wtorek, 7 czerwca 2016

Krótkie szorty i długi sweter!

Często wspominacie, że podoba Wam się, gdy posty pojawiają się kilka razy w tygodniu i są długie. Osobiście też to lubię i wolę się rozpisywać, niż ograniczać do minimum, ale teraz niestety nie mam zbyt wiele czasu. Moje dni wypełnione są po brzegi zajęciami, a mi ciężko jest złapać chwilę oddechu... 

Idealnym dopełnieniem dnia i urozmaiceniem, pomiędzy pracą a studiami, jest dla mnie aktywność fizyczna (regularne wizyty na siłowni, długie spacery) czy od czasu do czasu wyjście na pyszne jedzonko (uwielbiam jeść!) ;-)


Ważnym aspektem jest również spędzanie czasu z rodziną i najbliższymi. Przykład? W weekend, w przerwie od nauki i zajęć na uczelni, świętowałam hucznie chrzciny pewnej małej damy ;-)
Tak, ja zdecydowanie się teraz nie nudzę!

Dzisiaj nie mam żadnych nowości (w zeszłym tygodniu, owszem, zrobiłam mnóstwo zakupów, ale żadne z nich nie były dla mnie ;-)), jednak udało mi się uchwycić na zdjęciach kolejną luźną. codzienną stylizację.

Pogoda pozwoliła już na wyciągnięcie z dna szafy moich starych, ulubionych, jeansowych szortów. W lecie noszę je bardzo często i zestawiam z większością bluzek (oczywiście z wyłączeniem tych bardzo eleganckich ;)). Tym razem postawiłam na militarną, luźną koszulkę z naszywkami. Na wierzch narzuciłam długi, obszerny sweter. Jakiejś wielkiej filozofii tutaj nie ma, jest za to bardzo wygodnie i idealnie na co dzień ;-)







Sweter - no name (kupiony w Warszawie na bazarku ;-))
Szorty - Bershka
Buty - www.marsala-butik.pl
Koszulkawww.allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=11310887
Bransoletki -www.maybeme.pl
Zegarek - Emporio Armani
Okulary - www.brylove.pl

PS. Jeśli zastanawiacie się, co wybrać do prania Waszych pędzli czy gąbek do makijażu, to polecam olejek pod prysznic z Rossmana! Po tym, jak po raz kolejny ktoś polecał to cudeńko na IG, postawiłam osobiście sprawdzić, na czym polega jego fenomen (wcześniej używałam szamponu dla dzieci). Po "kąpieli" jajko wyglądało jak nowe a pędzle były czyściutkie i bardzo miękkie! :)

(czarne pędzle są z Hakuro, gąbka Real Techniques a pędzel kabuki to Vita Liberata)


MOJA MAŁA PROŚBA  - jeśli zadajecie jakieś pytanie, które nie ma związku z wcześniejszym, to dodajcie je proszę jako osobny komentarz a nie odpowiedź do innego! Wtedy łatwiej jest mi odpowiadać i niczego nie pominę :)

73 komentarze:

  1. Gdzie pracujesz Justynko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W fundacji, zajmującej się rozwojem społecznym, gospodarczym i turystyką :)

      Usuń
  2. Jejku jak Ty super wyglądasz ! Nie masz pojęcia jak ja uwielbiam Twój blog .Odkąd śledzę Twoje stylizacje moje zakupy są w koncu udane .dawniej chodziłam po centrum handlowym od sklepu do sklepu i sama nie wiedziałam czego szukam. Przychodzilam do domu wykamana z niczym .Teraz wiem czego szukać bo z wielką uwagą oglądam co z czym łączysz .Wzoruje się na Tobie i zakupy wreszcie stają się udane . Bardzo Ci dziękuję że prowadzisz tego bloga i proszę nie przestawaj :)Bawić się moda naprawdę potrafisz. Bardzo Ci dziękuję Justynko .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Tobie, właśnie dla takich słów warto prowadzić bloga! :)

      Usuń
  3. Do czego używasz pędzla kabuki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nakładania mineralnego bronzera (również z Vita Liberata) :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem Justynko czy te buty są wygodne i czy nie jest w nich gorąco ? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość wygodne, ale trochę twarde (espadrylom czy trampkom nie dorównują w wygodzie ;)) a do tej pory miałam je na sobie, jak była taka średnia temperatura, więc ciężko jest mi powiedzieć :)

      Usuń
    2. Jaki kolor espandrylow jest wg Ciebie najbardziej uniwersalny ?

      Usuń
    3. Kremowe, białe lub szare :)

      Usuń
  5. Jakie kosmetyki uzywasz do opalania?

