czwartek, 6 kwietnia 2017

Wiosna i elegancja.

Wiosna nie dała mi wyboru - zrzuciłam ciepłe kurtki, swetry, płaszcze. Cudownie było móc wyjść z domu bez rajstop, śmigać w krótkim rękawku, cieszyć się temperaturą powyżej 20 stopni i chociaż przez kilka dni poczuć ten letni klimat! :)

Korzystając ze sprzyjających warunków, przygotowałam dwie eleganckie stylizacje.

Pierwsza to połączenie trzech kolorów - czerni, bieli i czerwieni. Spodnie z lampasem, które są pozornie sportowe, zestawiłam z marynarką i szpilkami - bardzo lubię takie nieoczywiste połączenia :)




Spodnie - www.facebook.com/studiomody.eu/?fref=ts
Marynarka - Mohito
Koszulka - Zara
Torebka - Guess www.americanoutlet.pl
Szpilki - www.czasnabuty.pl
Zegarek - Jacues Lemans www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.maybeme.pl
Okulary - Prada

Kwintesencja elegancji to dla mnie w ostatnim czasie beż i biel. To połączenie stało się moim ulubionym i z uporem maniaka je wykorzystuję ;-) tym razem lekką, zwiewną bluzkę założyłam do białych spodni z wysokim stanem.





Bluzka - www.facebook.com/boutique.dress.code/?fref=ts
Spodnie - www.facebook.com/BrillanteBoutique/?fref=ts
Szpilki - Kazar
Zegarek - Henry London www.modnezegarki.eu
Bransoletka - www.blinkshop.pl
Okulary - H&M

Dzisiaj to już wszystko. Wracam do obowiązków a my widzimy się za niedługo ;-)

36 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie stylizacje, idealna figura:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie stylizacje, idealna figura:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje :) Mam pytanko ... kiedy była kupowana biała marynarka w Mohito? Jestem teraz na etapie szukania tej wymarzonej, białej ze złotymi guziczkami ;) Jaki był koszt jej zakupu? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem - sama najpierw szukałam białej, później granatowej, a teraz jestem na etapie poszukiwań czerwonej (oczywiście złote guziczki obowiązkowo) :) niestety tą białą, którą mam na sobie, kupiłam jakieś dwa lata temu i nie pamiętam już ile kosztowała.

      Usuń
  4. Justynko na 1 zdjęciu bardzo ładnie wygląda twój kolor włosów taki ładny brązik. Wszystko mi się podoba, przerzuciłaś się na buty z kazara?
    PS oglądałam ostatnio Twoją siostrę na instagramie, nie znam jej ani jej chłopaka, mogę powiedzieć tylko tyle po samych zdj darze ich ogromna sympatią patrząc na tak fajne osoby jakimi są :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam kolor na wszystkich zdjęciach :)

      Usuń
  5. Nie do końca moje klimaty przy pierwszej stylizacji 😊 druga była by prawie idealna gdyby nie spodnie które na wysokości krocza nie ładnie się układaja 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz kochana czy ty jesteś w stanie popitalać takimi szpilami po mieście? ile wytrzymasz? Ja dam radę ze 3 godz.na obcasach,10 cm max a ty jak widzę na zdj. masz wyższe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o szpilki Kazar - są piękne ale straaaaasznie (wręcz wyjątkowo) niewygodne ;-) natomiast w takich "zwykłych" jestem w stanie śmigać np. na uczelni cały dzień :)

      Usuń
  7. Świetne stylizacje! Pierwsza zdecydowanie skradła moje serce. 😀 Sama bardzo lubie połączenie tych trzech kolorów 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze wyglądasz elegancko, stylowo, nawet w sportowych stylizacjach :-)
    Mam pytanie: jakiej farby do włosów używasz?( kolor,marka)Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Montibello, ciemny brąz - bardzo polecam :)

      Usuń
  9. Kochana napisz mi proszę jak radzi sobie Twój pinczer gdy zostaje sam w domu. Czy on sam przebywa w domu przez cały dzień czy tylko przez kilka godzin? Zastanawiam się właśnie nad kupnem psa pinczera ale boję się że gdy Zostawię go przez te 8-10 godzin samego w domu to będzie bardzo tęsknil i nie wiem czy sobie poradzi. Mogłabyś mi coś poradzić? Jak to wygląda u Ciebie bo wiem że takiego pieska posiadasz. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Maja, gdy zostaje sama w domu jest bardzo grzeczna (po powrocie nie zastaję "niespodzianek" - pogryzionych rzeczy, kupki itp ;)), ale wiem, że nie lubi samotności. Jak tylko widzi, że się ubieram i szykuję do wyjścia, to nie opuszcza mnie na krok i stoi gotowa pod drzwiami. Zazwyczaj wtedy mięknę i nawet jeśli planowałam ją zostawić w domu, to biorę ją ze sobą i zawożę do mojej babci (która Maję uwielbia :)). W domu nigdy nie była sama dłużej niż 5 godzin.

