środa, 6 lipca 2016

Wężowy kombinezon i (prawie) nic więcej!

Miały być nowości, miałam coś więcej napisać... ale nagle u mnie w domu wyskoczył generalny remont. Gdy wychodziłam rano na siłownię i do pracy, to wszystko było w jak najlepszym porządku, natomiast po powrocie zastałam jeden wielki plac budowy. Więc mój dostęp do szafy i nowych przybytków jest znacznie utrudniony.

Korzystając jednak z okazji, wrzucę szybki post ze stylizacją.

W dzisiejszym zestawie udało mi się przemycić jedną nowość - kombinezon z wężowym motywem.Wiem, że jest to dość kontrowersyjny motyw i łatwo nim zahaczyć o tandetę. Mnie jednak urzekł ten kombinezon od pierwszego wejrzenia! Ma świetny materiał (nie wymaga prasowania, co jest dla mnie wielkim plusem), dobrze się układa i świetnie trzyma (nie spada ;)).
Założyłam do niego gładką, białą marynarkę i sandałki na szpilce.








Kombinezon - www.facebook.com/labaajkaa/?fref=ts
Szpilki - www.deez24.pl
Marynarka - Mohito
Torebka - no name
Okulary - www.brylove.pl
Bransoletki:
złota - www.maybeme.pl
kulki - www.hasztagbizuteria.pl

Nie mam teraz ani jednego dnia wolnego (w promieniu kilku dni wstecz i najbliższego tygodnia do przodu), ale myślę, że za niedługo pojawię się tu ponowie. Do zobaczenia! :)

56 komentarzy:

  1. fajnie to ujelas ze mozna wychaczyc tandete :)
    dla mnie jedyna tandeta jest wzor, dlatego ze mi sie nic a nic we wzory wezowe nie podoba :)
    ale wiadomo sa gusta i gusciki :)
    jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny strój dnia :-) pozdrawiam, Aneta :-)

    P.s. czy mogłabyś ponownie zrobić wpis o swoim pokoju, pamiętam że kiedyś taki był i bardzo mi się podobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mój pokój wygląda jak pobojowisko a ja na już muszę wybrać nowe kolory ścian :)

      Usuń
  3. Ile Justynko Cię kosztowały bransoletki z meybenem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała złota ok 80 zł, złoto-srebrna 70 zł a ta z kolorowymi ogniwkami to nie pamiętam dokładnie (ale w okolicach 100 zł). Na stronie są podane ceny baz oraz ceny poszczególnych ogniwek :)

      Usuń
  4. Czy te bransoletki meybeme są dobrej jakości ? Mam na myśli czy złoty kolor się nie sciera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nowe mam od niedawna, więc ciężko mi powiedzieć, ale poprzednią (bardziej matową) noszę od ponad roku i dalej jest złoto-srebrna :)

      Usuń
  5. fason ma ładny ale ja osobiście nie lubię takiej wężowej skórki....

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko a mogę kupić sama bazę takiej bransoletki ?nie potrzebuje żadnych ozdobnych ogniw .najbardziej mi się podoba całą złotą .pytam Ciebie bo na ich stronie nie jest podany numer telefonu a na @ nie odpisuja w ogóle .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! :) sama mam dwie bazy bez ogniwek, są bardzo uniwersalne :)

      Usuń
    2. Nie wiem czemu ale mam straszny problem.żeby zamówić na ich stronie bransoletkę . Podaje im mój adres e-mail i mi nie przechodzi od dwóch dni od nich wiadomość. Czy Ty też miałaś takie problemy ? Tak bym chciała mieć ta bransoletkę ...

      Usuń
    3. Ile czekalas na odbiór przesyłki ?było to wysłane poczta czy kurierem ?

      Usuń
    4. 1. Nie miałam takich problemów, nie wiem co może być przyczyną :( a masz może konto na Instagramie? Kiedyś pisałam tam do nich do szufladki i szybko odpowiedzieli :)
      2. Chciałabym pomóc, ale nie pamiętam, czym była wysłana paczka, która przyszła do mnie dwa miesiące temu. Ale pamiętam, że nie czekałam długo na dostawę :)

      Usuń
  7. Ojjj pogrubia, ale Tobie to akurat pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WItaj. Mam pytanie odnośnie beżowych szpilek. Czy są one wygodne? Spradzą się na weselu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne, ale trochę wysuwają się z nich palce, więc na weselu może być ciężko :)

      Usuń
  9. Fajnie wyglądasz :) Marynarka jest świetna i z nią ten strój jest super pomysłem np. do pracy. A co do remontu to łączę się z Tobą w bólu, u mnie trwa od marca a dokładnie posprzątać będzie można chyba dopiero na Boże Narodzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna wybieraj czasem ubrania, tak by pasowały do twojej niskiej sylwetki a nie tylko dlatego, ze maja fajny wzorek czy ze akurat dostałaś coś w prezencie. Jak mała kurka w tym wyglądasz bo strasznie Cię skraca tem kombinezon. To co pasuje długonogim dziewczynom nie zawsze pasuje tobie. Troche samokrytyki sie przyda. Bo narazie krytykujesz każdego kto ci nie podlodzi jaka to jesteś cudowna i stylowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tryb rozkazujący proponuję zachować dla swoich znajomych (jeśli Ci na to pozwolą ;-)). Ja wybieram to, co mi się podoba i w czym ja dobrze się czuję (a akurat w tym kombinezonie całkiem nieźle ;)). Jeśli masz z tym jakikolwiek problem, to jest to Twój problem, nie mój :)

      Usuń
    2. Nie mam niestety konta na Ibstagramie . A jeśli chodzi o kombinezony on Cię wcale nie skraca . Poza tym po co Justyna ma się wydłużać? Zgrabna z niej dziewczyna i może nosić wszystko .we wszystkim wygląda świetnie . Mimo niskiego wzrostu . Jest ponpristu proporcjonalna .

      Usuń
    3. Dziękuję :) ja jakoś nie mam żadnego problemu ze swoim wzrostem (zabawne, że ktoś obcy ma ;)) ani żadnych kompleksów z tym związanych (nie dajmy się zwariować, nie mam w końcu 100 cm ;-)) i nie potrzebuję się na siłę wydłużać.

      Udało Ci złożyć zamówienie? Mogę w Twojej sprawie spróbować napisać do tej firmy na Instagramie :)

      Usuń
    4. Niestety nie . Nadal nie otrzymałam od nich wiadomości na e-mail. A to już 5dni . Dziwne dla mnie hest to ze dostałam dzisiaj sms-a z informacją o promocji . Jestem pewna ze podalam im wlasciey adres @ .Jak byś mogła u nich zainterweniowac w moim imieniu to będę wdzięczna :) Anna P.

      Usuń
  11. Justynko ,który rozmiar bransoletki zamowilas 15 cm czy 17 cm ?? Mam w nadgarstku 14 cm . Nie wiem czy ta 15 stka nie będzie za ciasna . Natomiast 17 stka nie za luźna. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ????? :)

      Usuń
    2. W nagdarstku też mam 14 cm i mam bransoletki z 17 ogniwkami :)

      Usuń
  12. Kochana powiedz jak udało Ci się przełamać strach związany z prowadzeniem auta. Ja od niedawna mam prawo jazdy i nie czuje się na siłach jeszcze aby jeździć sama. Wiem że trzeba mieć oczy dookoła głowy i samochód to nie zabawka trzeba bardzo uważać. Masz może jakieś złote rady na przełamanie strachu, jak Ty sobie z tym radziłas? Od początku jeździłas sama czy może z Kimś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też nie mogłam się przełamać, przez długi czas nie jeździłam w ogóle. Później wsiadałam do samochodu tylko z drugim kierowcą, bo czułam się pewniej. Ale nadszedł taki dzień, gdy w jedną stronę jechałam z moim facetem a w drugą musiałam już wrócić do domu sama i zrobiłam to :)

      Usuń
  13. Justynka pisałaś kiedyś ( ok 2 lata temu jeszcze na pingerze) o samoopalaczu fake bake kupiłam go wtedy aby sprobowac użyłam zaledwie 2 razy później o nim zapomniałam i niedawno go znalazłam...wybieram się na wesele i chciałabym posmarować tylko nogi...powiedz mi jaki termin miał Twoj fb i czy mozna zaryzykowac...boje się ze będe miała nogi w plamach... z gory dzięki i pozdrawiam
    Ps: stylizacja jak zawsze bardzo udana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już dawno temu wyrzuciłam to tekturowe opakowanie i później zastanawiałam się, jaka jest jego data przydatności... Ale ja swój używałam właśnie przez te dwa lata i nic się w jego działaniu (ani w zapachu) nie zmieniło :)

      Usuń
  14. Co będziesz porabiala w Katowicach ,moim mieście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędziłam te kilka dni u znajomych :)

      Usuń
  15. Cześć Justynko .co sie stało że Twoja siostra rozstala się ze swoim facetem ? Szczerze . Dziwisz nie za bardzo do niej pasuje. Widać że wpadła mi w oko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to Ci powiem, drogi Anonimie, że baaardzo niegrzeczne a wręcz bezczelne jest zadawanie takich pytań i wyrażanie swoich opinii (które, sory, ale nikogo nie interesują :)).

