taki but Twoim zdaniem pasuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są espadryle. Są wygodne i miękkie, bez problemu można w nich przechodzić cały dzień. Uważam, że pasują prawie do wszystkiego - do jeansów, sukienek (w tym również maxi), spódnic :)

      Usuń
    2. Gdzie je kupilas ? Ile kosztowały ? Są super !!

      Usuń
    3. Kupiłam je za całe 45 zł ;-) w czasnabuty.pl

      Usuń
  19. Justynko . Kupiłam białe i grabatowe krótkie spodenki.doradz mi proszę jaki kolor koszulki będzie do nich pasował .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy! Szczególnie do białych - od klasycznej czerni, po energetyczne, wyraziste kolory czy nawet można pokusić się o różne wzory (o ile spodenki są gładkie). Do granatowych szczególnie polecałabym coś z bielą i czerwienią (można uzyskać ciekawy, marynarski look) :)

      Usuń
    2. Dziękuję . Na Ciebie zawsze można liczyć . wspomnialas jeszcze o spodenkach w kolorze khaki . Podpowiedz proszę jaki kolor bluzek pasuje do takich spodenek. Według mnie białe, a jakie jeszcze ?

      Usuń
    3. Dobry pomysl podsunelas. To ponadczasowy zestaw . Zawsze swietnie wyglada .

      Usuń
    4. Na ta chwile msm blade nogi. Pasuje ubrac pod tskie spidenki cienkie rajstopy . Ktore imituja opalenizne w moim przypadku ?

      Usuń
    5. Ja tez msm takie spodenki. Dzieki za podpowiedz. Uwielbiam Twoj blog . Codziennie prawie na niego wchodze.

      Usuń
    6. 1. Zdecydowanie białe, kremowe, czarne (np. z jakąś złotą aplikacją/napisem) albo jeansowa koszula :)
      2. NIGDY W ŻYCIU nie ubieraj rajstop pod spodenki, gdy jest już ciepło! Proszę! :)
      3. Baaaardzo mi miło! :)

      Usuń
  20. Ja też zajrzałam na profile tych dziewczyn na Insta. Mają świetny styl . Super wyglądają . Mają piękne paznokcie i dodatki . Czy to są Twoje znajome? ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie Pani wyglada.

      Usuń
    2. Justynko ?? Kiedy nowy post ??

      Usuń
    3. Ile wazysz ?

      Usuń
    4. Super stylizacja.

      Usuń
    5. Czy te buty bedziesz nosic w wiosne ?

      Usuń
    6. 1. Błagam, tylko nie "pani"! Justyna jestem :)
      2. Ważę ok 46 kg
      3. Tak, zamierzam je nosić również w przyszłym, wiosennym sezonie :)

      Usuń
  21. Witam Justyno;-) ostatnio coraz częściej zaglądam na Twój blog właściwie od pewnego czasu robię to regularnie. Twoje stylizacje na ogół trafiają w mój gust;-) jestem jednak zawiedziona że publikujesz coraz rzadziej, więc proszę o więcej:-D pozdrawiam cieplutko:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam już tyle czasu, co kiedyś, a blog jest dla mnie dodatkiem do pełnego zajęć życia osobistego. Ale mam nadzieję, że uda mi się tutaj częściej zaglądać a Ty nadal będziesz mnie odwiedzać :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  22. Czy mozesz podać nr ref tych spodni z Mohito? Nie moje znaleźć na stronie 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjna stylizacja na wysokich obcasach. super połączenie. Udostępnie twój outfit u mnie na blogu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń