wtorek, 21 czerwca 2016

Niby elegancko, a jednak z dziurami!

Norma na dzisiaj wyrobiona - w pracy byłam, siłownię odwiedziłam, mecz pooglądałam (z językiem na brodzie pędziłam do domu, żeby zdążyć na czas ;-)).



Teraz mam nareszcie"pięć minut" dla siebie, w trakcie których mogę odpisać na wiadomości, dodać wczorajszą stylizację (w tym tygodniu wpadnie mi kilka nowości, ale pokażę je nieco później) i nałożyć ulubioną maseczkę :)

Lubię nieoczywiste (ale też umiarkowanie szalone, bez nadmiernej przesady ;-)) połączenia.

Biała marynarka to jeden z moich ulubionych, zeszłorocznych nabytków. W towarzystwie koszulki w biało-granatowe paski tworzy nieco marynarski, elegancki look, który przełamują poszarpane, jeansowe szorty. Uwielbiam je! Noszę w połączeniu z niemal każdymi butami (od szpilek, po espadryle, do workerów włącznie). Mała, aczkolwiek pakowna, skórzana torebka jest nowa w mojej szafie (nie miałam jeszcze okazji Wam jej pokazać). W dodatkach postawiłam głównie na stonowaną szarość i złoto.






Marynarka - Mohito
Szorty - Bershka
Koszulka - Zara
Szpilki - www.renee.pl
Okulary - Rayban
Bransoletki:
- złota - www.maybeme.pl

Widzimy się za niedługo!

PS. Jutro po pracy wskakuję w dresy, zmywam makijaż, pakuję torbę i jadę na wieś, w stronę Bieszczad. Będzie ognisko, rodzinne biesiadowanie i chwila odpoczynku! :)

60 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja, lubię Twojego bloga :-) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Cię w końcu wczoraj na żywo w Przemyślu!:) Mimo, że byłaś w dresie wyglądałaś świetnie. Naprawdę jesteś śliczna i wydajesz się bardzo miłą kobietką. Pozdrawia Przemyślanka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Faktycznie dużo wczoraj po mieście chodziłam :)

      Usuń
    2. Tyle już obserwuje Twojego bloga, a dopiero ostatnio miałam szczęście Cię ujrzeć jak dreptałaś sobie po naszej pięknej ulicy Kazimierza Wielkiego:). Naprawdę wielki pozytyw leci w stronę Twojej osóbki:). Jeszcze raz pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Szkoda, że się nie odezwałaś! :)

      Usuń
    4. Też żałuję!:)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :) ładna bluzeczka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego używasz do opalania? polecisz coś fajnego?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten zestaw !! lubię paski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam spodnie w kolorze miętowym .najczęściej zakładam do nich białe bluzki T shirt . Wieje nuda. ..poradz mi proszę Justynko co mogę do nich założyć żeby było ciekawie. Cieszę się ze mogłam pomóc dobrą radą (indyk ) myślę wiesz o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :)
      Miętowy jest tak delikatnym kolorem, że właśnie z bielą najlepiej wygląda (ewentualnie biała koszulka przełamana jakimś akcentem). Ale możesz też spróbować z beżem, szarym czy pudrowym różem :)

      Usuń
  7. Justyna mogłabyś napisać coś o swoich ćwiczeniach jakie wykonujesz, na których partiach ciała się najbardziej skupiasz i co robisz żeby być szczupłą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skupiam się na każdej partii ciała, każdego dnia jest trening innej części (np. jest dzień nóg i pośladków, dzień rąk i pleców itd). Szczupła jestem z natury, więc siłownia nie ma na to większego wpływu. Moim celem jest lekkie umięśnienie i ujędrnienie ciała :)

      Usuń
  8. Justynko . Kupiłam błękitny kardigan . Jaka bluzka do niego będzie pasować ? I jaki kolor spodni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jeansy albo białe, do błękitu widzę też delikatną, jasną bluzeczkę :)

      Usuń
    2. Delikatna bluzeczka ?jaka masz na myśli ?

      Usuń
    3. Poproszę o odpowiedz . Bp chyba nie zauważyłaś pytanka.

      Usuń
    4. Faktycznie, gdzieś mi umknęło :) delikatna, czyli z cienkiego materiału albo po prostu gładka, jasna. Teraz bardzo modne są takie w stylu boho, z koronkami itp.

      Usuń
  9. Uważasz że na jakich dziewczynach lepiej prezentują się ubrania na niskich czy wysokich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na średnich ;-) chociaż jeśli chodzi o skrajności, to chyba wolę dziewczyny za niskie od za wysokich (nie rozumiem w modzie tej fascynacji ogromnymi kobietami.... ;-))

      Usuń
    2. Też tak sądzę . A według Ciebie za wysokie zaczynają się od ilu cm ?

      Usuń
    3. Ogromne czyli jaki wzrost ?

      Usuń
    4. Nie za bardzo rozumiem Twoja odpowiedź , to takie trochę ignoranckie z Twojej strony:(

      Usuń
    5. Nie musisz :) a ja nie chcę nikogo urazić, żeby nikt nie poczuł się "ogromny" :)

      Usuń
    6. Czyli boisz się wyrażać swojego zdania . Oki . Można i tak .

