piątek, 2 września 2016

Rozkloszowana spódniczka w towarzystwie luźnego swetra & nowości...

Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak długo mnie tu nie było! 

Sierpień minął mi w zastraszającym tempie, ale okazał się być całkiem niezły ;-) dzięki temu, że byłam sama, mogłam wykorzystać tą przestrzeń dla siebie. Częściej niż kiedykolwiek odwiedzałam salony kosmetyczne, śmigałam na siłownię, spędzałam czas z najbliższymi. Kobietki, pamiętajcie, żeby w miarę możliwości starać się poświęcać samej sobie trochę uwagi i czasu (chociaż wiem, jakie jest to trudne przy nadmiarze codziennych obowiązków i z milionem spraw do załatwienia)! Kobieta zadbana i dopieszczona (przez samą siebie :)) to kobieta szczęśliwa. Nikt tak o nas nie zadba, jak my same :)

W mojej szafie uzbierało się trochę nowości. Dzisiaj pokażę kilka z nich (jeśli ktoś jest ze mną na Instagramie to na pewno już je tam widział :)).

Czarne szpilki - klasyka. Nic dodać, nic ująć.

www.deez24.pl



Przez całe lato szukałam płaskich sandałków z kryształkami (koniecznie w złotym odcieniu). Idealny model udało mi się znaleźć dopiero pod koniec sierpnia, ale za to tańsze o połowę w stosunku do ceny wyjściowej ;-)

www.facebook.com/joliefemme.butique/?fref=ts



(obok kombinezon w cekiny z www.shein.com)

Bardzo cenię sobie uniwersalne, ponadczasowe, białe koszule. Tym razem jednak zamiast kolejnej gładkiej wybrałam koszulę z całuśnym dodatkiem ;-)

www.romwe.com/White-Lip-Print-Blouse-With-Pocket-p-183634-cat-670.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna



Kolejną nowość przemyciłam już do zestawu.

To rozkloszowana spódniczka w odcieniu militarnej zieleni (od kilku sezonów zdecydowanie jest to jeden z moich top kolorów). Jest w sam raz "stercząca" i ma kieszenie po bokach (a z racji tego, że często chodzę w dresach, mam już nawyk wkładania rąk do kieszeni, więc jest to dla mnie duży atut bo znika problem pt. "nie mam co zrobić z rękami" ;-)). Połączyłam ją z luźnym swetrem, opadającym na jedno ramię. Dodatki są jak zwykle w złotej tonacji, natomiast torba kolorem nawiązuje do spódniczki.






Spódniczka - www.marsala-butik.pl
Sweter - no name
Szpilki - www.labotti.pl
Torebka - H&M
Okulary - www.brylove.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletka - no name

Wiele razy pytałyście o to, jak wygląda mój pokój po remoncie. Tylko, że ja wielkiej rewolucji w nim nie zrobiłam :) zmiana jest w kolorze ścian i w dodatkach. Teraz jest dużo jaśniejszy (czego niestety zdjęcia nie oddają), skromniejszy i wyposażony w sporą ilość pudełek i poduszek ;-)



Jeśli macie jakieś pytania - śmiało piszcie :)

Na wrzesień mam mnóstwo planów. Zapowiada się on bardzo pracowicie ale też bardzo towarzysko i pod znakiem imprez. Postaram się jednak częściej tu zaglądać :)

Do zobaczenia!

56 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Pozdrawiam, Aneta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bosko! kolorystycznie mój styl,z klasą a nogi świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw jak zawsze. Widzę ze masz sztuczne rzesy, co Cie skusiło? wiem ze swoje masz długie dlatego zastanawia mnie to :) Mozna wiedziec czy robiłaś coś z ustami, bo wydają sie większe niż zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościłam mamie ;-) tak, robiłam.

      Usuń
  4. Różowo mi ;) Fajny pokój, też mam sporo różowych dodatków w pokoju. Wydawało mi z wcześniejszych postów, że Twój pokój jest trochę wiekszy. Też chciałam kupić to lustro ale zrezygnowałam bo jest bardzo wąskie a ja jednak wolalabym trochę większe tzn szersze. Pokój masz tylko dla siebie czy musisz go dzielić z siostrą? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justyna czy to lustro masz moze z Jyska? Mam takie samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje Instagram Twoj i Twojej siostry i jestem pod wrazeniem Waszej urody, jestescie po prostu przesliczne!!! :))

    PS. Wygladasz super, piekne masz nogi kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję, bardzo mi miło! :)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Podoba mi się sweter, bo bardzo lubię motyw odsłoniętego ramienia. Nowości też super, mi do tej pory nie udało się znaleźć idealnych czarnych szpilek, ale również w sierpniu na wyprzedaży wyhaczyłam 2 pary sandałków na koturnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mi się wydaje czy powiększyłaś sobie usta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt super . A czym zrobiłaś ?

      Usuń
    2. Kwasem hialuronowym (Emervel) :)

      Usuń
  9. Witaj Justyno. czym w tej chwili podtrzymujesz swoją opaleniznę? Czy stosujesz jakieś suplementy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stosuję, ale jeszcze niecałe dwa tygodnie temu korzystałam ze słońca :)

      Usuń
  10. Wygladasz super . Bsrdzo fajne kolory ubrań . Czy Ty sobie robiłaś coś z ustami ? Sa takie pełniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dawno ? Czy były na początku opuchnięte ? W jakiej cenie był Twój zabieg ? Przymierzam się ale zaproponowano mi za wysoką cenę . Pewnie dlatego że nie mają konkurencji w pobliżu .

      Usuń
    2. Napisz do mnie maila albo na Facebooku, to Ci wszystko opowiem :)

      Usuń
  11. Pokój fajny . Radziła bym dodać na okna firanki ,zaskonki . Zyska na przytulnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisiały przez 5 lat i już znudziły mi się :)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz. Nie myślałaś nigdy, żeby ściąć włosy na dłuższego boba? Masz proste włosy i myślę, że pasowałaby ci taka fryzura. Jest elegancka i szykowna. A długość pozwala na związanie wlosów. Tak z ciekawości pytam, czy nie korci cię, żeby coś zmienić w związku z wlosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam i mój fryzjer mnie na to namawia, ale ja nie wyobrażam sobie, żebym nie mogła związać mojego ulubionego koczka czy wysokiego kucyka :) wygoda wygrywa :)

      Usuń
    2. Z jakiego salonu fryzjerskiego korzystasz? ?

      Usuń
    3. Pracownia fryzur Mateusz Dziwisz w Sanoku

      Usuń
  13. A co masz z firmy vubu? Ja zamówiłam w sobotę kardigan .ciekawe kiedy przyjdzie przesyłka . Nie podali mi numeru monitorowania jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstwo rzeczy, w tym właśnie swetry, sukienki, koszule. Zawsze wszystko przychodzi :)

      Usuń
  14. Jaka jest różnica wieku między Tobą, a siostra ? Obie jesteście bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w moim i jej imieniu :) jestem od Adrianny 5 lat starsza.

      Usuń
    2. Czyli ona ma 18 lat :)fajny wiek ... oh kiedy mi to przeleciało ?!

      Usuń
    3. Oj tam, każdy wiek jest fajny! :)

      Usuń
    4. Skoro Twoja siostra ma lat 18 to czemu nie chodzi już do szkoły ?

      Usuń
    5. Bo zauważyłam że na instagramie miała zdjęcia z urlopu . A już jest wrzesień więc zaczęła się szkoła .

      Usuń
    6. Cóż, prezentów się nie wybiera - ma urodziny we wrześniu, więc we wrześniu dostała wycieczkę ;-) a szkoła nie zając, nie ucieknie.

      Usuń
    7. To pewnie jak ja jest spod znaku Panny .też mam urodziny we wrześniu :)pozdrawiam .a swoją drogą co to kogo obchodzi czy ktoś idzie do szkoły czy jedzie na urlop... bez sensu komentarz .

      Usuń
    8. Adrianna akurat to już waga, ale nasza mamuśka to panna :)
      PS. Wszystkiego najlepszego! :)

      Usuń
  15. Co planujesz założyć do tej koszuli z ustami Justynko ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dzisiaj pokażę stylizację z tą koszulą :)

      Usuń
  16. Oglądałam profil twojej siostry na instagramie . Jest śliczna dziewczyna . Tylko dlaczego ona jest taka smutna . Na żadnym nie widać uśmiechu :( nawet nie widać zębów na tak wiele zdjęć ani jednego radosnego. Co jest ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nie masz innych problemów???

      Usuń
    2. Nie mam nic złego na myśli .przepraszam. Tak tylko pomyślałam że było by jeszcze piękniej oglądać radosny wyraz twarzy . Ot tyle ;) nie denerwuj się Justynko . P.s .wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji.

      Usuń
    3. Ja oglądam codziennie radosny wyraz twarzy mojej siostry :) ale szczerzenie się do aparatu nie należy do Adrianny ulubionych zajęć ;-)
      PS. Dziękuję :)

      Usuń
  17. Kiedyś ktoś zapytał skąd czerpiesz inspiracje.wymienilas kilka dziewczyn z instagrsmu . Zapamiętałam tylko Karolinę Banaś. Czy mogę prosić o przypomnienie tych pozostałych ?,z góry dziękuję .co do stylizacji , to po prostu rewelacja !!! Zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zachwyca :)

      Usuń
    2. Dziękuję ) przeglądnij proszę na Instagramie osoby, które obserwuję, bo doszło mi jeszcze trochę nowych i jest ich dość sporo do wypisania :)

      Usuń
    3. A jak się to sprawdza kogo przeglądasz ?Ja nie mam konta czy mimo to będę mogła Justynko to sprawdzić ?

      Usuń
    4. Ciężko mi powiedzieć, bo ja konto mam i wszystko widzę :) po prawej stronie profilu jest zakładka "obserwowani" i tam widać, kogo ja obserwuję

      Usuń
  18. Witam, jaki masz rozmar spódniczki? Planuję kupić, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmniejszy, a z tego co pamiętam, to chyba S był najmniejszy dostępny :)

      Usuń
  19. Hej �� czy spódniczka jest jeszcze gdzieś dostępna w sprzedaży szukam takiej lecz czarnej ��

    OdpowiedzUsuń