wtorek, 8 listopada 2016

Futrzak!

Jesień i zima to zdecydowanie czas futrzaków!

Bo kiedy mamy je nosić, jak nie teraz? :)

Dzisiaj nadałam drugie życie starej, sportowej kurtce, przypinając do niej futerko ze starego płaszcza. Czarna bluza ze złotym napisem (Shine like a diamond) i spodnie w tym samym kolorze to baza tego codziennego zestawu. Jeśli chodzi o dodatki, to postawiłam na skórzaną czapkę z daszkiem i pomponem (myślę, że budzi skrajne emocje, ale ja ją uwielbiam! :)) i czerwone buty, które w ostatnim czasie stały się moimi ulubionymi. Wszystkie moje niezbędne klamoty włożyłam do ręcznie robionej, pikowanej torebki :)

Często pytacie, gdzie wybieram się w danej stylizacji. Dzisiaj ubrałam się tak do załatwiania typowych spraw w mieście i na wizytę u kosmetyczki :)







Kurtka - www.facebook.com/Coco-Look-Butik-1519883871609233/?fref=ts
Bluzawww.facebook.com/BrillanteBoutique/?fref=ts
Spodnie - Diverse
Czapka - www.labaajkaa.pl
Buty - www.deez24.pl
Torebka - www.farbotka.pl

Widzimy się za niedługo :)

29 komentarzy:

  1. Kochana pomocy! Jak ubrac sie na koncert znanego Dja? Pewnie przez caly czas bedziemy stali i tanczyli wiec zastanawiam sie nad wygodnymi butami sportowymi. Czy moze jednak powinnam jakos bardziej sie wystroic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie możesz postawić na wygodę. Płaskie buty, jeansy albo sukienka (niektóre pasują np. do workerów) :) luźny koncert to nie filharmonia :)
      PS. Na Martina Garrixa się wybierasz? :)

      Usuń
    2. Dzieki kochana :) Wybieram sie na Flume do Poznania :)
      Buziaki

      Usuń
  2. Fajnie ,ale ten pompon troszke jest za duży .

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie w moim guście ale ważne ze ty się dobrze czujesz w takiej wersji :-) Justynka co robiłaś tym razem u kosmetyczki? Mam prośbę zrób post o kosmetykach jakie używasz i o pielęgnacji kremy itp :-) pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie podejście mi się podoba! :) u kosmetyczki robiłam rzęsy i kwasy :) a taki post mam w planach :)

      Usuń
    2. O co chodzi z tymi kwasami? To jakieś zabiegi na twarz?

      Usuń
    3. Tak :) z wykorzystaniem kwasów, które złuszczają i wygładzają skórę

      Usuń
  4. Spodnie super😊jak dawno kupione? Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodnie jak dawno kupione? 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie kwasy i jak często robisZ? pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddaję się w ręce mojej kosmetyczki i ona dobiera mi odpowiednie preparaty (kwasy medyczne + algi, tyle wiem :)) co 3, 4 tygodnie :)

      Usuń
  7. Jednak jak ktoś ma styl, to zawsze wszystko ładnie ze sobą zestawi :) Podoba mi się bluza, super wygląda ta złota aplikacja na czarnym materiale. Ja do futrzaków zawsze podchodziłam ostrożnie, miałam kiedyś byty z dodatkiem futerka, teraz mam go przy kapturze parki, ale coraz bardziej chodzi mi po głowie jakaś fajna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka by mnie rozsmieszyla na ulicy jak bym taka zobaczyła .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego rozśmiesza coś innego i każdy ma mniej lub bardziej wybredne poczucie humoru.. na mnie czapka z pomponem nie zrobiłaby takiego wrażenia ;-)

      Usuń
  9. Część Justynko .stylizacja jak zawsze udane . Przy okazji chciała bym Cię prosić o pomoc . Kupiłam sobie na wigilię bordowa sukienkę .koronkowa . Doradz prisze jaki kolor naszyjnika by mi pasowal ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to w ogóle nie przepadam za naszyjnikami, więc będę w tym temacie słabym doradcą :( ale myślę, że do koronkowej sukienki najbardziej pasowałby gładki, klasyczny naszyjnik np. złoty :) lub bardzo modne teraz chokery :)

      Usuń
  10. Justyna, jaka torebka do kurtki typu parka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie coś bardziej sportowego, do parki widzę też torebkę-worek :) błyszczące, eleganckie raczej odpadają :)

      Usuń
  11. Z jakiego Salonu Kosmetycznego korzystasz? Teraz jest taki wybor,ze ciężko trafic na dobrego,a potrzebuje ratunku dla mojej skóry..:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jakiego Salonu Kosmetycznego korzystasz? Teraz jest taki wybor,ze ciężko trafic na dobrego,a potrzebuje ratunku dla mojej skóry..:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jakiego Salonu Kosmetycznego korzystasz? Teraz jest taki wybor,ze ciężko trafic na dobrego,a potrzebuje ratunku dla mojej skóry..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Przemyślu polecam Lejdis, a w Rzeszowie Zoe :)

      Usuń
  14. Nie mogę tu wchodzić ... po prostu dziwne taka młoda łaska co chwile nowe ubrania facet ja utrzymuje, nje pracująca ... upubliczniasz się nie mniej pretensji ze o tym tak pisze po prostu wiele z nas to nie odp jak zgryżliwie odpowiadasz na pewne tematy ,jakbyś miała problem z postrzeganiem normalnych pytań i na sile szukała negatywnego odbioru. Publikujesz to co jest dla ciebie wygodne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź tak miły/miła i nie wchodź tutaj proszę, bo nie mogę czytać takich bredni... ;-)

      Usuń