środa, 2 listopada 2016

Szaro, szaro wszędzie...

Jeśli chodzi o ubrania, to uwielbiam szary kolor. Jest klasyczny, uniwersalny i pasuje w każdym sezonie.

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w całości właśnie w szarej kolorystyce. Założyłam ciepłą sukienkę z białymi falbankami. Podoba mi się ten kontrast, gdy spod grubego swetra wystaje cienki, koszulowy materiał. Kozaki za kolano na subtelnym klocku to świetna opcja na dłuższe wyjście - dodają elegancji i przy okazji również kilku centymetrów, ale są bardzo wygodne a ich wysokość jest niemal niewyczuwalna. Futrzana kamizelka z powodzeniem zastępuje mi kurtkę czy płaszcz. Daje radę i naprawdę mocno grzeje. To zdecydowanie mój największy zakupowy hit z zeszłego roku :)








Sukienka - www.sowastore.pl
Kamizelka - no name
Kozaki - www.czasnabuty.pl
Torebka - www.facebook.com/Dress_Shop-1665886273626978/?ref=ts&fref=ts
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.hasztagbizuteria.pl

39 komentarzy:

  1. Pomimo dominacji szarości wcale nie jest nudno. Podoba mi się ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie w takim stroju można pójść ? Do pracy ? Nie . Do szkoły ? Nie . Na zakupy ? Nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie widzisz przeciwwskazania? Bo ja nie widzę żadnych. Ubieram się i wychodzę. Na uczelnię, na zakupy. Wszędzie.

      Usuń
    2. Super zestaw😊 a te buty ...cudo

      Usuń
    3. ach ta kamizelka <3 z Wawą mi się kojarzy

      Usuń
  3. Jak oceniasz cholewke tego buta czy nie spada w dół jak w wielu modelach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo ciekawa jak ta cholewka się zachowuje.
      Paulina.

      Usuń
    2. Leciutko się zsuwa, jeśli jest za luźno związana :)

      Usuń
  4. Świetne zestawienie,super wyglądasz :) Powiedz,musiałaś robić jakieś poprawki w tej sukience? Zazwyczaj, jak widzę rozmiar uniwersalny, to szybko się zniechęcam,noszę rozmiar xs/s.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uciekam jak najdalej od tego "one size" ale w przypadku tej sukienki przekonały mnie wymiary (wypada właśnie jak takie XS/S) :) jest idealna i nic nie musiałam w niej poprawiać :)

      Usuń
  5. Gdzie kupiłaś torebkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że pytasz, bo zapomniałam napisać :) torebka jest z Dress Shop www.instagram.com/dress_shop.pl/

      Usuń
    2. Fajna jest .a ile kosztowała ?

      Usuń
  6. justyna jakiej firmy masz rajstopy i jaki do odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna nie zakłada rajstop.

      Usuń
    2. Jasne, przy kilku stopniach na zewnątrz biegam z gołymi nogami ;-)
      Mam tutaj na sobie rajstopy Gatta, 20 den, odcień Beige :)

      Usuń
  7. cześć. Doradź mi proszę - poszukuje marynarki dwurzędowej takiej , jaką Ty kupiłaś kiedyś w Mohito. Znalazłam idealną w H&M, ale nie ma mojego rozmiaru, na stronie tez nie ma. Czy mogłabyś mi coś doradzić? Gdzie mogę taką znaleźć? :) Nie mam nawet kogo poprosić, żeby sprawdził w swoim mieście. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj w centrum handlowym i przy okazji próbowałam szukać tego typu marynarki, ale niestety żadna nie rzuciła mi się w oczy :( jak trafię na jakąś online, to wkleję tutaj link (lub napisz do mnie wiadomość) :)

      Usuń
  8. Czy zdarza Ci się ze zamówisz jakieś ubranie przez Internet i okazuje się ze jest brzydkie? Nie takie jak na zdjęciu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie zdarza mi się to często, bo staram się ostrożnie wybierać ubrania :) ale miałam ostatnio taką sytuację np. z koszulą (zwróciłam ją)

      Usuń
  9. Czy zdaza wam sie tez poklocic z chlopakiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. hej moglabys powiedziec jakiego dokładnie uzywasz pudru ryżowego z pease? Widze ze sa rozne rodzaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakie są rodzaje, ja mam po prostu puder ryżowy matujący :)

      Usuń
  11. Czy mogłabys powiedziec cos na temat leginsów z gym hero bo widziałam ze posiadasz takie. Zastanawiam sie nad kupnem. Czy cena adekwatna do materiału? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Na siłownię są idealne :) są wygodne, skóra się w nich nie poci i nie mechacą się :)

      Usuń
    2. A po ile one są ?

      Usuń
  12. Piękny makijaż ! Jakiego podkładu używasz ???pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka metodą masz zrobione rzesy Justynko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile płacisz za ta metodę ?

      Usuń
    2. Założenie kosztuje 200 zł a uzupełnianie (co 3, 4 tygodnie) 100 zł

      Usuń
  14. Podoba mi się :) Kozaki są super, mi też wreszcie udało się znaleźć model za kolano. A szarość zdecydowanie jest wspaniała, uniwersalna, elegancka i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja !! Mogę wiedzieć co to za model bucików ?
    z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten :) https://www.czasnabuty.pl/product-pol-37153-KOZAKI-ZE-STYLOWYM-WIAZANIEM.html

      Usuń