wtorek, 15 listopada 2016

Moje kosmetyki + stylizacja

Często dostaję od Was pytania o to, jakie kosmetyki polecam do makijażu.

Wcześniej pojawiały się już na blogu posty typowo kosmetyczne, ale ja już mam to do siebie, że lubię próbować nowości, dlatego skład mojej makijażowej ekipy często ulega zmianie. Dzisiaj pokażę Wam kilka kosmetyków, które obecnie znajdują się w mojej kosmetyczce (co nie znaczy, że korzystam z nich codziennie - są dni, że nie maluję się wcale, lub ograniczam się do pudru i bronzera :)). Przedstawię je krótko i zwięźle, bo w drodze do mnie są kolejne nowości i w najbliższym czasie zrobię obszerniejszy post makijażowy (z uwzględnieniem używanych przeze mnie odcieni itd) :)


Moim numerem jeden wśród podkładów jest Estee Lauder Double Wear.
Puder Paris Compact Powder z Golden Rose jest całkiem niezły dla mało wymagającej skóry (natomiast dla cery tłustej polecam puder ryżowy Paese). Do tej pory pod oczy używałam korektora Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place, ale korzystając z okazji, że już mi się kończy, zamierzam wypróbować coś innego.


Z firmą Too Faced znam się od niedawna, ale bardzo ją polubiłam. Bronzer Milk Chocolate Solei spisuje się bardzo dobrze, podobnie jak róż Sweetheart's Perfect Flush Blush.



Rozświetlacz z większymi drobinkami to dla mnie Inglot, natomiast w osiąganiu efektu tafli świetnie sprawdza się taniutki My Secret Face Illuminator Powder,



Tuszu do rzęs obecnie nie używam (mam przedłużone rzęsy, co jest baaardzo wygodne :)) oraz zrezygnowałam z malowania brwi (w sierpniu miałam wykonany makijaż permanentny, następnym razem rozpiszę się więcej na ten temat :)).

Teraz przyszedł czas na stylizację.

Od razu uprzedzam, że zdjęcia zestawu, który za chwilę zobaczycie, robiłam w zeszłym tygodniu (gdy nie zdążył jeszcze spaść śnieg). Teraz wysokie kozaki zastąpiły ciepłe śniegowce ;-)

To bardzo proste i jednocześnie moje ulubione połączenie. Rozkloszowaną, skórzaną spódniczkę zestawiłam z prostym, czarnym golfem ze złotymi guziczkami (golfy kocham bezgranicznie! :)). Do takiej stylizacji nie wyobrażam sobie innych butów, niż kozaki za kolano.







Golf - F&F
Torebka - www.farbotka.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Okulary - no name, kupione w Bułgarii

Na dzisiaj to już wszystko, a my widzimy się za niedługo :)

38 komentarzy:

  1. Suuuper! Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest w rozmiarze S? Nie jest luźna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, S to najmniejszy dostępny rozmiar z tego modelu. Jest troszkę luźna (rozmiar mniejszy byłby w sam raz), ale na szczęście ma pasek, który można mocniej związać :)

      Usuń
  3. A dawno kupiłaś ten golf ? Bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  4. F&F to jest sklep ns terenie TESCO?

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy ten bronzer który prezentujesz wyżej jest dostępny stacjonarnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w niektórych sklepach Sephora można go kupić stacjonarnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź . Tak nawiasem pisząc, to ślicznie wyglądasz :)

      Usuń
  6. Ktore opakowanie to bronzer i w jakiej jest cenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sephora.pl/Makijaz/Sloneczny-Makijaz/Pudry-Brazujace/Milk-Chocolate-Soleil-Bronzer-Matujacy-bronzer/P970002 :)

      Usuń
  7. Fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana,powiedz czy Tobie też się zsuwają kozaki za kolano ? Ja swoje zakupilam w CCC i przejdę krok i zaraz mi lecą przed kolana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od modelu :) kiedyś też trafiłam na jedną parę, która mi się zsuwała

      Usuń
  10. Super wyglądasz :) Podobają mi się kozaki, wydaje mi się, że w tym kolorze są najmniej oklepane, bo głównie królują czarne i szare. Jestem bardzo ciekawa tego podkładu Double Wear, jednak cena jest dla mnie za wysoka, ale może skuszę się na próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest wart swojej ceny! :) ale ta proponowana w sieciówkach jest faktycznie za wysoka, dlatego ja swój kupuję w zaufanej, internetowej drogerii www.cocolita.pl :)

      Usuń
  11. Cześć Justynko, mam problem odnośnie kreacji na studniówkę, podoba mi się twój styl dlatego pomyślałam ze może doradzilabys mi coś w tej kwestii tym bardziej ze masz siostrę która zapewne tez wybiera się na bal. Dodam że jestem twojego wzrostu i nie wiem czy mogę sobie pozwolić na sukienkę maxi? Proszę o radę i pozdrawiam gorąco 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak ja należysz do grona niskich osób :) ale mi osobiście wcale nie przeszkadza to w noszeniu sukienek maxi! Ale najlepiej, żeby były np. z przodu krótsze albo z głębokim rozcięciem np. do uda :)

      Usuń
    2. A masz może jakieś godne polecenia sklepy stacjonarne lub online, gdzie mogłabym rozejrzeć się za sukienkami? :)

      Usuń
    3. Niestety nie, bo nie kupuję często eleganckich sukienek :(

      Usuń
  12. Nie bywam często na twoim blogu ale co jakiś czas wpadam i .... Jedno mnie zastanawia i jest to pytanie bez złośliwych,wścibskich podtekstów ... jak zarabiasz na siebie :) jakiś sposób na sukces itd ... bo stypendium raczej nie pokrywa kosmetyków z EL :) . Jesteśmy w tym samym wieku ale ja żeby zarobic w mięsie na tyle ciuchów bym musiała zrezygnować z wielu podstawowych do życia rzeczy . Pozdrawiam liczę na życzliwą odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pół roku praca na pełny etat + od dawna praca dodatkowa :)

      Usuń
  13. Jusrtnko . Widziałam że masz legginsy z gym hero .napisz mi proszę jaki mają materiał . Czy sa wartę swojej ceny ? Jak Ja oceniasz . Jaki rozmiar zamowilas. Waham się między M a L . Jestem szczupła Ale wysoka .Czy one się fajnie rozciągają ? Z góry dziękuję za odpowiedź . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał jest bardzo dobrej jakości, leginsy zdecydowanie są warte swojej ceny :) ciężko mi powiedzieć, jaki rozmiar będzie dla Ciebie odpowiedni, ja obydwie pary mam w rozmiarze XXS i są w sam raz :)

      Usuń
  14. Dla mnie jestes ikona mody,stylu seksapilu. Jezeli chce cos sexy znalesc- wchodze tuta Dlatego blagam o omoc...ktory model kozakow,koniecznie do polowy uda(muszkieterki) nie zsuwa Ci sie z nog podczas chodzenia? kupilam juz dwie pary ktore pieknie mi spadaja ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi! :) ja mam kilka modeli kozaków za kolano i jak do tej pory tylko jedne z nich mi się zsuwały :)

      Usuń
  15. I na parwde te kozaki sie nie zsuwaja??

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiesz mi, czy rozmiar tych bucików wypada taki jak Twój normalny rozmiar buta? Czy może kuowałaś o rozmiar mniejsze/więsze?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesli chodzi o podklad z EL to jakiego uzywasz odcieniu?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesli chodzi o podklad z EL to jakiego uzywasz odcieniu?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej a jakiego dokladnie odcieniu uzywasz jesli chodzi o podklad z EL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Double Wear używam w okresie zimowym/jesiennym i mam wtedy odcień 1w2 Sand

      Usuń