czwartek, 29 grudnia 2016

W niedzielę sukienka, w poniedziałek dresy ;-)

Uwielbiam ten świąteczny klimat, pieczenie i dekorowanie pierniczków, zapach choinki...


Chociaż Boże Narodzenie już za nami, to zamierzam cieszyć się tą wyjątkową atmosferą jeszcze przez jakiś czas :)

Korzystając z chwili wolnego i odrywając się od tego świąteczno-sylwestrowego szaleństwa, pokażę Wam na szybko dwie stylizacje.

Możliwość diametralnych zmian jest tym, co kocham w modzie. W niedzielę mogę wyglądać poważnie i elegancko, zakładając obcisłą sukienkę (długość midi w tym sezonie zastąpiła u mnie mini), w poniedziałek natomiast mogę być małym, luźnym krasnalem ;-)





Sukienka - www.marsala-butik.pl
Botki - www.stylowebuty.pl
Kamizelkahttp://www.romwe.com/Army-Green-Faux-Fur-Vest-p-201590-cat-676.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegaki.eu
Okulary - no name





Kurtka - Zara
Koszulka - Guess www.americanoutlet.pl
Buty - www.czasnabuty.pl
Spodnie - Bershka
Torebka - www.farbotka.pl
Czapka - Cropp

Myślę, że widzimy się tutaj po raz ostatni w tym roku... więc do zobaczenia w przyszłym! ;-)

14 komentarzy:

  1. Justynko, dawno temu kupowalas ta kurtkę z Zary? I jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 tygodnie temu, była przeceniona z 280 na 140 zł :)

      Usuń
  2. Justynka, to futerko no name ile Cię kosztowało? szukam na allegro i ceny są bardzo zróżnicowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) a czy to jest zimowa kurtka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej jest przejściowa :) chociaż nie zamarzam w niej teraz

      Usuń
  4. chodzi mi o to z poprzedniego posta

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kochana wybierasz się na Sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku zamierzam spędzić go kameralnie i się zrelaksować - SPA, kolacja :)

      Usuń
  6. Kochana dodajesz sobie lat takimi stylizacjami, masz też bardzo poważną twarz do tego ta fryzura i w pierwszej stylizacji wyglądasz jak kobieta po 30stce. Byłam w szoku kiedy dowiedziałam się, że jesteś jeszcze taka młodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież prawie to samo napisałam w treści postu ;-) a dla kontrastu jest dodana druga stylizacja.

      Usuń
  7. Mogłabym czytać Twoje posty codziennie :) Podoba mi się sukienka, lubię takie proste rzeczy, które dzięki dodatkom nabierają charakteru. Jak co roku przygotowałaś piękne pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się na Ciebie napatrzed, za każdym raZem twój wygląd i ubiór jest precyzyjny jak Ty to robisz? Ile potrzebujesz czasu na wyszukiwanie się do pracy? Sama tworzysz swoje stylizacje czy kimś się inspirująca? Kiedy zaczynasz kompletowac ubrania na sezon wiosna Lato? Orientujesz się co będzie hitem zbliżającego się sezonu? Czy decyzje o kupnie ubrań podejmujesz spontanicZnie czy raczej jakiś czas Przemyslasz zakup?

      Usuń
    2. Dziękuję Ci, bardzo mi miło :)
      Odkąd zrobiłam makijaż permanentny i przedłużyłam rzęsy, to makijaż zajmuje mi tylko chwileczkę, a co za tym idzie mój czas potrzeby na wyszykowanie się znacznie się skrócił :) inspiracje czerpię codziennie z Instagrama, kobiety, które tam obserwuję są dla mnie kopalnią pomysłów na stylizacje :) gdy tylko zaczyna się robić troszkę cieplej i wiosna jest tuż tuż, to myślę o wiosenno-letniej garderobie :) szczerze mówiąc (i aż wstyd się przyznać ;-)) to nie orientowałam się jeszcze w temacie trendów na nowy sezon. Zazwyczaj zakupy robię spontanicznie, ale nie zawsze (np. tak jak w przypadku futerka, które niedawno kupiłam w Orsay - upatrzyłam je sobie, gdy kosztowało prawie 300 zł ale postanowiłam poczekać na przeceny i tak chodziłam koło niego i chodziłam i w końcu kupiłam je za 160 zł, więc opłacało się poczekać ;-))

      Usuń