czwartek, 8 września 2016

Biała koszula z dodatkami...

Zapraszam dzisiaj na ekspresowy post ;-)

Od jutra zaczynam urlop. Zamierzam na chwilę zapomnieć o obowiązkach i skupić się na sobie i najbliższych. Mam sporo planów i na pewno nie będę się przez ten czas nudzić ;-)

Ale zanim to nastąpi, podzielę się z Wami dzisiejszą stylizacją. 

Białą koszulę z czerwoną aplikacją połączyłam ze skórzanymi, asymetrycznymi szortami. Koszula ma dość oversize'owy, długi fason, więc przód włożyłam w szorty, natomiast tył zostwiłam luźno puszczony. Nie mogłam nie założyć czerwonych szpilek - nie dość, że są jednymi z moich ulubionych (uważam, że każda kobieta powinna je mieć w swojej szafie, obok czarnych i nude! :)) to komponują się kolorystycznie z ustami na koszuli.






Koszula - www.romwe.com/White-Lip-Print-Blouse-With-Pocket-p-183634-cat-670.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna

Szortywww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna

Szpilki - www.czasnabuty.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletki - www.maybeme.pl
Kopertówka - Kiko

Do zobaczenia za... jakiś czas! ;-)

136 komentarzy:

  1. HEJ ŚWIETNA STYLIZACJA!!!! A mam pytanie przedłużyłaś rzęsy czu to kwestia tuszu i odżywek? są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, przedłużam od niedawna rzęsy :)

      Usuń
    2. Mogę wiedzieć gdzie przedluzasz rzęsy? :) Od dłuższego czasu szukam jakiegoś sprawdzonego miejsca :)

      Usuń
    3. Salon Lejdis w Przemyślu :)

      Usuń
    4. Jaka metoda masz zrobione rzeski? Czy to jedwabne?

      Usuń
    5. Sama nie wiem jaki mam rodzaj rzęs (kurczę... :D) ale to metoda objętościowa :)

      Usuń
  2. Koszula bardzo fajna. te usta dodają jej uroku:) Jakie plany na weekend, wyjeżdżasz gdzieś czy spędzisz wolny czas w rodzinnym gronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach zarówno imprezowanie w domu jak i duże ognisko na wsi, w Bieszczadach oraz wyjazd na kilka dni do Warszawy :)

      Usuń
    2. Jakie plany masz w związku z Warszawa ?

      Usuń
    3. Takie jak zawsze - odpoczynek, zakupy, spotkania i spędzanie czasu ze znajomymi, wizyty w ulubionych knajpach :)

      Usuń
  3. Hello, zastanawiam się właśnie nad tą koszulą, pomysł z ustami i białą koszulą świetny :) a jak z materiałem? to bawełna czy jednak 100% sztuczny poliester? prześwituje bielizna? z góry bardzo dziękuje za odpowiedź i mocno Cię ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Myślałam, że będzie to kolejna ciężka do wyprasowania koszula, a jednak bardzo szybko i łatwo ją wyprasowałam a w trakcie noszenia nie gniotła się (co zawsze ma miejsce, gdy zapinam pasy w samochodzie) :) i nie prześwituje.

      Usuń
  4. Wyglądasz świetnie . Co Twój facet na usta ? Mój jest strasznym przeciwnikiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też był, dopóki ja ich nie zrobiłam ;-)

      Usuń
  5. Justyna,powiesz cos na temat powiekszania ust,czy jestes zadowolona? Bardzo bolało? Wyglądają fajnie,jak długo utrzyma się efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak długo utrzyma się efekt, nie przewidzę tego w jakim czasie wchłonie mi się kwas ;-) jestem bardzo zadowolona i polecam każdemu, kto się nad tym zastanawia i ma jakiekolwiek obiekcje (to Wasze usta i tylko Wasza sprawa, nie ma co się przejmować zdaniem innych :)). Mnie prawie nie bolało (tak samo jak brwi) ale ja mam wysoki próg bólu, więc myślę, że jest to raczej indywidualna kwestia :)

      Usuń
    2. A co robiłaś z brwiami ?

      Usuń
  6. Zdradzisz jeszcze ile płaciłas za usta? Robiłaś je u lekarza czy kosmetyczki? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko i wyłącznie u lekarza! Nie będę publicznie pisać o cenie, bo pani doktor może sobie tego nie życzyć (a pytanie o konkretnego lekarza prędzej czy później i tak na pewno padnie ;)).

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Podoba mi się koszula, z początku ten nadruk wydał mi się hmm, lekko ekstrawagancki jak na mnie, ale ostatecznie stwierdzam, że jest super. Udanego urlopu, ja w tym roku nie miałam i przyznam, że niestety trochę to odczuwam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie robilas te usta u lekarza? W swoim miescie? Chyba ze zdradzisz u jakiego lekarza? Mozesz pokazac zdj ust z bliska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widac , że to wieeeeeelka tajemnica gdzie robione były usta raczej takie rzeczy to nie tajemnica i jeżeli robisz u lekarza to tym bardziej nie ma co byc takim tajemniczym jakby to niewiadomo co było

      Usuń
    2. Żadna tajemnica drogi Anonimie, doktor Aleksandra Szczepańska zrobiła mi je tak dobrze, że nie mam powodów do bycia tajemniczą ;-)

      Usuń
  9. Jaki masz na sobie rozmiar koszuli ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co Cię tak Justynko wzięło na metamorfozy? Rzęsy ,brwi , usta ...szykuje się jakieś specjalne wydarzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic się nie szykuje. Po prostu zawsze jest dobry czas, żeby zająć się sobą ;-)

      Usuń
  11. Justynko ,czy do biakej sukienki pasuje ubrać czerwone lakierowane szpilki ? O do tego pomalować na czerwono usta ? Torebka będzie z innej bajki . Kopertówka brokatowa. Pudrowy róż . (Kreacja na wesele )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopertówka w kolorze pudrowego różu gryzie mi się z czerwonymi szpilkami :)

      Usuń
    2. Rozumiem .Wobec tego jakie dodatki proponujesz ? Mam jeszcze koncepcję by założyć pastelowo różowe szpilki i do tego kopertówka o ktorej wspomniałam. Będzie ok ??

      Usuń
    3. Tak, myślę, że dużo lepiej niż z czerwonymi szpilkami :)

      Usuń
  12. Ile cm ma obcas w tych czerwonych butach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to dużo .wygodnie Ci się w takich wysokich chodzi? Wiem że są nawet 17 cm Ale ja siebie w nich nie widzę .

      Usuń
    2. Tak, w tych czerwonych całkiem nieźle, są dobrze wyprofilowane :) w swojej kolekcji mam też buty na 15 cm obcasie (sandałki), które zakładam na różne okazje (jak wesele czy chrzciny) i pomimo takiej wysokości są całkiem wygodne! :)

      Usuń
    3. A jak założysz takie wysokie obcasy to nie jesteś wyższa od swojego faceta? ja bym była wyższa od swojego . Jak w ogóle go yego podchodzisz jak dziewczyna jest wyższa ?

      Usuń
    4. Nawet jeśli założę baaardzo wysokie obcasy, to nie jestem ani wyższa ani równa ze swoim facetem :)
      Uważam, że wizualnie lepiej wygląda standardowa kombinacja, gdy to mężczyzna jest wyższy, ale jeśli ktoś się kocha, to nie widzę problemu i sensu przejmowania się opinią innych :)

      Usuń
  13. Pasowało by ubrać błękitna koszulę +jeansy+ takie czerwone buty jak Ty masz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) lub jeśli masz ochotę to jeansy możesz zastąpić białymi spodniami :)

      Usuń
  14. Która Polska wokalistke lubisz słuchać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ostatnia piosenka Sylwi Grzeszczak.

      Usuń
    2. Mi w sumie też (lubię ją śpiewać w samochodzie :D) ale to za mało... ;-)

      Usuń
    3. Co za mało ?

      Usuń
    4. Za mało, żebym uznała, że Sylwia Grzeszczak jest moją ulubioną wokalistką :)

      Usuń
  15. Zastanawiam się nad zakupem takiego zegarka jak Ty masz . Z tą różnicą ze tarcza też miała by być złota . Uważasz że tego typu zegarek ze złotą tarczą będzie uniwersalny i klasyczny? Boję się efektu sroki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jeśli będzie bez błyskotek (diamencików itp) to zdecydowanie unikniesz efektu sroki a zegarek będzie klasyczny i uniwersalny, pasujący do wielu stylizacji :)

      Usuń
  16. Kiedyś pisałaś że pracujesz w biurze . Ja również . Co zabierasz ze sobą do pracy ? Chciała bym żeby moje śniadania były urozmaicone .niestety zazwyczaj jest to ciemne pieczywo a do tego różne serki albo łosoś wędzony jakoś nie mam koncepcji. Czy sniadania robisz w domu i zabierasz lunch boxy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniadanie jem zawsze w domu, natomiast na drugie śniadanie zazwyczaj zabieram ze sobą owoce/koktajle lub twarożek, sok warzywny i chrupkie pieczywo (albo wafle ryżowe). Na obiad mam przygotowaną najczęściej sałatkę (z kurczakiem/łososiem/indykiem) albo tak jak Ty wędzonego łososia :) (jednak czasami zdarza się, że obiad jem już w domu)