      Usuń
    2. Typowa snobka z Ciebie... taka Pani z nosem do gory, co ja to nie jestem

      Usuń
    3. Bo kocham swojego pieska i nie lubię, gdy jest sam w domu? :)
      PS. Mam duży nos, to mam co zadzierać ;-)

      Usuń
    4. Hehe swietna dziewczyna z Ciebie, fajnie, ze masz do siebie dystans

      Usuń
    5. Dziękuję, miło mi to "słyszeć" :) jakby tak człowiek się przejmował wszystkim, co mu napiszą, to już dawno by zwariował ;-)

      Usuń
  10. Justynko , często chwalisz samoopalacz fake bake. Napisz proszę na której stronie int. Zamawiasz a także proszę o podanie konkretnego produktu . Bo tego jest całe mnóstwo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od około pół roku używam i chwalę samoopalacz w piance z firmy Vita Liberata (dostępny w Sephora) :) wcześniej używałam Fake Bake 60 Minutes (zamawiałam na sklep.fakebake.pl) :)

      Usuń
    2. Czy według Ciebie Vita Liberta jest lepszym samoopalaczem ?

      Usuń
    3. Jedna i druga firma jest dobra :) jednak w przypadku Vita Liberata mam wrażenie, że mam do czynienia z bardziej luksusowym kosmetykiem - opakowanie, zapach :)

      Usuń
    4. Ja też uważam że vita liberata jest lepsza firmą jeśli chodzi o samoopalacze niż fake bake. Na mojej skórze vita liberata dłużej Się utrzymuje, ma ładniejszy odcień i lepiej schodzi.

      Usuń
    5. Ja też uważam że vita liberata jest lepsza firmą jeśli chodzi o samoopalacze niż fake bake. Na mojej skórze vita liberata dłużej Się utrzymuje, ma ładniejszy odcień i lepiej schodzi.

      Usuń
  11. Wyglądasz perfekcyjnie w tej stylizacji
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, a ile placilas za samoopalacz Vita Liberata? I gdzie go kupowalas ? Na jakiej stronie internetowej . Miałam już zamawiać fake bake Ale po tym co napisałaś rezygnuje i kupię z tej drugiej firmy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sephora (jakoś lubię tą perfumerię i wierzę w oryginalność produktów :))
      http://www.sephora.pl/Cialo-i-Kapiel/Pielegnacja-sloneczna/Samoopalacze/pHenomenal-Samoopalajaca-pianka/P1273099;jsessionid=0A89E214F87AB51AA54B128352A55156.wfr1m

      Usuń
    2. Czytam Waszą rozmowę odnośnie tych dwóch samoopalaczy. Widziałam Justynko zdjęcie na Twoim instagramie jak prezentujesz nogi po zastosowaniu V.L . Czy po FAKE BAKE też był taki ładny kolor ?

      Usuń
    3. Tak, Fake Bake też opala na brązowo :)

      Usuń
  13. Aż mi.głupio ze tak Cię zasypuje pytaniami 😓 ostatnie : czy kupując samoopalacz z Vita L.była dołączona rękawica , czy musiałaś osobno kupować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie głupio! Doskonale Cię rozumiem, bo sama, gdy kupuję jakiś droższy produkt, to zasypuję pytaniami osoby, które go używają :) rękawica niestety nie jest dołączona do pianki :(

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedź .No i za zrozumienie 😉Jutro idę do SEPHORY ☺Kupię stacjonarnie, będzie szybciej .

      Usuń
    3. Nie ma za co, daj znać czy jesteś zadowolona! :) i pamiętaj o porządnym peelingu przed aplikacją pianki :)

      Usuń
    4. Produkt zakupiony ☺ wyobraź sobie ze kupiłam ostatnią piankę jaka była w SEPHORZE .Pani powiedziala ze jak jest dostawa to tylko po kilka sztuk tego produktu . Miałam szczęście . Jestem już posmarowana . Zapach jest cudny. Zobaczę jak będzie jutro . Poki co jestem zadowolona. Fajnie sie rozprowadza i co najważniejsze widać gdzie juz się posmarowałam. Zdam relacje ☺

      Usuń