czwartek, 4 sierpnia 2016

PasteLOVE oraz nowości!

Stały punkt wakacji zaliczony - w końcu pojechałam na basen, spędziłam cały dzień na słońcu i poczułam, że mamy lato! Zrelaksowana i wypoczęta mogę dodać nowy post :)



Postanowiłam, że sierpień będzie moim miesiącem. Takim ode mnie dla mnie. Moje postanowienie trochę wymusił wyjazd mojego mężczyzny, ale uważam, że trzeba we wszystkim szukać dobrych stron i znaleźć coś dla siebie ;-)). Wizyty u fryzjera (teraz jestem już o kolejnych kilka centymetrów "lżejsza" ;)), kosmetyczka, siłownia, domowe SPA - tak wygląda mój plan na najbliższą przyszłość (oczywiście w przerwach od pracy :)). Uwielbiam lato i zamierzam z niego w pełni korzystać!

Nawiązując do rozpieszczania samej siebie, pokażę Wam niektóre moje nowości.

Uwielbiam zegarki. Naszyjniki, wisiorki i cała ta reszta mogłaby dla mnie nie istnieć, ale bez zegarka nie wyobrażam sobie pełnej stylizacji! Tym razem mój wybór padł na markę Jacques Lemans a jeśli chodzi o model, postawiłam na klasykę - złota bransoleta i duża (nie cierpię małych!), biała tarcza. Zdecydowanie ten zegarek w 100% spełnił moje oczekiwania!



Sandałki z pomponami, które są hitem tego sezonu, spodobały mi się na tyle, że zamówiłam kolejną parę. Są idealnym dopełnieniem letnich stylizacji.



W cienkich kombinezonach z cekinami zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Są świetną alternatywą dla sukienek i ciekawym rozwiązaniem na letnią imprezę. Nie mogłam zdecydować się na jeden kolor, więc wzięłam od razu czarny i beżowy ;-)




Znacie to uczucie, gdy podnosicie ręce a koszula, która docelowo miała być schowana, wychodzi Wam ze spodni lub spódnicy? Ja też... i bardzo go nie lubię ;-) dlatego tym razem kupiłam body koszulowe. Przód jest luźny, wykonany z eleganckiego materiału, natomiast rękawy są obcisłe i bawełniane (o taki efekt właśnie mi chodziło!).




Beżowe body są głównym elementem dzisiejszej stylizacji. Od początku miałam na nią sprecyzowany plan - miała być jasna i pastelowa, w sam raz na letnie wieczory. Szorty nie zawsze muszą kojarzyć się ze sportowym stylem i trampkami - ja tym razem postanowiłam wydobyć z nich potencjał i pokazać ich elegancką naturę ;-)) zamszowe szpilki dobrałam pod kolor koszuli, natomiast dodatki utrzymałam w złotej kolorystyce.







Szorty - Bershka
Torebka (kosmetyczka ;)) - Kiko
Zegarek - www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.maybeme.pl
Okulary - ww.brylove.pl

Do zobaczenia! :)

32 komentarze:

  1. niestety wchodzac w linki wyskakauja spodnie jeansowe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd, ale już naprawiony :)

      Usuń
    2. bardzo fajne ale jak dla mnie za gleboki dekolt :)

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc to ja też zamierzam go troszkę zmniejszyć :)

      Usuń
  2. Kochana co to za olejek kokosowy?? Nic o tym a to interesujące 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://totallyjustyna.blogspot.com/2016/06/sukienka-ala-koszula-z-szafy-faceta.html

      bo już było wspomniane : )

      Usuń
    2. To naturalny olej kokosowy w wygodnej saszetce :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam serdecznie :-) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. sandały z pomponami chodzą mi po głowie od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na długo Ci facet wyjeżdża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze not o wspolczuje tak dlugiej rozlaki, oby szybko wam zlecialo :) Czekam na kolejny post. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Oj to długo .pewnie będziesz tęsknić bidulko ; (

      Usuń
    3. Najbliższy weekend jest dłuższy o jeden dzień, więc się zobaczymy ;-)

      Usuń
  6. Gdzie wyjechał? Dlaczego bez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na kursy z pracy nie jeździ się ze swoimi kobietami ;-)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz :) Podobają mi się szpilki, zamszowe buty z reguły są wygodne a ten kolor jest po prostu cudowny. Tylko pozazdrościć relaksu na basenie, idealna forma letniego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znasz firmę Golden Rose ? Jeśli tak ?Co sądzisz o ich produktach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, kiedyś używałam lakiery z Golden Rose i bardzo je lubiłam, ale teraz od dawna już nie kupiłam u nich nic nowego, więc ciężko jest mi się wypowiedzieć na temat tej firmy :)

      Usuń
  9. Cześć Justynko .pisze do Ciebie z prośbą o pomoc . W najbliższą sobotę idę na wesele . Założę białą ,obcisla sukienkę. Sukienka przy dekolcie ma przyszyte perełki. Jest bez rękawów . Do tego mam brokatowa kopertowke ze złotymi metalowymi wstawkami . Doradz prosze jakie buty by do tego pasowały .

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko. W co się ubierasz jak jest taka pogoda jak dzisiaj .czyli chłodno i deszczowo . Chce wyglądAć elegancko. Pracuje w biurze . Zakładam ramoneske , spodnie granatowe ,lub czarne ale mam problem co z butami? Nie chce zakładać butów na obcasie . Zatem jaka jest alternatywa ? Jak nie pada zakładam balerinki ,których mam całe stado :D Prosze o pomoc . Wierna czytelniczka bloga
    ARLETA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat przy takiej pogodzie (i nie tylko ;)) zakładam najczęściej dresy, jeansy lub legginsy, zdecydowanie nic eleganckiego. Ale dla Ciebie zamiast obcasów czy balerinek polecam mokasyny lub lordsy - jest teraz dużo błyszczących modeli, które nie będą się tak brudziły i będą się elegancko prezentować :)

      Usuń
  11. Planuje zakup bronzera. Z jakiej firmy polecasz zakup ? (Oprócz tego który teraz używasz bo on nie jest na moją kieszeń ) mogę wydać max 80 zl . Dodam że jakiś czas temu kupilam bronzer z INGLOTA . po raz pierwszy i ostatni .był on w formie sprasowanych pasków. Po kilku uzyciach zaczęły się kruszyć . Nie była to kwestia złego używania czy też tego że mi on upadł . Tak samo się stało z rozswietlaczem którym byłam malowana w salonie . Mskijazystka przyznała ze pod tym względem produktu się nie sprawdzają .

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuje zakup bronzera. Z jakiej firmy polecasz zakup ? (Oprócz tego który teraz używasz bo on nie jest na moją kieszeń ) mogę wydać max 80 zl . Dodam że jakiś czas temu kupilam bronzer z INGLOTA . po raz pierwszy i ostatni .był on w formie sprasowanych pasków. Po kilku uzyciach zaczęły się kruszyć . Nie była to kwestia złego używania czy też tego że mi on upadł . Tak samo się stało z rozswietlaczem którym byłam malowana w salonie . Mskijazystka przyznała ze pod tym względem produktu się nie sprawdzają .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam ten z Vita Liberata, o którym wspomniałaś (i jestem zadowolona) i właśnie z Inglota (mam w różnych odcieniach te pudry modelujące). Bronzerów z innych firm za bardzo nie znam, ale kiedyś jeszcze miałam bronzer w zestawie z rozświetlaczem ze Sleek i też był niezły (cena ok 40 zł).

      Usuń
  13. Dziękuję za odpowiedź 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jakiej firmy używasz olejku dp włosów ? Kupiłam z Kallos . Miałaś może już ten produkt ? Czy jest Ci znana ta marka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam olejku do włosów :) ale Kallos znam i bardzo lubię maski z tej firmy :)

      Usuń
  15. Czesc mozesz mi powiedziec jaki masz rozmiar tych kombinezonow z cekinami??

    OdpowiedzUsuń