środa, 11 stycznia 2017

Klasyka.

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na klasykę.

W swojej kolekcji posiadam różne płaszcze, ale decydowanie brakowało mi takiego prostego, ciemno-beżowego modelu. Gdy już trafiłam na odpowiedni, zestawiłam go z czarnym golfem (uwielbiam golfy! zimą są niezastąpione!) i z czarnymi spodniami z wysokim stanem i złotymi guzikami. Lakierowane botki, które założyłam do tej stylizacji, to mój zakupowy strzał w dziesiątkę. Nie mają platformy, jednak są bardzo wygodne (chociaż, gdy je zamawiałam, to szczerze w to wątpiłam ;-)). Bez problemu zakładam je np. na uczelnię i dreptam sobie w nich przez kilka godzin ;-)







Płaszcz - www.marsala-butik.pl
Spodnie - www.facebook.com/BrillanteBoutique/?ref=ts&fref=ts
Golf - Cubus
Buty - www.stylowebuty.pl
Torebka - Monnari
Zegarek - Jacques Lemans www.modnezegarki.eu
Rękawiczki - Sinsay

Myślę, że przy obecnych warunkach najlepiej będzie, gdy pożegnam się z Wami słowami... trzymajcie się ciepło! ;-)

19 komentarzy:

  1. Wyjątkowa :) Świetna stylizacja :) Justynko orientujesz się czy jest jakiś sklep on-line( np. outlet) z mega promocjami na torebki np. Kazar , wittchen itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie sądzę, żeby torebki Kazar były dostępne gdzieś indziej, niż na stronie i w salonach Kazar, ale np. Ochnik ma ciekawe oferty w outlecie - niedawno kupiłam tam (stacjonarnie w Rzeszowie) świetnie przecenioną torebkę :)

      Usuń
  2. Zdradzisz skąd okulary? Stylizacja jak zwykle super:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jaki polecasz antyperspirant, który nie brudzi ubrań i pozostawia na długo uczucie świeżości? Nie trafiłam jeszcze na idealny i cały czas szukam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie trafiłam na idealny. Nie mam zbyt dużych wymagań bo nie potrzebuję mocnej ochrony, ale niestety z brudzeniem ubrań jest gorzej :(

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Podobają mi się spodnie, wysoki stan i te guziki naprawdę mnie urzekły. U mnie nie jest już tak strasznie zimno, ale oblodzone i ośnieżone chodniki trochę dają w kość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Zawsze wszystko idealnie dobrane. Jakie jeszcze rzeczy kupujesz na aliexpress? Czy czas dostawy rzeczywiście jest taki długi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka idzie z Chin, więc czas dostawy niestety nie może być krótki... Chociaż te deklarowane 30-60 dni to czasami jest mocna przesada (np. okulary zamówiłam 12.12, czyli w tym najgorętszym przedświątecznym okresie, a dostałam je już 05.01). Jeśli dobrze sprawdzisz opinie o sprzedającym i o tej konkretnej rzeczy, którą chcesz kupić (jest taka opcja - pod przedmiotami są bezpośrednie opinie o nich, czasem klienci wrzucają też realne zdjęcia tego, co otrzymali) to spokojnie możesz robić zakupy :)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) bardzo elegancko :) tez chce taki płaszczyk ale inny kolor. Czy ten co masz na sobie to rozmiar 36? Mam 170 wzrostu ok 86 cm w biodrach, 70 talia i 90 w biodrach. I tak pasuje mi najbardziej rozmiar S, ale Ty jestes odemnie drobniejsza i jeżeli masz rozmiar S i jest na Ciebie idealny to ja powinnam wziasc M. Co polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) tak, ja mam ten płaszcz w rozmiarze 36. Jakby istniał z tego modelu 34, to wybrałabym 34 :) bo w ramionach jest dobry ale na szerokość dość obszerny, ja mam luz, więc myślę, że spokojnie też powinnaś 36 wziąć :) ja mam 158 cm wzrostu (niewiele ;-)), w biodrach podobnie jak Ty a talia 60. Ale płaszczyk jest super, bardzo polecam! :)

      Usuń
  7. Justynka dużo skrocilas włosy? Jak się teraz czujesz z takimi krótkimi? Czekam na nowy post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mnie to całkiem sporo :) ale czuję się z nimi świetnie! :)

      Usuń
  8. Zastanawia mnie zawsze czy w tego typu stylizacjach nie jest Ci zimno? Kostki na wierzchu, jeden golfik itd :p zamarzlabym przy obecnych -10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już spieszę z wyjaśnieniem :) pod golfikiem mam zawsze koszulkę z długim rękawem ;-) poza tym w takim stroju raczej nie wybieram się na długie spacery, tylko przemieszczam się samochodem z punktu A do punktu B (np. na uczelnię, do galerii, do kościoła ;)).

      Usuń
  9. Kochana swietna decyzja z tym skroceniem wlosow - wygladasz bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) W jakim rozmiarze są Twoje spodnie, jeżeli można zapytać? :)

    OdpowiedzUsuń