środa, 20 lipca 2016

(prawie) jesienny zestaw w połowie lipca!

Mój wirtualny świat przez ostatnie dwa tygodnie znacznie przystopował... za to ten realny pędził jak szalony ;-)

Przez ten czas remont w moim domu nareszcie dobiegł końca i z powrotem odzyskałam swoją własną przestrzeń. Pytacie o mój pokój - jakichś większych rewolucji w nim nie ma. Widoczne miany dotyczyły głównie koloru i dodatków (gdy skończę je kompletować, to wszystko pokażę :)), reszta to bardziej poprawki techniczne.

Udało mi się też na kilka dni oderwać od codzienności - w końcu odwiedziłam Katowice i Kraków. Chwilowy brak obowiązków, spędzanie czasu z bliskimi osobami, imprezowanie, zakupy... ooo tak, tego mi było trzeba! :)



Obecnie bardziej skupiam się na akcesoriach i dodatkach do domu, niż na wyposażeniu szafy ;-) jednak obok mydelniczek, dywaników, poduszek i całej tej reszty znalazło się też coś tylko dla mnie...

Jeśli chodzi o sportową bieliznę, to firma Calvin Klein jest dla mnie numerem jeden. Tym razem skusiłam się na kolejny komplet i klasyczny T-shirt.

Bielizna - www.americanoutlet.pl
T-shirt - kupiony stacjonarnie


Koszulka długo nie czekała na premierę i wskoczyła do dzisiejszej stylizacji :)

Towarzyszą jej stare, poczciwe, jeansowe szorty i kurtka ramoneska. Zamszowe botki, chociaż fasonem kojarzą się bardziej z jesienno-zimowym klimatem, kupiłam z myślą właśnie o takich zestawach. Uwielbiam luźne połączenie szortów z workerami (a te sprawdzają się w tej roli idealnie, ponieważ są skórzane i przewiewne)!







Koszulka - Calvin Klein
Szorty - Bershka
Kurtkawww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Buty - Wojas
Torebka - Kazar
Zegarek - Emporio Armani
Bransoletki - www.maybeme.pl
Okulary - H&M

PS. Tym razem na koniec zostawiam kawałek, który usłyszałam w barze w Katowicach i który wpadł mi baaaardzo w ucho...   

Sebastien Ft. Hagedorn – High On You (Original Mix)


27 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie, stylizacja mega!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynka, jakiego obecnie używasz podkładu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszam Maxfactor Facefinity z Art Scenic z Eveline (najzwyklejszy na świecie, tani, jedyny, który znalazłam w takim ciemnym odcieniu). W lecie nie nakładam podkładnu codziennie, ale jeśl już to zrobię, to oczekuję lekkiego krycia i ciemnego koloru. Taka mieszanka sprawdza się ok :)

      Usuń
    2. A używasz Estee Lauder? Bo wiem, ze pisałaś na blogu ze go uzywasz i ze byłaś bardzo zadowolona:))

      PS. Dzięki za odpowiedź:*

      Usuń
    3. W lecie stawiam na lekki podkład i lekkie krycie, więc Estee Lauder teraz nie używam, bo jest zdecydowanie za ciężki. Ale na pewno w okolicach jesieni wrócimy do siebie, bo to świetny podkład :)

      Usuń
  3. Wyglądasz super . Zastanawia mnie jedna rzecz , w jaka pogodę ubrać taki zestaw ? Krótkie spodenki są dobre jak jest ciepło do tego ramoneska - przecież będzie za gorąco .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja śmigałam w takim lub podobnym połączeniu w ostatnich dniach - gdy było ok 20 stopni i padał deszcz. Nie było mi ani za ciepło ani za zimno ;-)

      Usuń
  4. Jak sprawdzają się te buty ? wygodne ? czy to zamsz i czy się bardzo brudzi ? sory za denne pytania ale wpadły mi w oko. PS jak zwykle mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są skórzane, wygodne i wbrew pozorom nie brudzą się (ostatnio chodziłam w nich, gdy padał deszcz i dały radę ;)) :)

      Usuń
    2. Zdradzisz ich cenę? A nie wiesz czy są jeszcze dostępne?

      Usuń
    3. Jak tylko je kupiłam to pokazałam je na blogu i wszystko zdradziłam ;-) końcem maja zapłaciłam za nie ok 240 zł (cena wyjściowa była w okolicach 360 zł) a kilka dni temu w Wojasie widziałam pojedyncze sztuki (w kolorze czarnym) za 200 zł :)

      Usuń
  5. To jednak byłaś Ty w sobotę w Katowickiej Panoramie ! :) A nie byłam pewna do końca i się pewnie głupio przyglądałam :D Pozdrawiam! (dziewczyna w okularach ze stolika obok) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czułam ten wzrok na sobie i nie wiedziałam o co chodzi! :D w Panoramie pracuje kuzyn mojego faceta (najlepszy barman ;)) i byłam tam w piątek i w sobotę :)

      Usuń
  6. Wyglądasz super. Świetna opalenizna i zarazem figura. :) Justynko czy pokażesz może kiedyś jak wykonujesz takiego koczka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) mój koczek jest dziełem przypadku i wtedy, gdy się staram, to nigdy nie wychodzi ;-)

      Usuń
  7. W żadnym wypadku to nie było w złej intencji :D Czytam Twój blog i byłam w lekkiej konsternacji czy to Ty :) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OoooOo Panorama to też moje okolice :) barmanów też znam, z ciekawości jak ma na imię kuzyn Twojego faceta ? stawiam na Łukasza zgadłam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to właśnie nasz Łukasz :)

      Usuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz :) Podoba mi się koszulka, często bluzki z logiem tych marek z wyższej półki wyglądają dla mnie trochę nachalnie, ale ta jest super. A drinki świetnie się prezentują, narobiłaś mi ochoty na wypad do klubu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile czasu dziennie poświęcasz na opalanie? Chciałabym się szybko opalic ale jakoś marnie mi to idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inną karnację i inaczej "łapie" go słońce. Moja skóra bardzo szybko się opala, więc nie mam z tym problemów, ale biorąc pod uwagę to, że przez większość lata w godzinach od 9 do 18 (czasami do 16 lub 17) jestem w pracy (a jak mam wolne, to zazwyczaj jest brzydka pogoda ;)) to mam niedobór słońca ;-)

      Usuń
  11. To co robisz ze jesteś taka ciemna? Czyżby fake bake tak ładnie opalał skórę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że mam całkowity brak słońca, tylko jego niedobór ;-) Fakebake w lecie nie używam.

      Usuń
  12. Dobru facet z niego ze ci daje tyle kasy ;) i nie mów ze nie bo zapracowana to nie byłaś nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń