piątek, 21 lipca 2017

O kosmetykach słów kilka i nie tylko.

Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak długo mnie tutaj nie było!

Oraz z tego, jak dużo osób tutaj na mnie czeka! Bardzo dziękuję za te wiadomości i komentarze (jestem naprawdę zaskoczona, że od anonimowych osób dostałam tyle ciepłych słów! :)). Przyznam się szczerze, że przemawiało przeze mnie trochę lenistwo (bo łatwiej i szybciej jest wrzucić zdjęcie stylizacji na Instagram) a trochę brak czasu.

Przez te niecałe dwa miesiące zdążyłam się porządnie wybawić! Byłam na trzech weselach i jednym wieczorze panieńskim, zaliczyłam pierwszą wizytę we Lwowie (aż wstyd się przyznać, bo mieszkam bardzo blisko granicy!), skończyłam studia (obrona we wrześniu) i nie pamiętam już weekendu, który  w całości spędziłabym w domu, bo ostatnio ciągle mnie gdzieś nosi! :)

W komentarzach trafiłam na prośbę o post kosmetyczny. Raz na jakiś czas wrzucam tutaj takie wpisy, bo lubię testować nowe kosmetyki i dzielić się z Wami tym, co moim zdaniem zasługuje na uwagę.

Gdy byłam nastolatką, nie wyobrażałam sobie wyjścia z domu bez makijażu. Ba! nakładałam go nawet wtedy, gdy biegłam do mojego faceta cztery piętra wyżej (błagam, powiedzcie, że nie ja jedyna byłam taka "mądra" ;))! Teraz mogę przez kilka dni nie dotykać kolorowych kosmetyków i czuję się z tym naprawdę świetnie (ale nie ukrywam, że zrobione rzęsy i makijaż permanentny brwi mają na to spory wpływ) :)

Są jednak takie dni, gdy po prostu czuję potrzebę lekkiego podrasowania twarzy ;-) pokażę Wam kosmetyki, które mi w tym pomagają (a przynajmniej tak mi się wydaje ;))


W lecie nie używam podkładu (miałam go na twarzy dosłownie trzy razy - jedynie z okazji wesel). Idealnie zastępuje mi go puder MAC Studio Fix (uważam, że ten kosmetyk jest fenomenalny!) - na lato wybrałam odcień C5.5 (w zimie natomiast stosuję C2).


Miałam wrażenie, że mój dotychczasowy bronzer z Too Faced gubił się na twarzy, gdy trochę się opaliłam. Zamieniłam go więc na kultową Ziemię Egiptu firmy Bikor i to był bardzo dobry wybór. Natomiast róż - serduszko z Too Faced stosuję przez cały rok.



W okresie letnim w ukryciu drobnych niedoskonałości pomaga mi paletka korektorów z Makeup Revolution (nie są mocno kryjące, ale dają radę, natomiast opakowanie jak widać jest tragiczne). Płynny korektor z MAC udaje, że się porządnie wyspałam ;-)


Lato jest tą porą roku, w której blask na skórze jest wręcz pożądany. Pod puder używam kremu MAC Strobe Cream (nawilża, delikatnie rozświetla) a w uzyskaniu mocniejszego efektu pomagają mi rozświetlacze firmy Becca (na Polskim rynku dostępne są od niedawna, tylko w perfumerii Sephora). Mają piękne, złote drobinki.



Wychodzę z założenia, że w lecie im mniej i delikatniej, tym lepiej. Soczyste czerwienie na ustach zostawiam raczej na inne pory roku, teraz króluje u mnie jasny róż. Obecnie jestem zakochana w błyszczykach Outrageous Plump Effect firmy Sephora, są naprawdę świetne  (ale ostrzegam - nie polecam ich przy rozpuszczonych włosach i wietrznej pogodzie ;-)).


Na chwilę obecną jest to wszystko, czego używam. Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało :)

Na koniec jeszcze stylizacja, a dokładniej najprostsze połączenie dwóch elementów ;-) wygrzebałam z szafy zapomnianą sukienkę i zestawiłam ją z wyciętymi botkami. Korzystając z tego, że sukienka ma głęboki dekolt, po raz pierwszy od... kilku lat (?) założyłam naszyjnik ;)




Sukienka - www.shein.com
Buty - www.deezee.pl
Okulary - H&M
Naszyjnik - Mohito

Na dzisiaj to już wszystko :)

84 komentarze:

  1. Fajnie. A co Justynko zakupiłaś na wyprzedażach????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej kilka par długich spodni (fason raczej dresowy, ale niekoniecznie sportowe :)) i jakieś tam letnie dodatki a w ten weekend w Krakowie trochę kosmetyków (uwielbiam promocje w Kiko! :)), parę dodatków (jak np. bransoletka) i torebkę (nareszcie upolowałam idealną, złotą! :))

      Usuń
    2. Koniecznie pokaż co upolowałas ☺ bo jesteś moją inspiracją ☺

      Usuń
    3. Jesteś tak piękna, że brak mi słów:) Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów, jeśli możesz i masz ochotę to napisz proszę jakim odcieniem i jakiej firmy farbą je farbujesz, ponieważ mam tyle nieudanych prób z osiągnięciem takiego koloru, a mega bardzo mi się on u Ciebie podoba, pozdrawiam serdecznie! Jesteś dziewczyną z klasą, oby tak dalej:)

      Usuń
  2. No nareszcie kochana))))Już myślałam,że się nie doczekam...pięknie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że jesteś!!!Już biegnę do sephory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten weekend dla posiadaczy czarnej karty jest-20% na kosmetyki do makijażu! :)

      Usuń
  4. Jakie masz kolory blyszczyków sephora? Ja na razie mam tylko nr 6 ale chcę jeszcze kupić nr 1. Oooo tak rozpuszczone włosy i błyszczyk na usta to zło he włosy sklejone ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to ekstra!!!!!Dziękuję droga za informację!!!!Pozdrawiam!!!!Wyglądasz wspaniale!!!Tak dalej☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty cudowne...a co będę pisała ☺☺☺wygladasz cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogłam doczekać Ciebie!!!Dziękuję,że jesteś)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że mam dla kogo prowadzić tego bloga! :) pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Justynko chyba schudlas co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnie ćwiczę, więc moje ciało trochę się zmienia, ale raczej nie chudnę :)

      Usuń
    2. Wizualnie tak to wyglada, masz bardzo szczuple nogi

      Usuń
  9. W końcu nowy wpis:) wyglądasz świetnie jak zawsze. Kochana Ty mieszkasz w domu czy blku, tak się zastanawiam jak piszesz że szłaś 4 piętra wyżej do faceta ;) Justynka mam prośbę wstaw na bloga stylizacje z wesel ostatnich jak wyglądałaś
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Gdy biegałam na to czwarte piętro (czyli prawie 8 lat temu) mieszkałam w bloku, obecnie mieszkam w domu. Niestety nie mam takich "normalnych" zdjęć z wesel nadających się do wpisu (a jakieś tam wrzucałam na Instastory) - nie myślałam o robieniu fotek sobie, skupiałam się na zabawie i fotografowaniu młodych :)

      Usuń
    2. A teraz masz daleko do swojego chłopaka? Jeśli to nie tajemnica to jak się poznaliście? ☺

      Usuń
    3. Mieszkamy z narzeczonym jakieś 7 km od siebie. Wcześniej mieszkaliśmy w jednym bloku a ja przyjaźniłam się z jego siostrą, tak się poznaliśmy :)

      Usuń
  10. Dziękuję za odpowiedź, nie chce być wścibska pytać o prywatne sprawy o których sama nie piszesz :) Niestety nie mam instastory żeby pooglądać
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  11. Nogi jak patyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee do patyczków to im jeszcze daleko ;-)

      Usuń
  12. A ja mam pytanie trochę z innej beczki :) czy Ty jako blogerka ( bez obrazy ) mniej znana niż Jessica Mercedes itp itd, za wpisy dostajesz jakieś pieniążki ?? :) Jeśli tak to nie pytam ile bo to nie moja sprawa , ale jestem poprostu ciekawa :) pozdrawiam ze słonecznej Italii ;) Gabriela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostaję :) nie robię postów sponsorowanych, jeśli coś mi się podoba lub jestem z czegoś zadowolona to po prostu to pokazuję i chwalę a na moje konto nie wpływają żadne $ za to :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  13. W jakich cenach są szminki Kiko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kikocosmetics.com/pl-pl/makijaz/usta/szminki.html :)

