poniedziałek, 20 marca 2017

W wiosennym klimacie, z zimowym akcentem...

No i mamy już wiosnę!

Z tej okazji chciałam życzyć wszystkim dużo energii i samych pogodnych dni! Ja codziennie rano nastrajam się kolorowym śniadaniem (cieszę się, że zdrowe jedzenie to mój nawyk i w prost uwielbiam je!) a uczciwa wizyta na siłowni daje mi kopa na resztę dnia (przygotowania do lata idą pełną parą ;))


Na ten ciepły czas przygotowuję również moją garderobę. Ostatnio wpadły do niej zamszowe sandały na wysokim słupku - w końcu będę duża ;-)
www.czasnabuty.pl


Przechodząc jednak do sedna tego wpisu...

Przygotowałam dwie stylizacje.

Tym razem nie są to uniwersalne, codzienne połączenia. Nie są idealne na zakupy czy bieganie po mieście. Mają za to ze sobą coś wspólnego. Zarówno w jednym jak i w drugim zestawie pojawiają się kozaki za kolano - chociaż je uwielbiam, to mam nadzieję, że w tym sezonie już się rozstaniemy, a ich miejsce na dobre zajmą czółenka.





Sukienka - www.instagram.com/exclusiveshoppingpl/
Płaszcz - www.facebook.com/Edan1Edan1/?fref=ts
Kozaki - www.stylowebuty.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Okulary - Aliexpress
Bransoletka - no name (prezent)




Komplecik - www.instagram.com/brillanteboutique/
Płaszcz - www.marsala-butik.pl
Kozaki - www.czasnabuty.pl


Do zobaczenia za niedługo :)

11 komentarzy:

  1. Też staram się zmobilizować do kupienia karnetu na siłownię ;) Karmel z bielą wyglądają niezwykle glamour

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Justyno czy po 3 D chili ma Pani uczucie podwyzszonego np cisnienia lub temp ciala? Odczuwalne sa jakies pozytywne efekty po stosowaniu tego suplementu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch tygodniach stosowania ciężko mówić o jakichkolwiek efektach, natomiast nie mam żadnych skutków ubocznych (zero uczucia gorąca, pieczenia w przełyku, podwyższonego ciśnienia itp) :)

      Usuń
  3. Justynka wyglądasz świetnie, jak oceniasz przedłużanie rzęs? Nigdy nie robiłam a chciała bym sobie zrobić, czy swoje rzęsy bardzo się niszczą? i co ile uzupełniasz? Jaką metodą robisz? Buziaki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuczne rzęsy na pewno trochę osłabiają te naturalne, ale na szczęście one ciągle rosną i się regenerują :) ja uzupełniam co 3-4 tyg. Co do metody - mam objętościową, ale bez konkretnej nazwy (typu Hollywood itp.), ponieważ wypracowałam już z moją kosmetyczką moje indywidualne, ulubione ułożenie, długość i gęstość, nie działamy według określonego schematu :)
      PS. Ostrzegam - przedłużanie rzęs uzależnia! ;-)

      Usuń
    2. Jak cenowo płacisz? mnie za taki pani powiedziała 140 zł

      Usuń
    3. Założenie kosztuje obecnie chyba ok 200 zł (ja jeszcze w zeszłym roku zapłaciłam 180 zł) a uzupełnienie taką metodą ok 100 - 120 zł

      Usuń
  4. Aaaaa! Buty są mega:) ale jakie wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zestawy jak zawsze pięknie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. These look so cute! I love the color x You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń