czwartek, 30 czerwca 2016

Sukienka al'a koszula z szafy faceta + lato w dodatkach...

Zanim siądę przed telewizorem, wezmę wielką michę popcornu i z wypiekami na twarzy zacznę śledzić mecz (tak, podczas Euro budzi się we mnie mały kibic :)) to zdążę jeszcze coś tu naskrobać.

Jeśli chodzi o nowości, to gromadzę je stopniowo i powoli. Wiem, że wszyscy szaleją teraz na wyprzedażach, ale mnie w tym roku to ominęło. Zaopatrzyłam się za to w kilka typowo letnich dodatków. Chociaż do tej pory nie miałam zbyt wielu okazji, żeby nacieszyć się latem i piękną pogodą, to nie przeszkadza mi to w snuciu planów na najbliższą przyszłość i w zaopatrywaniu się w kolejne akcesoria :)


W lecie do pielęgnacji mojej skóry wybieram bogate, tłuste kosmetyki. Olej kokosowy idealnie się w te kryteria wpasowuje i jest jednym z moich ulubionych, Tym razem mam go w wygodnej saszetce, którą mogę wrzucić do torebki i wszędzie ze sobą zabrać (bez konieczności targania słoika ;)). Uważam, że to świetne i wygodne rozwiązanie! A ile taki olej kokosowy ma zastosowań i jak bardzo jest wszechstronny to myślę, że każdy wie i nie trzeba go przedstawiać :)

www./triny.pl/search?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=oilove

Odkąd pierwszy raz zobaczyłam kolorowe sandałki z pomponami, wiedziałam, że muszę je mieć! Są idealnym dodatkiem do letnich zestawów i ciekawie prezentują się na nodze.

www.allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=41807625

Uwielbiam okulary przeciwsłoneczne i noszę je przez cały rok. Posiadam różne modele, ale takich wielkich i okrągłych to jeszcze nie miałam! :)

www.paczepacze.pl



Natomiast stylizacja, którą za chwilę Wam pokażę, składa się z niewielu elementów. Główną rolę gra w niej biała sukienka (mój zeszłoroczny nabytek). Osobiście uwielbiam takie sukienki, które wyglądają jak za duża koszula pożyczona z szafy faceta ;-)) założyłam do niej delikatne sandałki na szpilce a do ręki złapałam niewielką, skórzaną torebkę. W dodatkach jak zawsze postawiłam na złotą tonację.

PS. Okulary są ogromne, a ja mała - i dobrze się w takim połączeniu czuję ;-)






Sukienka - www.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Sandałki - www.deez24.pl
Torebkawww.facebook.com/Dress_Shop-1665886273626978/?fref=t
Okulary - www.paczepacze.pl
Bransoletki:
kulki - www.hasztagbizuteria.pl
złote - www.maybeme.pl

W zeszły weekend miałam ostatni w tym semestrze zjazd na uczelni i ostatnie zaliczenia. Tym samym odzyskałam kilka weekendów w miesiącu, dlatego widzimy się za niedługo! ;-)

28 komentarzy:

  1. Witam . Wcześniejsze stylizacje bardziej przypadły mi do gustu. Ta sukienka raczej bardziej jak koszulo piżama 😅 przepraszam ale tak mi sie kojarzy .

    OdpowiedzUsuń
  2. ile masz wzrostu, skoro ciągle podkreślasz że jestes taka mała

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest genialna szkoda że kupiłaś ją rok temu, teraz pewnie już jej nie ma a od dawna takiej szukam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes zgrabna dziewczyna a przez tą koszulę totalnie tego nie widać
    . Nieudana stylizacja .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak byś była nie do końca ubrana . Brakuje mi tu spodni /legginsow. To nie wygląda na sukienkę .

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary są faktycznie ogromne , a sukienka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz piękne nogi!!!
    A sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam ze to pizamka Justynko :P pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj .jedyne co podoba mi się w tej stylizacji to buty i bransoletki .torebka i koszula absolutnie nie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł z taką sukienką, pamiętam, że zimą nosiłaś też długie swetry w roli sukienek :) A co do meczu to doskonale Cię rozumiem, też z zapartym tchem oglądałam, dobrze, że niedługo eliminacje do MŚ, emocje nie opadną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest świetna :)
    Justynko, czy jesteś zadowolona z tych różowych, lekkich Fluxów? (pisałaś o nich kilka postów temu :)) dziś je zamówiłam i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są baaaardzo lekkie i mam wrażenie, jakbym miała założone same skarpetki :)

      Usuń
    2. nie odznaczają Ci się w nich palce? :) tzn czy trochę je widać? :) są baardzo cienkie :)

      Usuń
    3. Trochę się odznaczają :)

      Usuń
  12. Hej pokaz ta sukienke lub spodnice z niedzielnej randki zapowiada sie niezle

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyna jest bardzo zarozumiała i traktuje ludzi z góry. Uważa sie za gwiazdę i znawczynie wszystkiego a tak naprawdę to samozwańcza specjalistka od prezentowania tandetnych ciuchów równie tandetnych "firm"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ skąd te wnioski wszechwiedzący, samozwańczy psychologu? :) nie przypominam sobie, żebym Ci się zwierzała z tego, co uważam ;-) czyżby jakaś sfrustrowana "koleżanka", której tandetne firmy nie chciały wysłać żadnych bucików, dała upust swoim emocjom? :)

      Usuń
  14. Co Ty masz na twarzy ? Ty naprawdę nie widzisz jak okropnie wyglądasz w tych tandetnych okularach ? stylizacja niczemu sobie tylko zdejmij to badziewie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty naprawdę nie widzisz, jak bardzo tandetny jest sposób Twoich wypowiedzi i że pisanie pod kilkoma postami komentarzy z żądaniem ściągnięcia przeze mnie okularów (aż taką różnicę w Twoim życiu robi to, jakie ja noszę okulary? Bo mi osobiście jest obojętne, co kto ma na nosie :)) jest po prostu żałosne? :)

      Usuń
    2. Sama jesteś żałosna zarozumiała suczko ;)

      Usuń
    3. Nie zniżę się do Twojego poziomu i nie odpowiem w tym samym stylu, a w kulturalny sposób udzielonej odpowiedzi to Ty niestety człowieczku nie zrozumiesz.... ;-) wystarczy mi satysfakcja z tego, że moje życie jest tak udane, że wzbudza w Tobie tyle emocji (i wchodzisz na mojego bloga regularnie, żeby sprawdzać, czy już coś odpisałam :)) a swoimi wypowiedziami i tak sama/sam siebie pogrążasz wystarczająco :)
      PS. "suczko"? Serio ktoś tak jeszcze mówi? :D

      Usuń
  15. Jestem Twoją fanką!Boskie wyglądasz!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem Twoją fanką!Boskie wyglądasz!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń