czwartek, 29 września 2016

Szal w roli swetra, czyli klasyka w jesiennym wydaniu...

Ufff.. udało mi się zdążyć z nowym postem przed końcem września! ;-)

Buty, buty, buty... tych zdecydowanie nigdy za wiele! W ostatnim czasie wzbogaciłam swoją kolekcję o kolejne dwie pary.

Zamszowe botki z frędzlami urzekły mnie od pierwszego wejrzenia! Są bardzo zgrabne i idealne do jesiennych zestawów.

www.renee.pl



Chociaż czuję jeszcze resztki lata (i zaczynam za nim intensywnie tęsknić...) to nie przeszkodziło mi to w skuszeniu się na kozaki ;-) to moja pierwsza para w tym sezonie (przyznam, iż uważam, że są cudowne! ;)). Natomiast nie są to moje pierwsze kozaki za kolano - ten fason króluje w moich stylizacjach od co najmniej dwóch sezonów! A ja dopiero się w tym temacie rozkręcam... ;-)



Jednak, żeby nie przenosić się jeszcze w ten zimowy klimat, pozostaniemy na razie przy jesieni :)

Dzisiejsza stylizacja jest pierwszą, typowo jesienną, która pojawia na blogu w tym roku (i gdy patrzę na poprzednią, w samej koszuli i szortach, to aż łezka mi się w oku kręci i tęsknię za tymi ciepłymi dniami). Jest to dość proste i klasyczne połączenie. Białą, gładką koszulę zestawiłam z jeansowymi spodniami z przetarciami (to set, który zawsze się sprawdza :)). Na wierzch narzuciłam duuuuży, ciepły szal (chociaż bliżej mu do koca ;-)), który pełni rolę swetra lub kurtki.








Koszula - Mango
Jeansy - Reserved
Szal - no name (bazarek ;-))
Botki - www.renee.pl
Bransoletka - www.maybeme.pl
Okulary - H&M

Na dzisiaj to już wszystko. Do zobaczenia za niedługo! :)

80 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja , botki cudowne :).Podoba mi się to ,że w swoich stylizacjach pokazujesz ubrania na "każdą kieszeń" , a nie ciuszki za 1000 zł.Brawo ;) Oby tak było dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) wybieram sie za tydzień do Warszawy :) mogłabyś napisać na jakiej ulicy znajduje sie ten bazar ? Czy jest taki sam jak nasz Przemyski ? Świetna stylizacja , a usta petardaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odwiedzam ten na ul. Bakalarskiej. Jest to zdecydowanie inny świat, niż ten nasz bazarek w Przemyślu (jest dużo większy i pełno na nim "kolorowych" ludzi ;-)). Jeśli będziesz miała czas i transport, to polecam również hale na Marywilskiej.

      Usuń
  3. Wyglądasz obłędnie! Mam pytanie nie na temat. -Twoja siostra przedłuża rzęsy czy ma naturalne? Od razu rzuciły mi się w oczy na instagramie a nie zapytam osobiście, bo nie mam tam konta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram post wyżej fajnie ze ubrania sa z roznych przedziałów cenowych:)Świetna stylizacja;) tez jestem taka szczupła jak Ty ale musiałam zrezygnować na jakiś czas z ukochanych dzinsów bo w brzuszku rośnie maluszek:)Ale odgapie pomysł z szalem boski;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      PS. Dresiki też są fajne, a Wam życzę dużo zdrówka! :)

      Usuń
  5. Mam te botki,niestety według mnie sa mega niewygodne... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko czy te jeansy za 139 jaki brałaś rozmiar ŚLICZNY ODCIEŃ

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Podoba mi się torebka, ostatnio mam fioła na punkcie szarego koloru. Mi również przypadły do gustu kozaki za kolano, bardzo chcę znaleźć jakieś na zimę, ale na płaskiej podeszwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozaki za kolano są świetne, polecam :)

      Usuń
    2. Będę szukała, aczkolwiek ciężko jest znaleźć ocieplane :) Większość modeli ma cienką, zamszową cholewkę.

      Usuń
  8. Wyglądasz wspaniale! Tak elegancko i nowocześnie. Bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygodne te botki? Są bardzo ładne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że z platformą byłyby wygodniejsze, ale są i tak całkiem stabilne i niezłe :)

      Usuń
  10. Kochana wyglądasz świetnie, bardzo podobają mi się spodnie proszę napisz czy są one z aktualnej kolekcji? I jaki to jest materiał jeansu taki twardy czy bardziej naciągly? Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to aktualna kolekcja a materiał to zwykły, tradycyjny jeans :)

      Usuń
  11. Ależ Ty super wyglądasz ! Jesteś dla mnie mistrzynią w dobierania ubrań :) wielki ukłon w Twoja stronę .

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wysoka czy będą mi pasowały według Ciebie kozaki za kolano ? Boję się ze to dodatkowo doda mi wizualnie centymetrów co nie jest mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widząc moją siostrę, która jest wysoka i nosi takie kozaki, uważam, że będą pasowały! :)

      Usuń
    2. A ile ona ma wzrostu ?

      Usuń
    3. A jaki nosi rozmiar .bo ja 39 i wydaje mi się ze w tym rodzaju obuwiu stopa wydaje się być taka duża .

      Usuń
    4. Taka wysoka i taką ma małą stopę ? Niemożliwe .jak ona może utrzymać równowagę ??? Szok !

      Usuń
    5. Od kiedy wzrost idzie w parze z rozmiarem buta?

      Usuń
    6. No od zawsze . Przecież to logiczne . Wysoka osoba zawsze ma większą stopę niż ta niższa . Mówię Ci . Jak chcesz to zapytaj siostrę czy na pewno ma taki rozmiar . Wyprowadzi Cię z błędu . Musialas coś pomylić .

      Usuń
    7. Udało Ci się mnie rozbawić ;-) nosimy razem te same buty, więc nie muszę jej o nic pytać (poza tym wiem chyba wszystko o mojej siostrze, jej wymiarach, rozmiarach itd ;-))

      Usuń
    8. Zamieniacie się butami ? Macie wspólne buty ?

      Usuń
    9. Stopień Twojej dociekliwości zaczyna być uciążliwy ;-) tak, czasami pożyczam siostrze np. szpilki i nie widzę w tym nic dziwnego.

      Usuń
    10. haha jaka konwersacja ;>
      moja siostra jest wyższa i ma rozmiar mniejszy niż ja : D

      Usuń
  13. Ja też nie lubię tej pory roku .najlepiej by było gdyby na przemian była wiosna i lato :) czy Ty też uważasz że najlepiej się można ubrań i zaprezentować w ciepłe dni ? Ja jakoś nie potrafię się tak fajnie ubrać w zimę . Czapka ,gruba kurtka to wszystko psuje :/ ciężko uzyskać efekt Wow :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też tak uważam... dla mnie temperatura w okolicach 30 stopni mogłaby być przez większość roku (ok, w grudniu zgodziłabym się na ten jeden zimowy miesiąc, bo Boże Narodzenie i tak dalej ;)). Ale jako, że tak nie jest, to w okresie od października do kwietnia mam ochotę zapaść w zimowy sen ;-) Zdecydowanie wolę lżejsze ubrania, gołe nogi (nie cierpię rajstop!) i wysoką temperaturę :)

      Usuń
  14. Justynko, myślę że fajnie by było jak byś przygotowała post ze stylizacja na taką deszczową pogodę która jest dzisiaj za oknem .z wykorzystaniem kaloszy ,jakiegoś jesiennego plaszczyka no i może parasolki ,bo zapewne i ona nie ma u Ciebie przypadkowego koloru tylko współgra z resztą ,choc może nie koniecznie ? Zastanawiam się nad zakupem przez Internet jakiejś ciekawej parasolki ,z wzorem ;motywem ... jeszcze nie wiem ,do tej pory zawsze kupowałam nudna niebieska w Rossmannie no i myślę że czas to zmienić i wprowadzić ciekawszy element do tej nie ciekawej pogody za oknem . Kończę jeść śniadanie i zbieram się do wyjścia do pracy ; buuu jak tam pada i jest ponuro . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo jest to do zrobienia, bo na zewntąrz jest urwanie chmury, a w domu przy takiej pogodze panują egipskie ciemności... parasolkę mam przypadkową i używam jej sporadycznie, bo wszędzie przemieszczam się samochodem a mój strój przy takich warunkach to dres lub jeansy i kalosze. Nic specjalnego, co byłoby warte pokazania :)
      PS. Czekam już z utęsknieniem na słońce! :(

      Usuń
  15. Mam pytanko bo mam podobną figurę do twojej i chce zamówić te spodnie niestacjonarnie przez internet i nie wiem czy s czy xs ile masz wzrostu i ile ważysz i czy te spodnie się trochę uciągają bo czasami 34 rozmiar jest dość duży. Pozdrwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 158 cm wzrostu i ważę ok 46 kg. Te spodnie kupiłam w rozmiarze 34, ale jakby istniał 32, to pewnie wzięłabym 32 :)

      Usuń
  16. Justynko jak byś mogła zmierzyć w pasie i w biodrach i szerokość nogawki na dole byłabym wdzięczna ponieważ bedę zamawiać przez internet ale tam nie ma dokładnych wymiarów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czakam Justynko na odpowiedź .

      Usuń
  17. A po co ci te dane ?:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co słuchasz ? Bo nie rozumiem.

      Usuń
    2. O jakie dane Ci chodzi? Bo to ja nie rozumiem ;-)

      Usuń
    3. No ja odpisalam osobie która chciała znać szerokość nogawki spodni .dziwne jest to dla mnie pytanie ,więc zapytałam ta osobę po co jej te dane .

      Usuń
    4. Napisałaś to jako osobny wątek a nie odpowiedź, więc nie skojarzyłam ;-)

      Usuń
    5. Czekam i czekam ... na odpowiedź :)

      Usuń
    6. Jak będę wieczorem w domu to postaram się pamiętać i zmierzyć

      Usuń
    7. I czekam ... i czekam ....

      Usuń
    8. Na górze (mniej więcej na wysokości guzika) na płasko mają ok 35 cm a nogawka na dole ma ok 11,5 cm

      Usuń
    9. Czy to spodnie z aktualnej kolekcji? Piękny zestaw :)

      Usuń
    10. Tak, kupiłam je we wrześniu :)

      Usuń
  18. Widziałam , ze stałas z Policjantem na Grunwaldzkiej .... jakieś nieprzyjemności Cie spotkały ? Ps. Piesek prezentował sie pięknie w Twoich ramionach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza kolizja w życiu - kobieta we mnie wjechała...
      PS. Piesek był strasznie przestraszony :(

      Usuń
    2. Na szczescie nic sie nikomu nie stało :* Ty tez wyglądałaś na przestraszona . Nie chciałam podchodzić i robic głupiego tłumu . Mam nadzieje ze sie wszystko dobrze zakończyło .

      Usuń
    3. Ojej . To smutne . Najważniejsze że Tobie się nic nie stało .a auto bardzo ucierpialo?

      Usuń
    4. Czekam na opinię rzeczoznawcy, bo chyba jest poważniej niż się na początku wydawało (wizualnie tylko był uszkodzony zderzak, a okazuje się, że może być cała konsturkcja naruszona) :(

      Usuń
  19. Kiedy będzie nowy post ? Nie mogę się doczekać czegoś nowego . Już przebieram nogami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że najszybciej po weekendzie. W tym tygodniu codziennie padał deszcz (a gdy na chwilę przestawał, to ja byłam w pracy) a najbliższy weekend spędzę na uczelni, więc niestety nie mam okazji do przygotowania czegoś nowego. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ile godzin spędzasz w pracy ?

      Usuń
    3. 7-8 godzin w jednej + dorywczo po kilka godzin w drugiej (zdjęcia do sklepu Topubrania)

      Usuń
  20. Stylizacja jak zawsze warta zachwytu. Mam pytanie, jakiego tuszu uzywasz do malowania dolnych rzes, też mam sztuczne rzesy i zastanawiam sie jaki tusz bedzie odpowiedni do dolnej części rzęs. Czy mogłabys polecic kosmetyki zapobiegające błyszczeniu cery po nałożeniu makijażu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd mam sztuczne rzęsy to nie maluję dolnych :) a jeśli chodzi o świecenie się twarzy to moję jedynie polecić puder ryżowy z Paese (od dłuższego czasu sama nie mam tego problemu, więc nie znam innych patentów :)).

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz, na pewno skorzystam. Czy mogłabyś polecic jakiś podkład odpowiedni na zime dostępny w rossmanie? Chciałabym skorzystać z promocji - 49% i zastanawiam się co wybrać :)

      Usuń
    3. W zimie używam podkładu, którego nie kupisz w Rossmanie :(

      Usuń
    4. i ostatnie pytanie zanim Cię zamęczę, czy puder pease naklada sie na makijaz czy pod?

      Usuń
    5. Na podkład :) ten puder ładnie matuje i nie bieli buźki :)

      Usuń
    6. A można go dostać w Rossmannie ? Bo ja też chce kupić puder w promocji .

      Usuń
    7. Firma Paese nie jest dostępna w Rossmanie. W niektórych miastach Paese ma wysepki w galeriach handlowych, można ją też dostać w drogerii Wispol no i w sklepie internetowym

      Usuń
    8. Firma Paese jest rownież dostępna w Drogeriach Polskich :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
    9. Czyli jakich ? Podaj nazwę proszę .

      Usuń
    10. Jak na moje oko "Drogerie Polskie" to jest nazwa...

      Usuń
    11. Dziękuję :)

      Usuń
  21. Tak, " Drogerie Polskie " to jest nazwa :-)

    OdpowiedzUsuń