środa, 10 maja 2017

Klasyka ożywiona dodatkami.

W piątek wybieram się na kilka dni do Warszawy...

... i mam jeszcze sporo rzeczy do zrobienia przed wyjazdem, dlatego dzisiejszy post będzie bardzo zwięzły :)

W stylizacji, którą za chwilę Wam pokażę, pierwsze skrzypce grają jeansy z dziurami. Niewątpliwie przyciągają one uwagę (to, czy budzą pozytywne czy negatywne emocje, to już inna sprawa ;)). Podczas każdego wyjścia w nich po kilka razy muszę odpowiadać na pytanie "co to za pies Ci tak potargał te spodnie?" ale nie zrażam się :)

Czarnej, klasycznej ramoneski chyba nie muszę nikomu przedstawiać, a koszula w kratę przewiązana w pasie to mój ulubiony patent na ożywienie prostej stylizacji :)

PS. Wiem, wiem, wyglądam jak mały szogun ;-) ale ja nie znoszę chodzić z rozpuszczonymi włosami, strasznie mi przeszkadzają, a taka fryzura jest dla mnie idealnym kompromisem :)








Jeansy - www.marsala-butik.pl
Ramoneska - www.dress-shop.pl
T-shirt - www.sowastore.pl
Koszula - www.missmis.pl
Szpilki - www.czasnabuty.pl
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Pierścionek - Mohito

Do zobaczenia! :)

Pomiędzy postami zapraszam na moje konto na Instagramie, gdzie regularnie wrzucam moje nowości (a ostatnio trochę ich się nazbierało :)) i trochę kadrów z codzienności - www.instagram.com/justyna.cz

13 komentarzy:

  1. Justynko wyglądasz slicznie tylko ten kok na czubku głowy psuje całość :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko...rewelacja!!!Nie rozpisuje się bo nie ma sensu...kupuję Cię ☺☺☺Pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjne wyczucie stylu.
    Świetna stylizacja na obcasach.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam . Mam od niedawna ten samoopalacz o którym pisałaś dwa posty wcześniej z jakąś osobą (Fake Bake ). On mi brudzi ubrania czy tobie również brudzil ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałam z nim takiego problemu :)

      Usuń
  5. Jak było w Warszawie Justynko ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy po każdym użyciu myjesz rękawice do samoopalacza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki samoopalacz stosujesz

      Usuń
    2. W okresie zimowym/wczesną wiosną - Vita Liberata Phenomenal, obecnie - żaden :)

      Usuń