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynka mam prośbę napisz jaki pędzel z Hakuro polecasz do nakładania podkładu, jaki do pudru a jaki do różu? Dziękuję za odpowiedź. Stylizacja bardzo udana a Ty petarda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładu nie nakładam pędzlem tylko jajkiem :) do pudru polecam H55 a do różu H21 (chociaż ja nie używam go często, wolę bronzer, który nakładam pędzlem kabuki z Vita Liberata)

      Usuń
  7. Spodenki są z tej kolekcji w bershka? Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pogoda pozwoliła już na wyciągnięcie z dna szafy moich starych, ulubionych, jeansowych szortów" - to fragment postu, w którym o nich wspominam ;-) mam je od co najmniej 3 lat.

      Usuń
  8. Jesteś piękna 😍 a ten żel z Rossmana muszę zakupić do mycia pędzli ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje klimaty :-*
    Z którego bazarku w Wawie korzystasz? Możesz podać jakąś jego bliższą lokalizację? Pamiętam, ze parę razy już kupiłaś tam a to fajną torebkę, a to spodnie, a teraz ten genialny sweter. Miłego wieczoru Piękna Nasza :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to, o czym wspomniałaś, upolowałam na ul. Bakalarskiej :)

      Usuń
    2. Dziękuje :-) Przy okazji kolejnej wizyty w Wawie, tez wyrusze tam na lowy. Udanego weekendu :-*

      Usuń
  10. Espandryle o których była mowa w poprzednim Twoim wpisie mnie zainteresowały . Tak pozytywnie się o nich wyrazalas więc postanowilam je przymierzyć . Jest ich sporo teraz w sklepach . Są też w terranovie . Za 39 zl .co sądzisz o zakupie w takim miejscu ? W końcu to nie jest sklep obuwniczy . czy radzisz mi ich zakup czy poszukać gdzieś indziej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że za taką cenę buty są wszędzie porównywalne, bez względu na to, jaki to jest sklep :)

      Usuń
  11. Jeju, a ja tak z innej beczki.. Wiem, że będziesz zła itd.. ale no muszę zapytać.. Bo widać, że jesteście bogaci, macie piękny dom z ogrodem, możesz co chwila pozwolić sobie na zakupy.. aż pozazdrościć - w POZYTYWNYM sensie.. stąd pytanie: czym zajmują się Twoi Rodzice? Że możecie mieć na pewno lżej niż statystyczny Polak.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę sobie pozwolić na częste zakupy, bo odkąd skończyłam szkołę, zarabiam sama na swoje wydatki. Oprócz tego od początku studiów mam stypendium za wyniki w nauce (co też z nieba nie spada, a jest bardzo przydatne :)). Moi rodzice są statystycznymi Polakami, którzy też od zawsze pracują, żeby mogli mieć swój dom i ogród.

      Usuń
    2. Nie odpisałaś czym się zajmują Twoi rodzice ;)

      Usuń
    3. Bo nie mam takiego obowiązku ;) jest to mój blog a nie mojej rodziny i nie czuję potrzeby publicznego uzewnętrzniania się i pisania o tym, gdzie pracują moi rodzice, gdzie mój facet, czym zajmują się dziadkowie czy też do jakiej klasy chodzi moja siostra ;-)

      Usuń
    4. No nie bądź taka ja też jestem ciekawa :)

      Usuń
    5. Justyna przecież nie płaci za czynsz czy prąd . Takim sposobem ma pieniądze na częste zakupy. Proste .nawet jak by zarabiala najniższa średnia krajowa to jest to sporo pieniędzy na same ciuchy i kosmetyki .

      Usuń
    6. Wsumie masz rację .

      Usuń
    7. Justynko, dlaczego tak pozwalasz wchodzić sobie na głowę ?!

      Usuń
    8. Przepraszam bardzo, mam krzyczeć przez bloga czy może ze złością tupnąć nóżką? ;-) ja mówię raz a wyraźnie to, co mam do powiedzenia i nie poświęcam więcej czasu na takie jałowe dyskusje :)

      Usuń
    9. Jak chcesz . Twoja sprawa . Mi by się to nie podobało i bym na pewno to skomentowala.

      Usuń
    10. A dla mnie ważniejsze jest życie prywatne i jemu w przeważającej części poświęcam swój czas ;-)
      PS. Uwierz mi, że gdybyś już od kilku lat prowadziła bloga, to nie skomentowałabyś.

      Usuń
  12. Jaki żel pod prysznic używasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie waniliowy z nowej serii Palmolive. Ma przepiękny zapach!

      Usuń
  13. Nie korci Cię żeby przedłużyć sobie rzęsy? teraz jest istny szał na sztuczne rzęsy, sama o tym myślę ale boję się że potem moje własne rzęsy będą w kiepskiej kondycji no i uzupełnianie ich co miesiąc, na to też trzeba znaleźć czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym razem, gdy patrzę na moją mamę, mam na to ochotę, ale koleżanka kosmetyczka, gdy usłyszała o moim pomyśle założenia rzęs również mi, to nakrzyczała na mnie i na tym się skończyło ;-)

      Usuń
  14. Justynko bralas udział w akcji "przyłapani na modzie " ?

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak uzywalas zwykłych lakierów do paznokci to z jakiej firmy byłaś najbardziej zadowolona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiko, Essie i Golden Rose :)

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź :)

      Usuń
  16. Ile czasu zajmuje Ci zrobienie hybrydowy u rąk wraz z ściągnięciem starego lakieru, przygotowaniem paznokci i nałożeniem nowego lakieru? Bo ja mam wrażenie że mi zajmuje to bardzo dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zajmuje to sporo czasu. Jeśli chcemy coś zrobić dobrze i dokładnie, to nie da się tego zrobić szybko :)

      Usuń
  17. Pasowało by Ci ombre na wloskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ciemny kolor i nie chcę go zmieniać :)

      Usuń
  18. Co robisz ze masz tak długie paznokcie ? To chyba nie twoje naturalne . Masz pod hybrydami tipsy ?????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie miałam tipsów i nie zamierzam ich mieć! Skąd to przekonanie "to chyba nie twoje naturalne"?) ;-)

      Usuń
    2. Zapuscilas takie długie szpony? Podziwiam Cię . Mi sie często łamią .

      Usuń
    3. Ja mam inne pojęcie szponów, ale niech Ci będzie... ;-) czasami też mi się jakiś złamie, ale używam wtedy Hard z Semilac i po problemie, dołącza on długością do reszty :)

      Usuń
    4. To jakaś odżywka czy doklejka ?

      Usuń
  19. Czy używasz pudru w kamieniu na podkład ? Jeśli tak to jakim pędzlem go nanosisz ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami w ciągu dnia, ale sporadycznie. Nanoszę go gąbką dołączoną do opakowania ;-)

      Usuń
    2. A z jakiej firmy jest ten puder ?

      Usuń
  20. Na zdjęciu przedstawilas 10 pedzli . Czy możesz po kolei zaczynając od lewej strony napisać który do czego używasz ? Z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym wiele razy. Odsyłam do starszych postów :)

      Usuń
    2. Ojej to przepraszam .podaj prosze miesiąc w którym o tym pisalas .Masz dużo postów . Nie czytałam wszystkich ☺.

      Usuń
    3. Pisałaś kiedyś ze używasz cieni z firmy KIKO . czy one się zbierają na powiece ?

      Usuń
    4. 1. Proszę: http://totallyjustyna.blogspot.com/2015/08/dla-odmiany-kilka-sow-o-kosmetykach.html tutaj wspominałam o pędzlach i kosmetykach :)

      2. Nie zbierają się i są całkiem przyjemne (dobrze napigmentowane i trwałe).

      Usuń
  21. Justynko . Mam białe spodnie . Jakie buty na płaskim spodzie do nich pasują ? Mam czarne balerinki.uważam że wygląda takie połączenie koszmarnie .czarne spodnie i białe buty myślę że wygląda okej. Natomiast na odwrót jakiś nie bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie jest to najlepsze połączenie! :) ale za to świetnie sprawdzą się buty w jasnych kolorach: kremowe, złote, szare czy srebrne. Najlepiej espadryle (szalenie teraz modne), lordsy, slip-on'y lub balerinki :)

      Usuń
  22. Witam wiem że może nie powinno się o to pytać ale zawsze masz idealnie wydepilowane nogi czy używasz jakiś specjalnych kosmetyków? Może coś więcej na ten temat byś powiedziała ?
    Pozdrawiam K.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za bardzo o czym opowiadać, bo ja do depilacji nóg używam jedynie męską piankę do golenia Intesa (dostępna w Douglas) oraz jednorazowe maszynki (najlepiej, żeby miały 3 lub 4 ostrza) :)

      Usuń
  23. Justyna jak radzisz sobie z problemami dnia codziennego? Długo rozpamietujesz jeśli ktoś cie zdani? Czy uwazasz ze każdy zasługuje na druga szanse?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie uważam, że każdy zasługuje na drugą szansę a urazy bardzo długo pamiętam.

      Usuń
    2. Ja również mam jak Ty i długo pamietam jak ktoś zmwyezadzi mi przykrość .potrafię wracać i wypominać . Odpowiadam,choć nie ja zadałem pytanie które dotyczy mojej odpowiedzi .Po prostu włączam się do dyskusji .

      Usuń
    3. Ależ bardzo proszę. Niech się włączy ten, kto ma na to ochotę :)

      Usuń
  24. Zawsze na zdjęciach wygladasz na wysoka osobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dlatego zawsze podkreślam, że nią nie jestem :)

      Usuń
  25. Czesc,mam pytanko,czy te buciki sa na kotornie ??czy plaskie??prosze o odp:-)

    OdpowiedzUsuń