czwartek, 27 października 2016

Jesienna stylówka nie musi być ciemna i smutna :)

Dzisiejszy post zacznę i zakończę stylówką :)

W ostatnim czasie w mojej szafie pojawiło się trochę nowości. W dzisiejszej stylizacji przemyciłam kilka z nich :)

Przede wszystkim płaszcz, który gra tutaj pierwsze skrzypce. To mój kolejny płaszcz ze sklepu Ragazza i na pewno nie ostatni. Zdecydowanie wyróżnia się świetną jakością! Jest ciepły i ma dokładnie taki fason, jakiego w tym sezonie szukałam. Zestawiłam go z podartymi jeansami (nie byłabym sobą, gdybym nie założyła dziurawców ;-)). Dla ożywienia całości wybrałam biały T-shirt z aplikacją i czerwone szpilki (pasujące do ust, zarówno do moich jak i do tych nadrukowanych ;-)).









Płaszcz - www.ragazzashop.pl
T-shirt - www.instagram.com/_ohshop_
Jeansy - www.metrosklep.pl
Torebka - www.farbotka.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.maybeme.pl

Miało być krótko i jest :)

Udanego weekendu Wam życzę, bo to już tuż tuż :)

31 komentarzy:

  1. Justynka, a zrobisz pod jakiś typowo kosmetyczny np. Zbiór kosmetyków albo czym wykonujesz makijaż? :) płaszcz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas robię takie posty :) obecnie zmieniłam trochę kosmetyków a z niektórych całkowicie zrezygnowałam, więc faktycznie powinnam je zaktualizować :)

      Usuń
  2. Justynko. Super zestaw . Mam podobne ubrania . Dziękuję za pomysł . Jesteś genialna ! Ja bym na to nie wpadła żeby te rzeczy razem połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze nie ma tu jakiejś torebki . Jaka by tu pasowała ? Może ta czarna z H&M taka duża . Też ja sobie kupiłam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przrpraszam . Jest torebka na dwich pierwszych zdjeciach . Teraz zauwazylam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta czarna, o której wspomniałaś, też by tutaj pasowała :)

      Usuń
  5. rewelacja :-) bardzo mi się podoba ta jesienna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy myslalas moze zeby jakos tak tego kucyka czesac, aby nadac wlosom objetosci? Jestes strasznie ulizana. Dziwnie to wyglada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nie pomyślałaś/eś, że czeszę się tak, bo tak mi odpowiada? :)

      Usuń
    2. A mi się ro bardzo podoba ze kitek jest "ulizany" wygląda idealnie i mam pytanie jakich kosmetyków stosujesz ze zadań włoski nie odstaka, są idealnie ulozone

      Usuń
    3. A moim zdaniem Justynce pasuje taka "ulizana" fryzura :))

      Usuń
    4. Nie odstają przez chwilę ;-) używam lakieru do włosów, ale i tak nie daje rady całkowicie okiełznać tych wystających włosków

      Usuń
  7. Kurde i ty dajesz radę pomykać po mieście w takich szpilkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomykam w nich codziennie (wybieram raczej płaskie buty lub mam drugą parę w samochodzie :)). Szpilki zakładam raczej sporadycznie, przy okazji krótszych wyjść, małych zakupów czy czasami na uczelnię :)

      Usuń
  8. Super wyglądasz :) Podoba mi się t-shirt, fajny jest ten nadruk. Czerwone akcenty bardzo ożywiają stylizacje, zwłaszcza te jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się niektórzy Ciebie Justynko czepiają :/ nie jesteś ulizana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niech się czepiają :) mnie to nie rusza, a jak komuś ma się lepiej zrobić... ;)

      Usuń
  10. Czy Ty też masz jakieś kompleksy? Pytam bo ponoć każdy je ma . dla mnie jesteś idealna .

    OdpowiedzUsuń
  11. Odwiedziłam teraz ta stronę internetową sklepu w którym kupiłaś plaszcz . Nie sądzisz ze jakoś zdjęć ubrań jest bardzo kiepska . Sa to zdjęcia zrobione przed lustrem .

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, zadowolona jestes z plaszczyku?
    Pieknie wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ten płaszczyk jest bardziej sztywny czy taki lekki lejący? Bo zastanawiam sie nad zakupem... i czy ten kołnierz da sie inaczej ułożyć,np. Zeby zakryć dekolt i szyje? Dziekuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz ciekawa urode, nie jestes klasyczna pieknoscia ale mimo to masz to cos. Czy mowil Ci juz ktos, ze przypominasz Justyne Steczkowska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :)
      PS. Co to znaczy "klasyczna piękność"? Dla mnie jest to absurdalne :)

      Usuń
  15. A jeansy to jaki rozmiar kupiłaś?Taki co zwykle nosisz?Czy sugerować się własną rozmiarowka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj z założenia wybieram najmniejszy rozmiar i w przypadku tych jeansów też tak zrobiłam :)

      Usuń
  16. Czyli taki jak zawsze nosisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, noszę rozmiar XS i te jeansy też mam XS :)

      Usuń