poniedziałek, 21 listopada 2016

Zima i wiosna czyli dwa w jednym!

Pogoda w ostatnim czasie zwariowała!
W ciągu kilku dni przeszła od jesieni, przez srogą zimę, aż do wiosny. W związku z tym przygotowałam na dzisiaj nie jeden, a dwa zestawy.

Pierwszy z nich to zimowy krasnal ;-)
Postawiłam na minimalną ilość elementów "pod spód" - czyli założyłam kombinezon. Do tego moja ulubiona, czarna kurtka z doczepionym przeze mnie futerkiem. Czarne workery z kryształkami to nowość w mojej garderobie. Spodobały mi się od pierwszego wejrzenia ;) żeby całość nie wypadła trochę smutno, ożywiłam ją czerwoną czapką i zegarkiem w tym samym kolorze.






Kurtka - www.facebook.com/Coco-Look-Butik-1519883871609233/?fref=ts
Futerko - odpięte ze starego płaszcza ;-)
Kombinezon - www.pineappleshop.com.pl
Buty - www.czasnabuty.pl
Torebka - www.farbotka.pl
Zegarek - www.timeandmore.pl
Czapka - Sinsay
Okulary - H&M

Przy kilkunastu stopniach mogłam pokusić się o bardziej wiosenną stylizację.
Białą sukienkę z rękawami ozdobionymi koronką zestawiłam z płaszczem w tym samym kolorze. Buty natomiast to kontrastujące, czarne kozaki za kolano. Wysokie, ale bardzo wygodne! :)




Sukienka - www.bydesign-store.com
Płaszczwww.shein.com/?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Kozaki - www.czasnabuty.pl
Okulary - www.brylove.pl


Korzystając z tego, że mamy poniedziałek, życzę Wam udanego, pogodnego tygodnia :)

8 komentarzy:

  1. Co tu pisać, zawsze wyglądasz super :) Podoba mi się kombinezon, myślę, że na mało kim będzie tak dobrze leżał jak na Tobie, ale naprawdę fajny, casualowy ciuch. U mnie pogoda też się waha, ale patrząc przez pryzmat chociażby zdjęć na Instagramie, to u mnie jest w tym roku strasznie pochmurno( wyjątkowo bardzo) i ciśnienie szaleje, więc nie znoszę tego wszystkiego dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Wiem, że już kiedyś padło to pytanie ale nie mam pojęcia pod którym postem i nie mogę znaleźć odpowiedzi :( A mianowicie w jakim salonie robiłaś rzęsy, jaka dziewczyna Ci je zakładała i jaka to metoda? Takie samo pytanie mam co do brwi :) W jakim salonie, jaka dziewczyna je robiła i jaką metodą? Bardzo proszę o odpowiedź bo Twoje wyglądają bardzo naturalnie a na takim efekcie mi zależy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy robię w salonie Lejdis w Przemyślu, zakłada mi Ewelina a metodę mam objętościową. Natomiast brwi (microblading) robiła mi Paulina w Studio Zoe w Rzeszowie :)

      Usuń
  3. Justynko nie mam instagrama wiec Tutaj ci napisze gratulacje! Jak napisałaś ze obchodzicie 7 rocznicę tak sobie pomyślałam że pewnie będą oświadczyny. Ja z moim chłopakiem jestem 6 lat i powiem szczerze że też bym już chciała, kochana napisz coś więcej o tym czy się spodziewałas. Życzę wam dużo miłości. Czekam na kolejne wpisy. Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) nie spodziewałam się, mój facet nie zdradził się aż do ostatniego momentu ;-) a wszystko uknuł razem z moją siostrzyczką :)

      Usuń
  4. I dobrze że nie zdradził się bo co to by była za niespodzianka, gratuluję wam kochani

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogę wiedzieć, który to dokładnie model kozaków? Świetnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To model z zeszłego roku, raczej są już niedostępne :(

      Usuń