sobota, 23 lipca 2016

Czerwony luzak! :)

Jak ten czas szybko leci! Dopiero co szalałam na zakupach i balowałam w Katowicach, a tu mamy już koleją sobotę. Do tego pracującą sobotę...

I na tyle zajętą, że wrzucę tylko szybki post ze stylizacją i uciekam ;-)

Dzisiejszy zestaw to 100% mojego stylu i właśnie w takim połączeniu czuję się najlepiej! Na co dzień stawiam na sportowy look i wygodę. Tym razem czerwoną koszulkę zestawiłam z poszarpanymi, jeansowymi szortami (to chyba najczęściej pojawiający się element stylizacji na tym blogu ;-)). a koszulę w kratę przewiązałam w pasie (nie pełni ona żadnej istotnej funkcji, ale bardzo lubię taki sposób noszenia flanelowej koszuli :)),






Koszulka - no name
Szorty - Bershka
Koszula - www.missmis.pl
Buty - Adidas z www.czasnabuty.pl
Torebka - Nike
Okulary - Rayban

Życzę Wam udanego weekendu. Ja zamierzam spędzić go z najbliższymi i trochę poleniuchować! ;-)

9 komentarzy:

  1. Proszę stwórz post jak pielęgnujesz swoje włosy. Są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz :) Podoba mi się koszula, oczami wyobraźni widzę ją w jesiennych zestawach z jeansami. Współczuję pracującej soboty, ja weekendy mam wolne, ale za tydzień też może mnie to dopaść :(

    OdpowiedzUsuń
  3. hej polecisz gdzie mozna dostać dobrej jakosci spodnie dresowe ze sciagaczem na dole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z reeboka maja bardzo fajne ze sciagaczami, i co najwazniejsze nie sa szerokie i wcale nie takie drogie ;0

      Usuń
  4. Justyna proszę doradz które będą bardziej praktyczniejsze i pasujące do większości zestawów... Te:http://sklep.sizeer.com/new-balance-wr996hb-damskie-buty-buty-lifestyle,plec,WW,B,BL,342522792.bhtml. Czy te ?? http://sklep.sizeer.com/new-balance-u420ukg-damskie-buty-buty-lifestyle,plec,WW,B,BL,334040983.bhtml

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, możesz napisac konkretny model Adidasa które masz na zdj?

    OdpowiedzUsuń