niedziela, 18 grudnia 2016

Zimowe pastele i nowości.

Bardzo Wam dziękuję za gratulacje pod ostatnim postem!

Emocje już opadły, więc dzisiaj już będzie mniej prywatnie.
Pokażę Wam kilka moich nowości.

Uwielbiam kosmetyki Bodyboom! Peeling nie ma sobie równych. Niedawno skończyło mi się poprzednie opakowanie i na szybko kupiłam jakiś tańszy peeling kawowy w Hebe. Oj zdecydowanie to nie jest to... Bodyboom oprócz tego, że świetnie wygładza skórę, to niesamowicie pachnie.
Z okazji Mikołaja dostałam od ekipy Bodyboom przemiłą niespodziankę - świąteczny peeling z dodatkiem cynamonu (mniam! ;)), truskawkowe masło do ciała i różową czapkę.





Z olejem kokosowym Oilove poznałam się w lecie. Od tamtej pory jesteśmy nierozłączni! Wygodną saszetkę mam zawsze przy sobie i smaruję nim co tylko się da ;-) a jego cudowny zapach kojarzy mi się z wakacjami.



Nie mogę przejść obojętnie obok zamszowych kozaków za kolano.. dlatego ciągle mam ich więcej i więcej ;-)




W dzisiejszej stylizacji również występują kozaki za kolano. Połączyłam je z jasną, obcisłą sukienką z krótkim golfem. Do tego założyłam moją ulubioną futrzaną kamizelkę.






Sukienka - www.gundolls.com
Kamizelka - no name


Cieszę się, że mamy już ten najpiękniejszy okres w roku! :) Uwielbiam piec pierniczki, uwielbiam zapach choinki, uwielbiam tą atmosferę!

Niestety w ostatnim tygodniu nie miałam jeszcze okazji poczuć magii świąt. Zakopałam się w notatkach i liczyłam, liczyłam, liczyłam... (tak, sesja na uczelni już się zaczęła). Ale w najbliższych dniach zamierzam to zmienić i cieszyć się tym wyjątkowym, przedświątecznym czasem! :) 

14 komentarzy:

  1. Bardo ładnie Wygladasz. Justynko mam pytanie odnośnie ust ile ml masz 1? I jakim preparatem? Napisz coś więcej Czy boli? Jak długo utrzymuje się taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 1 ml, preparat Emervel. Reszta jest kwestią bardzo indywidualną. Mnie prawie nie bolało (miałam znieczulenie maścią), ale znam osoby, które nie mogły wytrzymać podczas zabiegu. Nie mam pojęcia ile utrzyma mi się efekt, nie ma reguły, każdy organizm inaczej reaguje i inaczej wchłania kwas :)

      Usuń
  2. Nosisz tylko chinskie buty. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że również to robisz i nawet nie masz o tym pojęcia ;-)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Podoba mi się sukienka, bardzo prosta, ale świetnie podkreśla figurę i jest niezwykle kobieca. Ten peeling naprawdę musi być świetny, bo dużo osób go zachwala, wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A rzesy masz naturalne czy doczepiane? Stosujesz jakieś odżywki na nie? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie odnośnie rzęs.. Masz naturalne takie czy doczepialas? Jakieś odżywki stosujesz na nie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja , zresztą jak zawsze :) Bardzo podoba mi się Twój styl! :)) Lubię zaglądać na Twojego bloga jak również obserwować Cię na instagramie :)


    Zapraszam na mojego bloga , choć to dopiero początki :) Chętnie przeczytam jakąś opinię lub cenną uwagę :)

    http://magdanlene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog! naprawdę bardzo mi się podoba :) przejrzałam kilka postów i jestem zachwycona ! obserwuję i zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba bedzie mi bardzo miło 😘 Pozdrawiam

    www.sylwiageorgiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super....gdzie można kupić taki różowy sweter..

    OdpowiedzUsuń