środa, 8 marca 2017

Kobieco na Dzień Kobiet!

Kobietki, dzisiaj jest nasze święto! 


Przede wszystkim korzystając z tej okazji życzę Wam dużo zdrowia, bo to ono jest najważniejsze (bez niego wszystko inne przestaje mieć znaczenie)! Dbajcie o siebie, rozpieszczajcie się, realizujcie swoje cele i bądźcie szczęśliwe!

W dniu kobiecego święta przygotowałam kobiecy zestaw. 

W tym sezonie jeszcze bardziej pokochałam biel i beż, a szczególnie ich połączenie. Z dodatkiem niewielkiej ilości złota wyglądają subtelnie i elegancko.
Białe spodnie z niewielkimi dziurami zestawiłam z kopertową koszulą (są to body, w których można regulować wielkość dekoltu). Na wierzch narzuciłam mój ulubiony, dobrze już Wam znany płaszcz. Wręcz nie mogę przestać go nosić, bo pasuje niemal do wszystkiego! :) 






Spodnie - Pull&Bear
Szpilki - Kazar
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu

Widzimy się za niedługo :)

21 komentarzy:

  1. Justynka wyglądasz pięknie nie mogę oderwać wzroku. Buty cudowne jaka jest ich cena jeśli można wiedzieć? U mnie jeszcze za zimno na takie obuwie.
    Mam jeszcze jedno pytanie jak uniosłaś tutaj włosy że nie są przyklapnięte?
    Tobie również wszystkiego co najlepsze z okazjo dnia kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki są z kolekcji z zeszłego roku :) a jeśli chodzi o włosy, to jestem totalnym beztalenciem, przerasta mnie nawet zwykły kucyk ;-) na szczęście mam babcię fryzjerkę, która w pięć minut potrafi wyczarować objętość na mojej głowie ;-)

      Usuń
  2. Hej piękna świetnie wyglądasz.
    Jestem kobietą ale nie sprawia mi problemu komplementowanie innych kobiet jak to często bywa.
    Tobie także życzę radości i poczucia spełnienia w życiu.
    Róbmy to co sprawia nam satysfakcję.
    Siła jest kobietą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Całkowicie podpisuję się pod Twoimi słowami a komplementy od kobiet są dla mnie cenniejsze niż te od facetów (bo tutaj liczy się zdanie tylko tego jednego ;))

      Usuń
  3. Stylizacja 100% w moim stylu wszystko mi się podoba. Wyglądasz obłędnie. Od siebie dodalabym tylko krople czerwieni np. Na paznokciach lub ustach.wszystkiego naj naj w dniu naszego święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd justynko bransoletki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jedna bransoletka i nie znam jej firmy - to prezent z Włoch :)

      Usuń
  5. Wyglądasz cudownie! :) Świetny płaszcz. Gdzie kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mnie zastanawia jak w taką pogodę jest Ci ciepło w takich butach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu, gdy robiłam te zdjęcia, było kilkanaście stopni na plusie, więc to raczej nic nadzwyczajnego :)

      Usuń
  7. Pięknie Pani Justyno wspaniala figura. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez ZDJĘCIA Historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉


    Jakbyś Czas miała do zrobienia zapraszam rowniez Mnie:
    http://adf.ly/1lQVTP Tu click :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały gust i wyczucie pani Justyno,tak dalej!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ale proszę - tylko nie "pani"! ;)

      Usuń
  10. Jesteś bardzo zgrabna.Nie mogę się napatrzeć:) zastanawiam się ile ważysz...Jesteś taka kruszynka więc pewnie malutko...:-)?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes taka zgrabna...moglabym zapytac o to ile wazysz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Maleńko:-) mimo to wszystko na swoim miejscu, jesteś idealnym przykładem kobiecej sylwetki...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale ja po prostu jestem ogólnie mała - mam tylko 158 cm wzrostu.

      Usuń