      Usuń
    7. Idź bawić się w psychologa gdzie indziej. To jest moje zdanie :(

      Usuń
    8. Czemu się smucisz ?głowa do góry .

      Usuń
  10. Lubisz Kraków? Często tam bywasz? Ja byłam wczoraj bo długiej przerwie i miasto się zmieniło, ale jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię, wolę Warszawę :) ale jeżdżę do Krakowa raz na jakiś czas (tak mniej więcej co 3/4 miesiące), teraz wybieram się w lipcu.

      Usuń
  11. Od kiedy masz Justynko urlop ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję wziąć kilka dni wolnego w sierpniu i wrześniu

      Usuń
    2. Życzę fajnej pogody . Planujesz jakiś wyjazd ?

      Usuń
    3. Gdzie się wybierasz na urlop ?

      Usuń
    4. Masz już coś zaplanowane ?

      Usuń
    5. Nie mam żadnych konkretnych planów :)

      Usuń
  12. Przeglądałam teraz Justynko Twoje konto na instagramie . Masz straszny odrost na paznokciach .Ty, taka perfekcjonistka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro daję z nim radę, to nie jest taki straszny ;-) straszne są dla mnie odpryski, a to, że paznokcie rosną, jest normalne. A akurat paznokcie są ostatnią rzeczą, na którą teraz mam czas.

      Usuń
    2. A co nimi robisz, ze dajesz radę ? Hybryda z tego co wiem to po prostu ozdoba, która nie pełni żadnej funkcji .

      Usuń
    3. No widzisz jakbyś miała nałożony zwykły lakier nie było by takiego problemu .parę minut i manicure gotowe . Bierzesz zmywacz, nakladasz nowy lakier i coś takiego jak odrost w Twoim słowniku nie istnieje .

      Usuń
    4. i najsmieszniejsze jest to kiedy wrzucasz zdjecie w stroju treningowym z pelnym makijazem i piszesz ze leci na silownie :D silownia w pelnym makijazu ?? serio ???

      Usuń
    5. Jakieś mało wybredne masz to poczucie humoru :) i tak, serio. Na siłownię idę zawsze po pracy lub przed nią, a malowanie się na szybko w aucie czy w ubikacji nie jest w moim stylu. I skoro pomalowane rzęsy, podkreślone brwi, trochę bronzera i rozświetlacza (+ podkład rzadko) to taki pełny makijaż, w dodatku przeszkadzający w treningu, to ja nie mam pytań... ;-)

      Usuń
    6. PS. Współczuję Wam, serio. Musicie być strasznie samotne i mieć nudne życie, skoro np. MOJE odrosty lub MÓJ makijaż na siłowi przeszkadzają Wam a nie mi :)

      Usuń
    7. mhm ja jak chodziłam nawet przed 7 rano robiłam delikatny w sumie codzienny makijaż, ani mi on nie przeszkadza ani nikomu innemu, a ja się na pewno lepiej czuje, bo bez umalowanych rzęs czuje się jak krecik :) na treningu nie jest ważne czy masz make up czy nie, ważne jak ćwiczysz, ważna technika, nie macie się uczepić czego u Justyny i wymyślacie bzdury

      Usuń
    8. tu chodzi nie tylko o to ze masz ten makijaz tylko o to ze skora sie poci a to nie jest dobre dla cery... a po drugie makijaz na spoconej twarzy slabo wyglada :D
      i nie nudzi mi sie poprostu weszla na bloga zeby zaczerpnac inspiracji jak rowniez na instagrama i wtedy tam zobaczylam ten wpis :P

      Usuń
    9. Tobie moze makijaz nie przeszkadza, ale twojej spoconej twarzy napewno tak :)

      Usuń
    10. Nie wiedziałam, że ja i moja twarz to jakieś dwa osobne organizmy ;-) poza tym, sorry, ale ja chyba wiem najlepiej co mi szkodzi, a co nie.
      PS. Po wyjściu z siłowni nie mam spoconej twarzy :(

      Usuń
  13. Kochana, mam pytanie dotyczace tych twoich bransoletek, nie wiem czy zamawialas sama czy jest to prezent od kogos ale mam pytanie dotyczace obwodu ich, poniewaz zastanawiam sie nad kupnem i czy faktycznie mierzac obwod nadgarstka powinnam dodac ten 1cm dodatkowo dla "luzu" bransoletki czy też nie? i jestem ciekawa twojej opinii, jak sie sprawdzaja bransoletki i czy nic sie z nimi nie dzieje? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej jakim modelem mercedesa jezdzisz? Fajnie autko? Jestes zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykła A Klasa - mały, babski, dla mnie w sam raz :)

      Usuń
  15. Kiedy będzie nowy wpis ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w najbliższych dniach, może uda mi się coś dodać jutro lub pojutrze :)

      Usuń
  16. Justynko jestes extra dziewczyna masz cele, ambicje jestes piekna i inteligentna az chce sie z Ciebie brac przyklad;) nie przejmuj sie tymi zazdrosnicami. Pozdrowienia z zywiecczyzny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś pięknego - ślicznie wyglądasz !!! Co to za piękny odcień szminki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podać numerek tej konturówki, proszę :)

      Usuń
    2. Niestety całkowicie pościerały się z niej napisy :(

      Usuń