      Usuń
    2. To przepraszam nie chciałam być bezczelna . Po prostu jestem ciekawa .jesteście na swój spodob osobami publicznymi . Nie dziw się ze jesteśmy ciekawi tego czy tamtego ;)

      Usuń
    3. Jak można być tak ciekawym jeśli chodzi o cudze prywatne sprawy? To, że mamy z siostrą konta na Instagramie czy bloga (ja) to nie znaczy, że mamy opowiadać o swoim prywatnym życiu.

      Usuń
    4. No cóż widocznie jakiś powód być musiał . Życzę powodzenia w miłości .

      Usuń
    5. Jest to mój blog, a nie mojej siostry, więc nie widzę w ogóle związku i słuszności umieszczania tutaj takich pytań czy życzeń. Ona sobie i bez tego dobrze sama radzi ;-)

      Usuń
    6. Hahaha najgłupszy komentarz ever! :D jak mozna na blogu modowym zadawac pytania dotyczące sfery prywatnej zarowno samej blogerki jak i najblizszych jej osob...dzięki takim osobom jak ty anonimie utrzymuję się wprzekonaniu ze niektorzy ludzie nie używają mózgu...nawet gdyby obie dziewczyny były osobami publicznymi to nie upowaznia nikogo do wtykania nosa w ich osobiste sprawy...zapewne droga anonimko chpdzisz do tej samej szkoły co siostra Justyny i potrzebujesz sensacji bo noe masz o czym rozmawiac...taka rada: zajmij się swoim życiem i niech cię nie interesuje cudze...a Tobie Justyna wspolczuje ze musisz na takie cos odpisywac bo za noedlugo pewnie ktos zapyta jakich tamponow uzywasz...ppzdrawiam i zyczę Ci duzo cierpliwosci bo ja bym jej na pewno tyle nie miała...

      Usuń
  16. Kiedy Nowy post ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w końcu znajdę na to czas... ale w tym tygodniu na pewno coś się już pojawi :)

      Usuń
  17. Justynko , czy żeby korzystać ze snspchsta to trzeba być zalogowanym ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie korzystam ze Snapchata, więc nie wiem :)

      Usuń
  18. Czy Twoja siostra prowadzi bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Co zwiedzilas Justynko w Katowicach ? Co Ci się tu spodobało ,a co nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem typem zwiedzającego turysty i nie jechałam tam w takim celu (a nawet jeśli bardzo bym chciała, to niestety trafiłam na tak złą pogodę, że żadne wędrówki i zwiedzanie nie wchodziły w grę) :) moim celem podróży było spędzenie czasu ze znajomymi i to przez cały pobyt robiłam :) oprócz tego zakupy, głównie w sklepach typu IKEA (szukanie dodatków do domu po remoncie) i babskie wyjście do klubu :)

      Usuń
  20. Koniecznie pochwal się zakupami w Ikei a przede wszystkim pokojem!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak
    Koniecznie pochwal się co kupiłaś w IKEI .

    OdpowiedzUsuń
  22. A byłaś w jakimś centrum handlowym ??w Katowicach ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Silesia City Center i przelotem w Galerii Katowickiej :)

      Usuń
    2. I jak wrażenia ? Fajne są te galerie ? Ktora lepsza?

      Usuń
    3. Czuję się jak na przesłuchaniu ;-) jak już mówiłam - w Katowickiej byłam przelotem, dosłownie tylko w TK Maxx, więc nie zdążyłam za wiele zobaczyć. Za to Silesia moim zdaniem super :)

      Usuń
  23. Jak oceniasz to miasto ?według Ciebie jest ładne ?czy raczej szare nutę i ponure ?kupe lat temu tam byłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na taką pogodę, że wszystko było szare, mokre i ponure.. Ale do Katowic na pewno jeszcze się wybiorę, więc może wtedy będzie lepiej :)

      Usuń
  24. Świetnie wyglądasz :) Bardzo ładny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń