poniedziałek, 10 października 2016

Beżowy total look, czyli duży sweter i kozaki za kolano...

Wieczory są coraz dłuższe i zimniejsze, a bez kocyka i ciepłej herbaty (albo lampki wina ;-)) ani rusz. Ale nie jest to wcale takie złe... jeśli do powyższego zestawu dołączy ogień w kominku i dobre towarzystwo obok, to jesień naprawdę da się przeżyć (nawet taką kapryśną, jaką obecnie mamy) ;-)

Nowy sezon to idealna okazja do zakupów!

Ja tym razem nie mogłam oprzeć się kolejnej parze kozaków... uwielbiam wszystko, co szare i zamszowe, więc w przypadku tych butów wybór był prosty. 




Lubię niewielkie, ale pakowne torebki. Pikowany worek-torebka Farbotka spełnia moje wymagania w 100%  (a do tego jest ręcznie wykonana, co widać w każdym detalu :)).



Przeprowadzka cienkich bluzeczek i zwiewnych sukienek na najwyższą półkę szafy wskazuje na jesień w pełni. Na ich miejsce wskoczyły ciepłe swetry, a jeden z nich zobaczycie za chwilę w zestawie. Jest tak obszerny, że zastępuje mi sukienkę, a duży golf idealnie sprawdza się w obecnych warunkach. Bardzo lubię połączenie luźnej góry z obcisłymi, długimi kozakami. Dzisiaj postawiłam na stylizację w beżach, którą przełamałam jedynie małą, burgundową torebeczką.







Okulary - www.brylove.pl

Udanego tygodnia wszystkim życzę!
Widzimy się za niedługo :)

44 komentarze:

  1. Swietny zestaw ! Uwielbism takie stylizacje <3

    Zapraszam do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuła bym się niekomfortowo mając jedynie bieliznę pod tym swetrem . Jest taki luźny ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie założyłabym go na samą bieliznę ;-) mam pod spodem obcisłą, gładką sukienkę

      Usuń
    2. napewno ta sukienka daje tyle ciepla,ze loo....

      Usuń
    3. Hi hi. No racja . To raczej strój żeby pochodzić po centrum handlowym . W ręku natomiast trzeba nosić kurtkę / plaszcz . No i wychodząc z centrum trzeba go prostu założyć. Ta stylizacja nie jest na nasze polskie realia pogodowe . Tak to się można stroic we Włoszech czy Hiszpanii .Nie u nas . Chyba ze potem skończyć z gorączką w łóżku ... dziękuję za taki interes .

      Usuń
    4. Jak widać - nie trzeba ;-) a skoro byłam tak ubrana, to jak najbardziej jest odpowiednia na nasze realia pogodowe a ja nie skończyłam ani z gorączką ani w łóżku :)

      Usuń
    5. i ja też nie skończyłam z gorączką w podobnej stylizacji ....

      Usuń
  3. W pierwszym momencie gdy zobaczylam te buty to zeee ee szkoda ze nie sa szare bo wlasnie takich dopasowanych szarych szukam, ale po tej stylizacji naprawde sie mi spodobaly , Twoim zdnaiem ktory kolor muszkieterek naj? to są te? http://www.stylowebuty.pl/products.php?product=MUSZKIETERKI-BEŻOWE-METALICZNY-SŁUPEK-ZAMSZ , trzymaja sie nogi? nie spadaja?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymają się bardzo dobrze i nie spadają, ale niestety w chwili obecnej nie są już dostępne na stronie (to nie jest ten model, do którego wkleiłaś link). Ale na Instagramie wyczytałam, że planują jeszcze dostawę tego modelu, bo jest duże zainteresowanie :)
      http://www.stylowebuty.pl/products.php?product=MUSZKIETERKI-BEŻOWE-METALICZNY-SŁUPEK-ZAMSZ - póki co zostały tylko czarne (szare też wcześniej były)

      Usuń
    2. dziękuje kochana :) w takim razie czekam na dostawe szarych :D

      Usuń
    3. Niestety, ale przy szarych jest podana informacja, że nie będą już dostępne :( http://www.stylowebuty.pl/products.php?product=MUSZKIETERKI-SZARE--WYSOKIE-SZPIC-S%C5%81UPEK

      Usuń
  4. W samym swetrze,bez rajstop to tak troche srednio...a tak poza tym chcialabym zwrocic uwage na to jak czasami sie odnosisz w komentarzach do ludzi i musze Ci powiedziec,ze jestes bardzo chamska,jezeli ktos pyta o dana rzecz bo nie skojarzy odrazu ze jest oznaczone to odpowiadasz w bardzo niefajny sposob,na instagramie pod zdejciem z tej wlasnie "stylizacji" ktos napisal ze dlaczego nie ma swetra na tej stronie,a Ty nie potrafisz normalnie odpisac tylko: BO KUPILAM GO DWA LATA TEMU??"-taka inteligenta jestes ,a nawet nie wiesz,ze nie zaczyna sie zdania od BO??!! Stylizacje moze i masz fajne,ale jak dla mnie jestes taka niesymaptyczna osobą,ze odechciewa sie wchodzic tu czasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i średnio, dlatego ja miałam na sobie rajstopy ;-)
      PS. Skoro piszesz do mnie, że jestem chamska, to jaka w takim razie Ty jesteś? Masz rację, lepiej nie wchodź tu więcej :)

      Usuń
    2. Nie mam zamiaru,pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja. Uwielbiam Twoje posty i z niecierpliwością czekam na kolejny :)
    Zazdroszczę tak zgrabnych nóg... Pięknie wyglądają kozaczki. Ja mam niestety grube łydki( jestem szczupła) i w takie buciki się nie mieszczą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :)
      PS. Te szare kozaki, które są na początku wpisu, mają szeroką cholewkę (którą można regulować i związać ozdobnym paskiem :))

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz :) Podobają mi się kozaki, to idealne rozwiązanie do cielistych rajstop na jesień. Ja również pokochałam szarości i skusiłam się na botki w tym kolorze z Renee a Twoje nowe szaraczki są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które botki wybrałaś? :) ja również mam na oku pewne szaraczki z Renee :)

      Usuń
    2. O te :) http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/botki_audrey_8154_szary.html

      Usuń
    3. Mam podobne botki w kolorze czarnym (kupiłam je jakieś dwa/trzy lata temu) i są bardzo wygodne :)

      Usuń
  7. Super, ale co w takiej stylizacji pasuje "na wierzch" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie brałam przy tej stylizacji pod uwagę czegoś na wierzch. Było mi wystarczająco ciepło, a przy takiej pogodzie wszędzie poruszam się samochodem, więc po prostu nie miałam takiej potrzeby. Ten sweter jest dość duży, więc jest trochę kłopotliwy, bo pod większość kurtek się po prostu nie zmieści. Można ewentualnie spróbować pokombinować coś z jakimś płaszczykiem :)

      Usuń
  8. Świetny sweter! Ja szukam ciągle podobnego ale żeby był dłuższy i troszkę bardziej dopasowany😉Torebka Fargotka mnie zaciekawiła.
    Masz już może upatrzoną jakąś kutrkę na zimę? Coś bardziej wyjściowego?
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka kurtek z zeszłego roku, więc póki co mam w czym chodzić :) ale jeśli jakiś model wpadnie mi w oko, to pewnie dołączy do pozostałych :)

      Usuń
  9. Zjawiskowo wyglądasz :) Mam pytanie co do kurtki zimowej, planujesz zakup w tym sezonie? Jeśli tak to jakiej? Zamierzam kupić jednak nie mogę się zdecydować i może udałoby mi się zainspirować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wybór kurtki zimowej nie jest dla mnie corocznym, zaplanowanym punktem :) w szafie mam ich całkiem sporo, ale jeśli jakaś wpadnie mi jeszcze w oko, to pewnie się skuszę :)

      Usuń
  10. Kochana mozna zapytac gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ? :)

      Usuń
    2. Pracuję w fundacji, która organizuje kursy, szkolenia itp i prowadzi punkt obsługi ruchu turystycznego a oprócz tego dodatkowo pracuję dla jednego ze sklepów odzieżowych w zakresie zdjęć :)

      Usuń
  11. Jaki obecnie używasz podkład Justynko? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dni, że nie używam go wcale :) czasami na krótsze wyjścia wybieram Maxfactor Facenifity a na te większe (lub jeśli jestem od rana do wieczora poza domem) Estee Lauder Double Wear :)

      Usuń
  12. na stronie farbotki nie ma zadnej informacji o tym ze torebki sa recznie robione..
    zreszta jakby byly recznie robione to podejrzewam ze kosztowalyby znacznie wiecej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź w Google, wpisz hasło "farbotka" i przeczytaj pierwsze zdanie. Nie piszę o czymś, czego nie jestem pewna ;-)

      Usuń
  13. Jaki najlepszy kolor muszkieterek? czarny szary czy bezowy? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynka, ile kosztuje ten szary golf z Mohito? Dodalas w nim zdjecie na Instagramie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To golf ze starej kolekcji :( kupiłam go jeszcze w lecie na wyprzedaży za 40 zł :)

      Usuń
  15. Chce Cię zapytać o tą ostatnią stylizację którą prezentujesz na INSTAGRAMIE .Mianowicie : masz ubrane czarne spodnie , do tego czarne buty i między nimi widać kawałek odkrytej nogi . Przyznam że ze mnie jest zmarzluch i zakładam pod czarne spodnie albo czarne rajstopy, ewentualnie czarne skarpety . Czy według Ciebie tak jest OK ? czy jednak lepiej jest tak jak Ty zaprezentowalas ? Bo nie wiem , np. wszystko razem się zlewa ? I lepiej jest jak widać kawałek nogi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie lubię jak się buty zlewają ze spodniami (oczywiście o ile taki jest fason butów, że sięgają tylko do wysokości kostki) i zawsze noszę skarpetki takie jak do balerinek (wykrojone) lub ewentualnie cieliste podkolanówki (ale to sporadycznie, gdy jest naprawdę zimno :))

      Usuń
  16. Witam.Mam pytanie czy te kozaki ze sklepu reene kozaki Lizzy 3038-7 szare są identyczne co kupiłaś w czas na buty? Proszę o jak najszybszą odpowiedź. Dziękuję i poZdrawiam

    OdpowiedzUsuń