poniedziałek, 27 lutego 2017

Wiosna!

Mam ostatnio sporo pracy i zaniedbuję bloga... ale raz na jakiś czas czuję wręcz potrzebę, żeby tu zaglądnąć i coś naskrobać :)

I dzisiaj dosłownie tak właśnie będzie - skrobnę szybciutki post i wracam do obowiązków.

Ten przedostatni dzień lutego zdecydowanie nie przypominał zimowego miesiąca! Piękne słońce, kilkanaście stopni ciepła i zapach wiosny - zdecydowanie "tylko" tyle było mi dzisiaj potrzebne do szczęścia! :)

Zrzuciłam z siebie czarne, smutne ubrania i założyłam ulubioną, obcisłą sukienkę midi (ostatnio jest to moja ulubiona długość sukienek i spódnic) w kolorze brudnego różu. Na wierzch zarzuciłam długi płaszcz a w dodatkach postawiłam na kolor wina.





Sukienka - www.marsala-butik.pl
Płaszcz - www.marsala-butik.pl
Szpilki - www.czasnabuty.pl
Zegarek - Henry London www.modnezegarki.eu
Okulary - H&M
Torebkahttp://www.romwe.com/Handbags-c-710.html?utm_source=totallyjustyna.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=totallyjustyna

PS. Wiem, wiem, trochę to tak wygląda... ;-)



47 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w eleganckim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale na goe nogi to chyba jeszcze ciut za zimno ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dlatego mam założone rajstopy ;-)

      Usuń
  4. Twoje piersi wygladaja na wieksze, efekt dobrego biustonosza z push upem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie zmieniło, od ponad roku noszę te same biustonosze (ale są dobrze dobrane przez braffiterkę, więc leżą jak należy :)).

      Usuń
  5. Sukienka jest tak ładnie taliowana czy to efekt dobrego ustawienia ciała do zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest taliowana i mocno przylegająca - można powiedzieć, że przybiera kształt ciała, na którym jest założona ;)

      Usuń
    2. Justynko wyglądasz ślicznie, nie myślałaś o powiększeniu biustu? Ja mam miseczkę B i czuję się taka płaska :( a push upy mnie nie przekonują. jakiej firmy polecasz biustonosze?

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że do mojej małej budowy nie pasowałby większy biust, więc póki co nie myślę o tym :) za to polecam polskie biustonosze Samanta, jestem bardzo zadowolona z tej firmy :)

      Usuń
    4. Nie spotkałam się u mnie w mieście z tą Marką, Justynka a ta torebeczka co masz w dzisiejszej stylizacji ile kosztowała? To jest zagraniczna strona tej firmy?

      Usuń
    5. Justynka mam jeszcze pytanie, nie myślałaś o zmianie koloru na jakiś jaśniejszy czy ombre sombre ewentualnie jasny brąz?

      Usuń
    6. W butikach z dobrą bielizną można ją spotkać.
      Torebka nie pamiętam ile kosztowała, jest z zagranicznej strony i niestety nie jest już u nich dostępna.
      Koloru włosów nie zamierzam zmieniać, lubię swój ciemny brąz :)

      Usuń
  6. Wszystko idealne i idealnie do ciebie pasuje. Napisz proszę jakie to rajstopy. Firme i kolor. Zawsze mam problem, żeby dobrać cieliste, niebłyszcące rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) rajstopy to Gatta, 20 den, półmatowe, odcień Beige :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Mam w maju komunię chciała bym jakąś sukienkę z żakiecikiem, dodam że mam 28 lat polecasz jakieś ładne stylizacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie lubię takich okazjonalnych stylizacji i kiepsko się w nich czuję... dlatego w zeszłym roku na komunię poszłam w granatowym garniturze ;)

      Usuń
    2. Miałam na myśli jakąś sukienkę ale taka uniwersalną a nie typowo elegancką jak na wesele i żakiecik który później ubiorę do innych stylizacji nawet na co dzień

      Usuń
    3. Biorąc pod uwagę, że komunia będzie w maju (i mając nadzieję, że będzie pięknie i ciepło :)), to najlepiej widziałabym jakiś jasny, pastelowy żakiecik - np. pudrowy róż, beż lub biel (osobiście mam świra na punkcie takich dodatków w marynarkach jak złote guziki lub zameczki np. na kieszeniach) :)

      Usuń
  8. A możesz juz chodzić na obcasach? Jakiś dłuższy czas temu pamiętam mówiłaś że chyba masz problemy z kolanem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ponad dwa lata temu miałam uraz stawu udowo-rzepkowego i na jakiś czas musiałam rozstać się z obcasami.. ale na szczęście teraz znowu w nich śmigam bez problemu :)

      Usuń
  9. Ślicznie Pani wyglada elegancka jak ksieżniczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja za to komentarze wciskają w fotel,podsumowałabym je tak -na stylizację jak z okładki za zimno ale zrobić napompowane cycki i tlenione włosy jak co druga pani z gazety to już ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt tu nie mówi o tlenionych włosach tylko o jasnym brązie i to jest duża różnica. Nie ma to jak pisać nie na temat. Odnośnie biustu, skoro Justynka zdecydowała się na powiększenie ust to co w tym dziwnego zapytać czy piersi by powiększyła? Nie rób z igły widły

      Usuń
    2. Osobiście nie widzę nic złego w tym pytaniu :) ale jednak powiększenie ust kwasem hialuronowym to zabieg zdecydowanie mniej inwazyjny, mniej kosztowny no i szybki (to tylko taka drobna kosmetyczna korekta ;))

      Usuń
    3. Dokładnie, mi też się marzą powiększane usta. Justynko czy Twoja siostra mieszka z chłopakiem?

      Usuń
    4. Nie, nie mieszka, ale mój blog to nie miejsce na rozmowy o życiu prywatnym mojej siostry :)

      Usuń
  11. Widzę że nosicie wspólnie ubrania ze siostrą (robienie zdj w tym samym dresiku, sukience, ostatnio torebka z Ochnika dość często pojawia się też raz tu raz u ciebie) jak się dzielicie ciuchami? Nie przeszkadza ci że wszytko jest wspólne?
    Ja osobiście nie lubię pożyczać ciuchów.
    Rzuciła mi się w oczy na insta komentująca MartaXXX zawsze wychwala torebkę ochnik u ciebie i Ady. Taka namolna jest w komentarzach mam wrażenie jak by na siłę chciała coś dodać od siebie i się wkręcić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyszło Ci do głowy, że czasem kupujemy z siostrą te same rzeczy (jak np. wspomniana torebka z Ochnika - każda z nas ma swoją)?

      Usuń
    2. To podałaś przykład torebki, ale inne ciuchy nosicie razem jak płaszcze czy sukienki

      Usuń
    3. A co w tym dziwnego? Ja tez z moja siostra dziele sie niektorymi ciuchami. Dziwne byloby dzielenie sie majtkami, ale ciuchami?

      Usuń
    4. Ten, kto nie ma siostry nie zrozumie pewnych rzeczy ;-)

      Usuń
    5. Właśnie ;) ja mam siostrę o 11 lat młodsza i też się dzielimy. To jest ekonomiczne i zaciesnia siostrzane więzi.

      Usuń
    6. Ze zdjęć wynika że Marta pracuje w OCHNIKU stąd takie pozytywne komentarze odnośnie tej marki . Myślę że to osoba z rodziny Justynki. Stad ta częstotliwość. Nie miej jej tego za złe. De osoby bardziej lub mniej aktywne na insta.

      Usuń
    7. Tak ? To ktoś z Twojej rodziny czy znajoma wirtualna ?

      Usuń
    8. Ludzie! Czy Wy naprawdę nie macie innych, ważniejszych spraw (niż to, kogo ja znam i z jaką częstotliwością komentuje moje zdjęcia) i własnego życia!?

      Usuń
  12. Piękna stylizacja :)
    Zrobisz post o trendach tej wiosny?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam siostrę, ale nie pożyczyła bym jej wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, gdyby była taka konieczność, to oddałabym swojej ostatnią parę gaci ;-)

      Usuń
    2. Hah . Świetna odpowiedź. Brawo

      Usuń
  14. Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń