czwartek, 20 października 2016

Mały drwal w dużym futrzaku...

Uff... nareszcie mam chwilę, żeby tu zajrzeć :)

Nowe hybrydy, odświeżenie koloru na włosach (mój naturalny co miesiąc uparcie stara się przebić ;-)), wizyta u kosmetyczki, porządne zakupy - tak w wolnym czasie radzę sobie z tą kiepską, jesienną aurą :) bo jakoś trzeba, prawda?

Dzisiaj skupimy się na tym ostatnim, czyli na zakupach. 
Panowie kurierzy to mnie już chyba mają serdecznie dość ;-) ale faktycznie ostatnio częściej zamawiam coś online, niż kupuję stacjonarnie (między innymi dlatego, że mogę to robić nawet późno w nocy, bez obaw, że zamkną mi zaraz sklep :)).

Co tym razem wpadło do mojego koszyka?

Czapka z futrzanym pomponem (wiem, że jest śmieszna, ale gdy tylko ją zobaczyłam, od razu wpadła mi w oko ;-))

www.labaajkaa.pl


Czerwone trampki - od dawna już miałam na nie ochotę! Przede wszystkim dlatego, że uwielbiam dodatki w tym kolorze. Plusem tych butów jest też to, że w dyskretny sposób dodają mi kilka centymetrów :)

www.deez24.pl


Bez kolczyków przeżyję, bez naszyjnika tym bardziej, ale już bez zegarka ani rusz ;-) idąc za ciosem wybrałam model Pop-Pilot, na czerwonym pasku, ze złoto-brązową tarczą. Moje serce należy do prostych, męskich zegarków (nie znoszę natomiast diamencików i innych błyskotek w okolicach tarczy).

www.timeandmore.pl


PS. Z kodem 'justyna.cz' otrzymacie 15% rabatu na zakupy w sklepie Time and More.


Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w klimacie nowości.
Wskoczyłam w moje ulubione, luźne, wygodne ciuszki. Wysokie buty (które dominowały w ostatnich stylizacjach) zastąpiłam trampkami, a sukienkę zamieniłam na dresy.  Do tego biały T-shirt, flanelowa koszula a'la drwal i duuuży futrzak (mój absolutny hicior z poprzedniego roku :)).

Domyślam się, że zdecydowanie nie jest to stylizacja dla wszystkich, ale ja właśnie w takim wydaniu czuję się najlepiej! :)








Spodnie - Diverse
Koszula - www.missmis.pl
T-shirt - Calvin Klein
Kamizelka - no name (niestety zagraniczny sklep internetowy, w którym znalazłam ją w zeszłym roku, już nie istnieje.. a szkoda, bo miałam ochotę na jeszcze jeden kolor :))
Buty - www.deez24.pl
Zegarek - www.timeandmore.pl
Okulary - H&M

Na dzisiaj to już wszystko. Do zobaczenia za niedługo! :)

35 komentarzy:

  1. Lubię Twoje codzienne zestawy, zawsze mają w sobie coś ciekawego :) Podoba mi się koszula, osobiście dobrze się czuję w takim nieprzesadzonym oversize. Rozmarzyłam się, przydałby mi się taki dzień- fryzjer, zakupy, dobra kawka i zero myśli o pracy i uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są mega! Mam pytanie odnośnie Twoich włosów -masz takie rzadkie (bo w rym koku wygląda jakby bylo ich naprawdę mało) czy to tylko tak zdjęcie wyszło? Mogę wiedzieć jeszcze czym je pielęgnujesz? Jakieś maski, odżywki, konkretny szampon? Bo na na zdjęciach kiedy są rozpuszczone wyglądają pięknie i zdrowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy fryzjer twierdzi, że nie są rzadkie, tylko cienkie... jak zwał tak zwał, ale fakt jest taki, że za wiele ich nie mam :( ale też nie jest ich tak mało, jakby się mogło wydawać, patrząc na ten koczek (ja po prostu lubię takie małe i specjalnie tak spinam włosy :)). Ale to, co mogę przyznać, to że są zdrowe i dobrze nawilżone. Używam maskę i szampon z Montibello do włosów farbowanych i bardzo je polecam :)

      Usuń
    2. Jeszcze jedno pytanie i już Cię nie męczę -suszysz je, prostujesz? Jestem wielką fanką Twoich włosów stąd ta ciekawość ;)

      Usuń
    3. Jeśli myję włosy rano i się spieszę, to suszę. Wieczorem raczej staram się zostawić, żeby same wyschły, a prostuję je mniej więcej raz w tygodniu :)

      Usuń
    4. Jaki efekt uzyskałas po używaniu maski i szamponu z Montibello? Czy są to produkty wydajnę, ponieważ widzę że cena nie jest mała. Czy miałaś kiedyś problem z " przetłuszczającymi" się włosami? Jaka masz długość rzęs i jaką metodą robione? Jak dbasz o sztuczne rzęsy?

      Pozdrawiam

      Usuń
    5. Po tych kosmetykach włosy są bardzo gładkie, lśniące i dobrze nawilżone. Szampon jest wydajny, maska troszkę mniej, ale ceny są jak najbardziej adekwatne do produktów :)
      Nie, ja nie narzekam na przetłuszczanie się włosów.
      Rzęsy mam zrobione metodą objętościową (nie powiem Ci dokładnie jaką, bo jest ich różna ilość) i mam różne długości (do maksymalnie 14-stki). Myję je wodą i szamponem dla dzieci w piance firmy Johnson i rozczesuję szczoteczką :)

      Usuń
  3. super stylizacja uwielbiam takie koszule a ten zegarek cudny;) ale ta cena:( niestety to pol mojej wypłaty:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy na tym zdjęciu na INSTAGRAMIE gdzie jesteś w samej koszuli masz na twarzy rozswietlacz ? Jeśli tak to z jakiej firmy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam rozświetlacz z My Secret. Kosztuje grosze a daje fajny efekt, polecam :)

      Usuń
    2. A sa dostępne stacjonarne ?

      Usuń
    3. Tak, ja swój kupiłam w Drogerii Natura :)

      Usuń
  5. Co robiłaś u kosmetyczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełniałam rzęsy i wystartowałam z kwasami, bo teraz jest idealny czas na takiego zabiegi :)

      Usuń
  6. Czy te spodnie mają suwaki na nogawkach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko ,wymien prosze rzeczy które kazda kobieta powinna mieć w szafie zeby móc stworzyć udane stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na pewno jest to klasyczna, biała koszula; dobrze skrojone jeansy; skórzana kurtka ramoneska; gładkie koszulki typu basic (np. białe, czarne); szpilki (czarne, czerwone lub nude) i mała czarna :)

      Usuń
  8. Najbardziej podobają mi się spodnie, przydały by mi się takie natomiast buty nie wpadły w mój gust. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Justynko na weekendzie w Twoich stronach . Byłam w Bieszczadach w SPA Carynska . Przejeżdżając przez Sanok, Ustrzyki Dolne . bylam tez nad Solina .Jest pięknie . Zwłaszcza dzisiaj jak świeci od rana słoneczko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się tu na Podkarpaciu podoba :) ja wybieram się w przyszły weekend w Bieszczady, w okolice Sanoka właśnie :)

      Usuń
    2. Tak . Bardzo mi się podoba . Już planuje ze w tych okolicach spedze urlop letni . Do jakiej miejscowości się wybierasz ? Czy możesz polecić jakiś fajny ośrodek?

      Usuń
    3. Ja zawsze jeżdżę na wieś do rodziny mojego faceta i tam się zatrzymujemy :)

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz :) Piękne kolorki :)
    http://butyblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój ulubiony podkład z Este Lauder jest dostepny z gabeczka do aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego drwal?

    PS. Jak zwykle wygladasz jak milion dolarow, nie wiem jak Ty to robisz ze zawsze wygladasz tak nienagannie... Zdradz sekret kochana :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flanelowa koszula w kratę od zawsze jest utożsamiana z typową stylówką drwala :)
      PS. Dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. Na slasku taka koszula kojarzy sie z gornikiami, poniewaz takie wlasnie koszule panowie dostaja do pracy :) Taka mala ciekawostka

      Usuń
    3. Mój teść takie dostałz kopalni :-P

      Usuń
    4. Zazdroszczę, mój facet musiał sobie taką kupić ;-)

      Usuń
  13. Justynka jakie kwasy robisz u kosmetyczki? ja azelainowy będę zacisnąć a ty? Kochana jakie polecasz dobre kremy do twarzy takie po kwasach do pielęgnacji nawilżające,?Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co robiłam tylko raz i tylko kwas migdałowy, bo kosmetyczka musiała zobaczyć, jak moja skóra zareaguje na kwasy. Następny zabieg mam w listopadzie :) obecnie używam tego samego kremu co przed kwasami, czyli kremu z Mediderm (całkowicie bezzapachowy, idealny dla skóry alergicznej) :)

      Usuń