piątek, 2 grudnia 2016

Klasyka w odcieniach szarości + trochę o życiu prywatnym...

Nie jestem zwolenniczką uzewnętrzniania się na blogu i zdradzania wszystkich szczegółów dotyczących mojego życia... ale myślę, że jednym z tych najważniejszych powinnam się z Wami podzielić... :)


W zeszły weekend wybrałam się z moim mężczyzną do Arłamowa. Celem było uczczenie naszej 7 rocznicy związku. Jednak, jak się później okazało, nie tylko...
Pojechałam tam jako "dziewczyna", a wróciłam... jako narzeczona! :)

PS. Oczywiście z pierścionkiem trafił idealnie w mój gust!









Wracając jednak do sedna postu...

...przygotowałam stylizację w odcieniach szarości. Zdjęcia zrobiłam jeszcze w zeszłym tygodniu, gdy pogoda była typowo jesienna (teraz od kilku dni pod moim domem jest biało, a wyjście w takich szpilkach nie skończyłoby się najlepiej ;-)). Dla mnie jest o typowo codzienna stylizacja, a buty bez problemu można zamienić na płaskie i śmigać tak cały dzień.

Postawiłam na klasykę. Biały T-shirt, jeansowe spodnie i gładki, szary płaszcz. Do tego duuuży szal-koc i duża, pojemna torba do ręki. Jedynie zamszowe botki wyłamują się kolorystycznie.







Płaszcz - www.ragazzashop.pl
T-shirt - Calvin Klein
Jeansy - Reserved
Botki - www.renee.pl
Szal - Reserved
Torebka - Guess www.americanoutlet.pl
Okulary - www.brylove.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.maybeme.pl

Na dzisiaj to już wszystko.
Przede mną zapowiada się weekend na uczelni, więc zazdroszczę tym z Was, którzy będą leniuchować przez najbliższe dwa dni ;-)

39 komentarzy:

  1. Twój facet będzie miał piękną żonę.gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrzymankę przebieranke 😂

      Usuń
    2. Widząc tak "inteligentny" komentarz mam przed oczami życiowego nieudacznika, którego jedynym sukcesem jest pisanie bzdur w internecie.. także nie mierz innych swoją miarą i weź się za coś pożytecznego, taka moja mała rada ;-)

      Usuń
  2. Gratulacje Justynka, kiedy weselicho? :))

    Pięknie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) myślimy o wrześniu 2019 :)

      Usuń
  3. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W nawiązaniu do wpisu http://totallyjustyna.blogspot.com/2016/06/kadry-z-dnia-codziennego-oraz-jeansy-z.html w którym sklepie Twoja mama kupuje piersi z kurczaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, ale ostatnio coraz rzadziej go jem, za to częściej na moim talerzu lądują ryby czy indyk

      Usuń
  5. czy w kwestii pielęgnacji zmieniło się coś? http://totallyjustyna.blogspot.com/2015/04/rewolucja-w-pielegnacji-i-kilka-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJĘ ZARĘCZYN, WYGLĄDASZ PIĘKNIE. Mam pytanie niezwiązane z dzisiejszym postem gdzie zamawiasz gabki do makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) gąbki kupuję zawsze w sklepie www.cocolita.pl :)

      Usuń
  7. Gratulacje kochana! Ja tez weekend spedzilam na uczelni, jeszcze bedzie czas by odpoczywac :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a to co masz na sobie razem z białym kardiganem to body i skąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykły szlafrok hotelowy i koszulka firmy Obsessive, znajdziesz ją tutaj: www.lamai.pl/1019-koszulka-i-stringi-czarna-blackardi-obsessive.html :)

      Usuń
  9. Znasz Paulinye ze jej tak bronilas ostatnio na Instagramie? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dla Ciebie wyrażenie swojego zdania (że nikt nie ma prawa oceniać czyjegoś wyglądu/czyjejś twarzy/figury itp) jest aż takim bronieniem kogoś... ;-)
      Nie, nie znam, a na ten temat mam takie samo zdanie w stosunku do każdej osoby. Znajomej i nieznajomej.

      Usuń
  10. Justyna wybieram sie na sylwestra co myslisz o polaczeniu czarnej prostej sukienki z czerwonymi szpilkami i fajnymi rajstopami imitujacymi ponczochy?lub jakis inny wzor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie przepadam już za takimi rajstopami (były bardzo modne kilka lat temu, teraz mi się "przejadły" ;)) a szczególnie w połączeniu z obcisłą sukienką... ale z rozkloszowaną już lepiej :) widziałam też ostatnio świetny model (niestety nie wiem z jakiej firmy, sama jestem na etapie ich poszukiwań) a'la zakolanówki z kokardką z przodu. Ale ja założyłabym je do płaskich kozaków za kolano :)

      Usuń
  11. Cudnie wyglądasz :) Podoba mi się t-shirt, super wygląda to logo. Serdeczne gratulacje z okazji zaręczyn, to musi być piękny moment w życiu kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko czy zamawiałaś może kiedyś na inubia.pl?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog :) Lubię tu zaglądać :)
    I gratulacje ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoj narzeczony jest od Ciebie duzo starszy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana planujecie ślub w najbliższym czasie? Czy czekacie Jeszcze z data?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma pośpiechu, myślimy o 2019 roku :)

      Usuń
  16. Justyna co sądzisz o futerku z firmy topubrania które reklamujesz? czy jest solidnie wykonane i ciepłe bardzo mi się podoba a nie chce zamawiać w ciemno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerka miałam na zdjęciach jakiś rok temu i szczerze mówiąc nie pamiętam ich dokładnie :(

      Usuń