      Usuń
  14. Justynko kochaniutka jakie ćwiczonka wykonujesz na siłowni,może jakaś mała podpowiedź dla mnie...☺☺☺Bardzo Ci dziękuję!Wygladasz super....Pozdrawiam.Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie bawię się w podpowiedzi, bo jestem totalną amatorką i nie czuję się na siłach :) nie chcę komuś zrobić więcej szkody niż pożytku ;) ja sama staram się w każdym tygodniu zrobić każdą partię ciała (np. dzień rąk, dzień nóg i pośladków, dzień pleców i brzucha) + cardio. Od niedawna dla urozmaicenia od czasu do czasu zaglądam też na Crossfit :)

      Usuń
  15. Justynko kochaniutka jakie ćwiczonka wykonujesz na siłowni,może jakaś mała podpowiedź dla mnie...☺☺☺Bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko kochaniutka jakie ćwiczonka wykonujesz na siłowni,może jakaś mała podpowiedź dla mnie...☺☺☺Bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle zaje...wyglądasz! I jak zwykle sexi i z klasą, w moim stylu :) Napisz mi proszę jak ten z maca korektor pod oczy,dobrze kryje? jest nawilżający czy raczej wchodzi w zmarszczki?

    ps.już kończysz studia a jak pamiętam jak na pingerze pokazałaś świadectwo z liceum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam ten post! Sama nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał... :)
      Korektor z MAC jest świetny, dobrze kryje i nie wchodzi w zmarszczki :)

      Usuń
  18. Przeczytałam teraz komentarz odnośnie sponsorowanych postów . Mi teraz przyszło na myśl pytanie odnośnie zdjęć na instagramie . Ss dziewczyny które każdego dnia pokazują nowe ubrania . Mają ich dosłownie tony . Czy to jest tak że te ubrania są ich czy tylko he reklamują ? Jestem laikiem i nie wiem jakimi peawami rządzi się instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostają je po to, żeby je zareklamować :)

      Usuń
    2. Czyli ta cała masa ubrań jest tylko wypozyczona? Firma daje dziewczyną ubranie . onebtobia sobie zdjęcie . Odsylaja je do firmy ?? Tak to działa ?

      Usuń
    3. A jaki to byłby interes? Przecież napisałam "dostają" a jak się coś dostaje, to raczej się nie oddaje ;-)

      Usuń
    4. No taki interes ze te firmy dają tym dziewczynom pieniądze za to ze zrobią sobie zdjęcie w ich stroju. A czy mozna z tego "wyżyć "? .

      Usuń
    5. Tak sobie myślę że taki biznes jest dochodowy Ale ... Ale też trochę może okazać się zgubny dla tych dziewczyn . Teraz jest dziewczyna ładna , młoda . Wiele firm jej wysyła takie ubrania do zaprezentowania na swoim profilu na instagramie . One prezentują , dostają kasę , pewnie niemałą. Czas mija ...One nie mają płaconych składek na emeryturę . Nie będą zawsze młode i piękne . To krótko dystansowe zajęcie . Ewentualnie dorywcze żeby sobie dorobić .

      Usuń
    6. Nie wiem, nie zastanawiam się, żyję swoim życiem ;)

      Usuń
  19. Gdzie pracujesz? Twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Mama? Tato? Sąsiadka babci? Bez przesady ;-) jeśli interesuje Cię coś, co jest związane z moją siostrą, to ją o to zapytaj ;-)

      Usuń
    2. A Ty gdzie pracujesz Justynko? ;)

      Usuń
    3. Dla jednego ze sklepów internetowych + dodatkowo za chwilę zaczynam jeszcze coś innego ;)

      Usuń
    4. Zdradzisz Justynko co to takiego ?

      Usuń
  20. Świetne są te buty i sukienka! Ja z moim minibiustem raczej bym się nie odważyła heh ;)
    Mam 2 pytanka:
    1. Jaką metodą robiłaś brwi? Jesteś zadowolona z efektu i trwałości pigmentu? Ja szykuję się na efekt pudru i jestem ciekawa jak to będzie wyglądało po dłuższym czasie.
    2. Może zrobisz post o koronkowych stanikach? Widziałam na insta, że masz piękne modele, ale nie mam konta i nie mogę doszukać się tam więcej informacji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że mój też należy raczej do tych "mini" niż "maksi" ;) na Instagramie nie trzeba mieć konta, żeby zobaczyć coś więcej - na każdym zdjęciu oznaczam dany sklep, w który można wejść i sprawdzić, co Cię interesuje :)
      Brwi mam zrobione metodą microblading, minął rok od zabiegu i jestem bardzo zadowolona. Myślę, że ewentualny kolejny zabieg będzie konieczny w przyszłym roku :) to naprawdę cudowne uczucie iść spać i budzić się z brwiami lub mieć je na basenie! :)

      Usuń
  21. Justynko kiedy nowe stylizacje...tęsknię))))Anita)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jestem na etapie kupna nowego aparatu, bo chciałabym, żeby kolejne zdjęcia stylizacji były takie, jak należy! :) stąd ten poślizg

      Usuń
  22. I bardzo dobrze Justynko!!!!Uwielbiamy Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez Cie Justynko uwielbiam ☺Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. utrzymujesz kontakt z biologicznym ojcem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze się orientuję to... mieszkam z nim ;-) chyba, że mam jeszcze jakiegoś, o którym nie wiem??? 😂

      Usuń
    2. O kurczę ... Ale ktoś pojechał po bandzie z takim pytaniem ...Bez komentarza .

      Usuń
    3. Mnie już chyba nic nie zdziwi :) tylko skąd się biorą takie pomysły? :)

      Usuń
  25. Czekamy kochana i gorąco pozdrawiamy!Dwie fanki ze Śląsk))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Justynko zastanawiam się nad powiększeniem ust. Mogłabyś powiedzieć ile taki zabieg mniej więcej kosztuje i ile ml sobie wstrzyknęłas? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lekarz ma inny cennik, w zależności m.in. od miasta i używanych produktów :) rok temu miałam podany pierwszy raz 1 ml i w tym roku na wiosnę kolejny :)

      Usuń
  27. Przesliczne stopki dodajesz na insta ! Jakbym mogl miec malutka prozbe zebys pomalowala sobie na czarno paznokcie ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekamy kochana co nowego nam pokażesz))))Pozdrawiamy Cię serdecznie!!!Twoje wierne wielbicielki)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Możesz napisać jak przyrządzasz owsiankę? Do spaghetti z cukinii używasz domowego sosu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Justysiu miej litość dla nas....już jest wrzesień a tu nic...pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedy jakis post?

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko jakich perfum używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione to Lancome La Vie Est Belle, obecnie na co dzień używam też Black z Mohito :)

      Usuń
  33. Justynko widzialam na instagramie nowe foty swietne szczegolnie to z pracy z harleyem;)a gdzie pracujesz obecnie mozesz zdradzic? Pozdrawiam wierna fanka;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miej litość kochana...czekamy a Ty nic...pozdrawiam!☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  35. Justynko , jak uważasz czy zakup czarnych workerkow jest dobry ? Czy te buty są uniwersalne ? Kupiłam a teraz żałuję że nie kupiłam jasnych . Bezowych albo szarych 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że czarne workery są najbardziej uniwersalne i klasyczne :) beżowe lub szare jest o wiele gorzej zestawić no i nie są takie praktyczne :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź . Długo czekałam . Czy rezygnujesz z bloga ?

      Usuń
    3. Nie chciałabym tego, ale obecnie nie mam nawet kiedy zrobić porządnych zdjęć :(

      Usuń
    4. Nie muszą być porządne . Mogą być mniej porządne. Przecuez na instagram wrzycasz zdjęcia , to czemu tu ich nie możesz dodać ?

      Usuń
    5. No właśnie - na Instagramie jestem aktywna, więc nie rozumiem tego lekkiego oburzenia ;-) aaa.. no tak.. na blogu jest większa anonimowość ;-)

      Usuń
  36. Justynko mam pytanie jak kondycja Twoich naturalnych rzes? Wiem ze mialas swoje tez dlugie i ladne a teraz doczepiasz.Pytam bo chcialabym tez przedluzac ale obawiam sie o pozniejsza kondycje moich rzes a tez sa ladne. Doradz cos;) Robisz jakiesz przerwy w robieniu wachlarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam jeszcze przerwy :) moje rzęsy rosną bardzo szybko, przed uzupełnianiem (czyli po ok 3 tygodniach) te sztuczne wiszą już prawie "w powietrzu" i widać dużo moich, więc póki co się nie martwię :)

      Usuń
  37. Dzieki za odp:) tez wkoncu sprobuje wachlarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Justynko zrezygnowalas już z tego bloga...?Kochana nie rób tego i rzuć coś nowego☺☺☺Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bieżąco jestem na Instagramie :) a furtka na bloga wciąż jest otwarta ;-)

      Usuń