      Usuń
  17. Ile zaplacilas za bransoletkę która prezentujesz na Insta ? Jest bardzo ładna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 119 zł :) http://www.sotho.pl/home/1800-zlota-bransoletka-kettlebell-be-good-be-happy-be-yourself.html

      Usuń
  18. Z kim się wybierasz do Warszawy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpisze Ci bo to tajemnica na pewno :)

      Usuń
    2. Od kiedy wyjazd z własnym facetem jest powodem do tajemnicy? ;-)

      Usuń
  19. Czy ta bransoletka jest złota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta do której podalas link .

      Usuń
    2. A nie możesz wejść w ten link, skoro go podałam, i sprawdzić? :) wówczas już dawno byś wiedział/a, że jest pozłacana ;-)

      Usuń
  20. Witam. Ja mam z kolei pytanie z innej beczki. Orientujesz się może czy u Nas w Przemyślu zakupię gdzieś vode collagen? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej miesiąc temu prowadziłam w Przemyślu poszukiwania tej wody, ale nie zakończyły się sukcesem :( i dlatego kupuję ją w Rzeszowie

      Usuń
    2. A jakie działanie na ta woda ?

      Usuń
    3. Ile ona kosztuje i czy ma smak zwykłej wody ?

      Usuń
    4. Nie ma smaku zwykłej wody :) kosztuje 7-10 zł a od zwykłej wody różni się tym, że zawiera kolagen, witaminy itd :)

      Usuń
  21. Tak jak sądziłam bo ja także od dłuższego czasu próbuję ją "upolować" po przeczytaniu wielu recenzji tym bardziej, że sama prowadzę bardzo aktywny tryb życia. Pewnie zdecyduję się na zakup kilku butulek różnego rodzaju bezpośrednio z ich strony. A powiedz mi gdzie w Rzeszowie ją dostanę nq 100%? Bo będę za tydzień ale tylko "przelotem" i nie chciałabym stracić czasu na bezskuteczne poszukiwania :-( Bardzo dziękuję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję w Piotr i Paweł w Millenium Hall :) słyszałam, że Voda jest też w Almie

      Usuń
  22. Czy pasuje wg Ciebie pójść na wesele w czarnej koronkowej sukience ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak! (ja to w ogóle nie lubię tych wszystkich zakazów, nakazów, to nie pasuje, tamto nie wypada... ;))

      Usuń
  23. Justynko. Moja wyrocznio, czy ubrala byś sukienkę w kolorze ecru a do tego czerowna torebka i czerwony buty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zabrzmiało bardzo odpowiedzialnie! ;-) tak, ja bym tak ubrała :)

      Usuń
  24. Ile miałaś wstrzykiwanego ml kwasu hialuronowego?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie odnośnie bielizny calvin klein. Jaki masz rozmiar majteczek xs czy s? Ja też jestem taka drobna jak Ty i nie wiem który rozmiar będzie lepszy, tą bieliznę zamawiam pierwszy raz, obawiam się że xs mogą być trochę ciasne. Proszę doradź mi. Domyślam się że górę masz S tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, top mam w rozmiarze S a stringi XS :)

      Usuń
    2. Czyli brać XS? Nie są za ciasne? Dzięki za odpowiedź:-)

      Usuń
    3. Nie wiem jaki rozmiar powinnaś brać, bo Cię nie widzę ;-) ale ja mam XS i są w sam raz :)

      Usuń
    4. Jestem taka chudzina jak Ty jeśli Na Ciebie XS jest dobra to na mnie też zapewne będzie ;-) dzięki za pomoc

      Usuń
  26. Dorwalas te błyszczyka z hean? Byłam dzisiaj w dwóch drogeriach gdzie mają tą firmę ale niestety blyszczyków nie sprowadzają, chciałam obczaić kolory ale stacjonarnie nie da rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je stacjonarnie, gdy kupowałam ten kolor Sporty Nude (sklep Wispol w Rzeszowie), ale w Warszawie już ich nie dokupiłam, bo wszystkie sklepy z asortymentem Hean były daleko (a te, do których miałam bliżej, nie miały tych błyszczyków w ofercie). Dlatego zamierzam dokupić inne odcienie online :)

      Usuń
    2. A oglądałas inne kolory? Mi zależy na różu i brązie/beżu, możesz coś polecić? Będę musiała zamówić je przez internet bo stacjonarnie ich nie dorwę bo słabo z ich dostępnością.

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc ja szukałam konkretnie odcień nude i tylko na ten kolor zwróciłam uwagę

      Usuń
  27. Wyglądasz jak zawsze świetnie! Też mam pytanie odnośnie rzęs. Widziałam Twoje rzęsy po odżywce l4l i byłam pod wielkim wrażeniem, bo były obłędne. Odżywka się nie sprawdziła? Zauważyłaś jakieś skutki uboczne? Pytam, bo po oglądaniu Twoich zdjęć mam ochotę kupić tą odżywkę. Przedłużyłaś je dlatego, że chciałaś poprostu czy odżywka się nie sprawdziła po dłuższym stosowaniu? Będę wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka działa, dopóki jej używasz. Po odstawieniu rzęsy wracają do poprzedniego stanu. Ale naturalne rzęsy, nawet najbardziej długie i gęste, nigdy nie będą wyglądać tak spektakularnie, jak te sztuczne :) a mi właśnie o taki efekt chodziło (i o oszczędność czasu przy malowaniu :)).

      Usuń
    2. Justynko a gdzie nocowalas w Warszawie ? Masz jakiś sprawdzony hotel ?

      Usuń
    3. W Warszawie mieszkam zawsze u mojego (przyszłego ;)) szwagra :)

      Usuń
  28. Justynko , w którym roku zdawalas prawo jazdy ? Przede mną egzamin teoretyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! :) ja zdawałam 5 lat temu :)

      Usuń
    2. Dziękuję . Mam nadzieję ze się uda zdać .za którym razem Ty zdalas jeśli można spytać ?

      Usuń
    3. Teorię za pierwszym, jazdę za drugim razem :)

      Usuń
  29. Jakoś czas temu Prezentowalas mam swój wówczas nowy zakup marynarkę . Biała z czarnymi lamowkami .czemu nie focxrksla się ona jeszcze pokazania jej w stylizacji ?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę, którą masz na myśli :)

      Usuń
    2. Na tym zdjęciu miałaś białe spodnie ,czarna koszulkę ,marynarka była Biała i miała takie lampasy czarne . Zdjęcie robiłaś przed lustrem . Aparatem fotograficznym .z tyłu było rozłożone łóżko .

      Usuń
    3. Na tym zdjęciu miałaś białe spodnie ,czarna koszulkę ,marynarka była Biała i miała takie lampasy czarne . Zdjęcie robiłaś przed lustrem . Aparatem fotograficznym .z tyłu było rozłożone łóżko .

      Usuń
    4. Marynarka ta nie miała guzików tylko haftki. Nie miała takich tradycyjnych klap tylko takie wstawki czarne które przypominają klapy .nie wiem co mogę jeszcze napisać by pomóc Ci sobie przypomnieć ;)

      Usuń
    5. Wiem, o którą chodzi :) jakoś nie przypadła mi do gustu i nigdy jej na sobie nie miałam :)

      Usuń
  30. Czy Wy z siostrą jesteście tego samego wzrostu ? Ona wydaje się być dużo chudsza od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet jeśli by była, to co? Jakoś nie czuję się przy niej jak grubas ;-) pewnie dlatego, że jest ode mnie ok 14 cm wyższa ;-)

      Usuń
    2. Absolutnie nie miałam na myśli ze jesteś gruba . Mając wybór wybrała bym Twoja figurę .siostra jest za szczupla ale zapewne przytyje i bedzie ok .Jeszcze jest mlodziutka.Nawiasem mówiąc strasznie duża różnica wzrostu jak na siostry .pewnie każdą z Was odziedziczyła geny wzrostu po innym rodzicu .

      Usuń
    3. Słucham? "będzie ok"? Jest ok! Ada ma super figurę a mój blog to nie miejsce na ocenianie jej sylwetki ;-)

      Usuń
  31. Justynko a ile Ty masz w ogóle wzrostu ??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 158 cm (wiele razy o tym wspominałam ;-))

      Usuń
    2. No może wspominalas Ale nie zakładaj ze każdy śledzi tak skrupulatnie twój blog.

      Usuń
    3. Całkiem niedawno z kolei ktoś zarzucił mi, że po co tak często wspominam na blogu o tym, że jestem niska... no nie dogodzi ;-)

      Usuń
  32. Jak myjesz Judtynko twarz to czy sztuczne rzęsy się nie odklejaja ? Czy jest tak ze z dnia na dzień tych rzęs jest mniej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robię demakijaż, to omijam okolice rzęs (żeby ich nie trzeć i nie uszkodzić). Rzęsy myję osobno, wodą i pianką (woda nie rozpuszcza kleju, więc bez obaw). Oczywiście, że z czasem rzęs jest mniej, bo wypadają razem z naturalnymi, ale nie jest to drastyczna różnica, widoczna z dnia na dzień :)

      Usuń
  33. Masz tyle ubrań .zdarza Ci się "nie mam w co się ubrac "??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewala bym się takiej odpowiedzi .też uważam że masz dużo ubrań .no ale cóż ... Witaj w klubie :)

      Usuń
  34. Jesteś ładna dziewczyna .czy twój chłopak często prawi Ci komplementy ? Czy raczej jest oszczędny w tej sprawie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest oszczędny, jeśli chodzi o komplementy ;-)

      Usuń
  35. Czy twoja siostra też prowadzi bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej kiedy nowy post????Rzadko tu bywasz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, rzadko bywam, bo najzwyczajniej w świecie nie mam czasu... wcześniej ponad tydzień urlopu spędziłam w Bieszczadach i w Warszawie (bez laptopa ;)), teraz pracuję (czasami od rana do nocy), a w ostatni weekend byłam na weselu. Blog to dodatek do mojego życia, na który niestety nie zawsze mam czas. Ale myślę, że w tym tygodniu pojawi się jakiś post :)

      Usuń
  37. W co byłaś ubrana na poprawinach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na sobie bluzkę odsłaniającą ramiona, zamszową spódnicę maxi z dużym rozcięciem i wysokie koturny :)

      Usuń
  38. Masz w swojej szafie klasyczny trencz ?zastanawiam się nad jego zakupem . Czy to must have każdej kobiety ? Jak np. ramoneska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że tak, bo jest klasyczny i ponadczasowy. Ja niestety swojego nie mam, ale tylko dlatego, że wszystkie są na mnie za duże :( ostatnio znalazłam idealny model na wyprzedaży w Pimkie, no ale jednak nie leżał tak idealnie, jak ja bym chciała (był za szeroki)...

      Usuń
    2. Uważam, że tak, bo jest klasyczny i ponadczasowy. Ja niestety swojego nie mam, ale tylko dlatego, że wszystkie są na mnie za duże :( ostatnio znalazłam idealny model na wyprzedaży w Pimkie, no ale jednak nie leżał tak idealnie, jak ja bym chciała (był za szeroki)...

      Usuń
  39. Mam pytanie - jakich kosmetyków uzywasz aby przy zrobionym " kitku" na górze zadne włoski nie odstawały. Widzę ze masz idealnie " ulizane " podoba mi sie to i nie potrafie uzyskać takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włoski sterczą jak szalone i nie jestem w stanie ich okiełznać ;-) przed wyjściem z domu używam zawsze lakieru do włosów, więc na zdjęciach wydaje się, że są gładkie, ale zaraz po niedługim czasie zaczynają znowu odstawać. Ehh... :)

      Usuń
  40. Hej Justynko . Stylizacja mi się bardzo podoba . Mam podobną bluzkę tylko z większą ilością ust . Dzięki Tobie juz wiem z czym ją polacze ,dziękuję 😊 Jusrtnko, a tak przy okazji wspominalas ze pracujesz ,chodzisz na siłownię prowadzisz bloga . Masz każdego dnia czas żeby spotkać się że swoim facetem ? Ja nie ukrywam że mam z tym problem . Nie starcza mi czasu na wszystko .kończę pracę o 18 ,zanim dojadę do domu jest prawie 19... naprawdę mało czasu wolnego😦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facet pracuje na różne zmiany, więc jest to znacznym utrudnieniem (czasami jest tak, że gdy ja kończę pracę, to on swoją zaczyna lub na odwrót), ale staramy się spędzać ze sobą jak najwięcej czasu i w miarę możliwości widywać się codziennie (chociaż wiadomo, że nie zawsze to wychodzi) :)

      Usuń
  41. Sprawiasz wrażenie osoby wyniosłej. Popraw mnie jeśli się mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja nie zamierzam Cię poprawiać ;-) ja czekam na argumenty ;-)

      Usuń
    2. Co za bezsensowne stwierdzenie . Jak można wyciągać takie wnioski nie widząc kogoś na oczy ?!

      Usuń
    3. Oj tam, przecież w internecie można wszystko... ;-)

      Usuń
    4. Nie zgadzam się że można wszystko !

      Usuń
  42. witam jest pani sliczna a makijaze pani cudne prosze mi napisac jakiego podru czy podkładu pani używa jest mega !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) o ile dobrze pamiętam, to akurat na tych zdjęciach nie miałam na twarzy podkładu :) ale polecam podkład Estee Lauder Double Wear (teraz, gdy zima tuż tuż, znowu sama do niego powrócę :))

      Usuń